Ζυμώσαμε την κυρά Σαρακοστή που είναι έθιμο παλιό…!!! Μετράμε έτσι τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα! Εφτά τα ποδαράκια της όσες και οι βδομάδες! Κόβουμε ένα τη βδομάδα μέχρι να ‘ρθει η Πασχαλιά!
Ο καθένας μας έκανε και τη δική του κυρά Σαρακοστή!
Κόβουμε το πρώτο πόδι! Μας μένουν 6 εβδομάδες μέχρι το Πάσχα!
Κόβουμε το δεύτερο ποδαράκι! μας μένουν 5 εβδομάδες μέχρι το Πάσχα!
Κόβουμε το τρίτο ποδαράκι!!! μας μένουν 4 εβδομάδες μέχρι το Πάσχα!!!
Κόβουμε το τέταρτο ποδαράκι!!! Μας μένουν 3 εβδομάδες για το Πάσχα!!!
Κόβουμε το πέμπτο ποδαράκι! Μας μένουν 2 εβδομάδες για το Πάσχα!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.