ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ

Στα πλαίσια της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου πραγματοποιήθηκαν επιμορφωτικά σεμινάρια με βάση τις ανάγκες της σχολικής μονάδας, με απόφαση προϊσταμένης, με σκοπό την επιστημονική κατάρτιση των εκπαιδευτικών και την ενημέρωση των γονέων σε θέματα που άπτονται της λειτουργίας του σχολείου και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η θεματολογία των σεμιναρίων αναπτύχθηκε σε 15ώρες επιμόρφωσης ενδοσχολικά και διασχολικά (σε συνεργασία με άλλα νηπιαγωγεία) και αφορούσε στα παρακάτω:

1)ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Εισηγητής: Καραμήτρος Γεώργιος ΠΕ60 με ειδίκευση στις ΤΠΕ

2)ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ

Εισηγήτρια: Σταυράκου Στυλιανή ΠΕ24-σχολική νοσηλεύτρια

3)Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Εισηγήτριες: Ιωάννου Σοφία ΠΕ30-κοινωνική λειτουργός & Τσώνη Ασημίνα ΠΕ23 ψυχολόγος Msc σχολική ψυχολογία

4)ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ PERSONNA DOLLS

Εισηγήτρια:Παπαθανασίου Γεωργία ΠΕ60

5) ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ & ΕΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ  ΠΡΟΣΟΧΗΣ-ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Εισηγήτριες:Παπαδημητρίου Αριστούλα ΠΕ60.50 & Δημητριάδου Αικατερίνη πε60

6) ΠΑΙΔΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ

Εισηγήτρια: Πατσαντάρα  Γιαννούλα παιδίατρος

Παρακάτω σας παραθέτουμε με την άδεια των δημιουργών, μερικές από τις παρουσιάσεις των σεμιναρίων.

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ

ΔΕΠΥ

ΑΥΤΙΣΜΟΣ

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

Ευχαριστούμε θερμά τους εισηγητές για την προθυμία και τη συμμετοχή τους .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *