Βασιλόπιτα Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Αγίου Σύλλα για τη βασιλόπιτα και τα δωράκια για τα τυχερά παιδάκια που μας πρόσφερε! Ευχόμαστε υγεία ,χαρά και μια γλυκιά χρονιά γεμάτη αγάπη και δημιουργικότητα σε όλους !