Τοποθέτηση κουρτινών από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων

Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων  του σχολείου μας για την τοποθέτηση νέων κουρτινών !Να ευχαριστήσουμε  επίσης τον κύριο Λυκούργο για την τοποθέτηση και την κ. Βάσω για την όμορφη συνεργασία με το σύλλογο γονέων