Καλοκαιρινή γιορτή !! Πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή αποχαιρετιστήρια γιορτούλα μας μαζί με το δημοτικό σχολείο Αγίου Σύλλα την Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025 Καλό και ξεκούραστο καλοκαίρι σε όλους !