Εργαστήριο Δεξιοτήτων, Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το Περιβάλλον Σεισμός-και τώρα τι κάνω;
Ξεκινήσαμε φτιάχνοντας ένα εννοιολογικό χάρτη, συζητήσαμε και ανακαλύψαμε ποιες είναι οι φυσικές καταστροφές, βρήκαμε εικόνες απο το διαδίκτυο και έπειτα ζωγράφισε ο καθένας μια απο τις φυσικές καταστροφές που καταγράψαμε. Συζητήσαμε για την αιτία του φυσικού φαινομένου του σεισμού,αναπαραστησαμε τη σεισμική διεργασία των πλακών μεσα απο παιχνίδια,γνωρίσαμε το εσωτερικο της γης,το αναπαραστησαμε με ζωγραφιές και πλαστελίνη. Μάθαμε τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού και τι δεν πρέπει, αναλογιστήκαμε τις συνέπειεςενος σεισμου μεσα στην ταξη,προτείναμε λύσεις ώστε να γίνει ο χώρος της τάξης πιο ασφαλής , φτιάξαμε τα δικά μας βαλιτσάκια με τα απαραίτητα εφόδια έκτακτης ανάγκης και τέλος φτιάξαμε τον δικό μας σεισμογράφο.





