Αρχείο ημέρας 2 Φεβρουαρίου 2024
Τοποθέτηση κουρτινών από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων
Ευχαριστούμε πολύ το Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την τοποθέτηση νέων κουρτινών !Να ευχαριστήσουμε επίσης τον κύριο Λυκούργο για την τοποθέτηση και την κ. Βάσω για την όμορφη συνεργασία με το σύλλογο γονέων








