ΑΧ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΟΥ

 

Μία από τις αγαπημένες συνήθειες  το Καλοκαίρι, για μικρούς και μεγάλους, είναι το κολύμπι στις θάλασσες. Άλλωστε εκτός από δροσιά αποτελεί μια σημαντική  άσκηση και μια απόλαυση που συνδυάζεται με τις διακοπές. Ας γνωρίσουμε την θάλασσα με τις χάρες της  μέσα  από τις παρακάτω ενδεικτικές δραστηριότητες. ΕΔΩ

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΗΛΙΟΣ

 

Ο Ήλιος είναι ο αστέρας του ηλιακού μας συστήματος και το λαμπρότερο σώμα του ουρανού. Η σημασία του Ήλιου στην εξέλιξη και την διατήρηση της ζωής στη Γη είναι καίρια, καθώς δίνει όλη την ενέργεια στην Γη και προσφέρει ζωή στα ζώα και τα φυτά.

Έχει  βέβαια τεράστιες ευεργετικές ιδιότητες στον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά  η πολλή  έκθεση στον ήλιο μπορεί   να  κάνει κακό στην υγεία μας.

Το καλοκαίρι μπαίνει σιγά-σιγά με την θερμοκρασία να ανεβαίνει και τον ήλιο να καίει. Καιρός λοιπόν να αποκτήσουμε περισσότερες γνώσεις  για τον ήλιο και τα μέτρα προστασίας απ’αυτόν, μέσα από τις ενδιαφέρουσες προτεινόμενες ενδεικτικές δραστηριότητες ΕΔΩ

 

ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

Τα φρούτα αποτελούν ίσως το καλύτερο σνακ του καλοκαιριού. Μία δροσιστική φέτα καρπούζι ή πεπόνι ή ένα αρωματικό ροδάκινο προσφέρει, εκτός από τη δροσιά του και πολύτιμα για τον οργανισμό θρεπτικά συστατικά. Το καλοκαίρι υπάρχει μία μεγάλη ποικιλία φρούτων που μπορεί να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους. Ας γνωρίσουμε τα φρούτα του καλοκαιριού  και τις ευεργετικές τους ιδιότητες μέσα από διαδραστικά, διασκεδαστικά παιχνίδια ,παραμύθια, τραγούδια και ενδεικτικές δραστηριότητες ε δώ

Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο..!!!

Άλλη μια σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της..!!!Σε λίγες μέρες θα σας αποχαιρετήσουμε με την ευχή για καλή πρόοδο στο “μεγάλο σχολείο”..!!!Πώς είναι όμως το δημοτικό σχολείο;Τι μαθήματα γίνονται;Πώς είναι τα βιβλία;Όλα αυτά θα τα δείτε στην παρουσίαση εδώ,αλλά και πως ήταν το σχολείο πριν..Παρατηρήστε τις ομοιότητες και τις διαφορές που υπάρχουν πριν και σήμερα…Πότε νομίζετε ότι είναι καλύτερα;Πώς αισθάνεστε που θα πάτε στο δημοτικό;Τι θα θέλατε να κρατήσετε ως ανάμνηση από το νηπιαγωγείο;Με τη βαλίτσα σας γεμάτη εμπειρίες και γνώσεις,να έχετε καλή συνέχεια στο σχολικό σας ταξίδι..!!!

5 Ιουνίου:Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και επιδιώκει να υπενθυμίσει σε όλους μας την ανάγκη για την υγεία του πλανήτη μας..!!Η ποιότητα του νερού που πίνουμε,τα τρόφιμα που τρώμε,ο αέρας που αναπνέουμε..όλα εξαρτώνται από την προστασία του φυσικού κόσμου..Πολλά ζώα κινδυνεύουν να εξαφανιστούν,δάση καίγονται κάθε καλοκαίρι,η φύση μολύνεται,η χλωρίδα και η πανίδα καταστρέφεται…Αυτά και άλλα περιβαλλοντικά προβλήματα θα τα δείτε στην παρουσίαση εδώ..!!Τι μπορούμε όμως να κάνουμε;Λύσεις υπάρχουν..!!!
Δείτε λοιπόν και εδώ πως μπορούμε να προστατεύσουμε το περιβάλλον και να ζήσουμε καλύτερα..!!!

Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε τους μαθητές μας, για τις φωτογραφίες που μας έστειλαν με αφορμή τη σημερινή μέρα..!!!

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΦΤΑΣΕ

Το καλοκαίρι έφτασε αγαπημένα μου παιδάκια.Όλοι μικροί και μεγάλοι αγαπούν το καλοκαίρι γιατί αρχίζουν οι διακοπές , τα μπάνια στη θάλασσα ,τα παιχνίδια στις παραλίες και τα σχολεία κλείνουν. Συνέχεια

“Πάμε πίσω στα σχολεία με ασφάλεια και υγεία”

Αγαπημένα μας παιδιά,η επιστροφή στο σχολείο θα είναι κάπως διαφορετική από τις άλλες φορές.. θα πρέπει να είστε πιο προσεκτικά, να τηρείτε τις αποστάσεις από τους φίλους και τις δασκάλες, να πλένετε πολύ καλά τα χέρια σας, να μην μοιράζεστε τα ίδια παιχνίδια και τους μαρκαδόρους καθώς και μια σειρά οδηγιών που θα τις μάθουμε αναλυτικά στο σχολείο…Με σύνθημα «Τα πιο κάτω ακολουθάμε και τον κορωνοϊό νικάμε»θα επιστρέψουμε στο σχολείο μας με ασφάλεια και υγεία…Καλή μας αντάμωση..!!!

Πηγή:https://www.youtube.com/watch?v=DzYy5TM9Usw

Πάμε ανακύκλωση!!!

Τι μπορούμε να κάνουμε για να λιγοστέψουν τα σκουπίδια μας και να προστατεύσουμε το περιβάλλον;

Τι είναι όμως η ανακύκλωση;Ο Πέρι το περιβάλλον και η Άννα η Ανακύκλωση, θα μας μάθουν χρήσιμα πράγματα και  θα μας δείξουν τον τρόπο για να σώσουμε τον πλανήτη μας…

Ποια υλικά μπορούμε να ανακυκλώσουμε;Αντιστοιχίστε τις εικόνες με τις λέξεις…

Και σε ποιους κάδους θα πάμε τα ανακυκλώσιμα υλικά;Φτιάξτε το πάζλ για να τους δείτε…!!!

Ο μπλε κάδος :Δεν πετάμε πια…Ανακυκλώνουμε!!!                                                                                                                                                          

Ας μην ξεχάσουμε λοιπόν ποτέ τη λέξη ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ…Είναι πολύ χρήσιμη!!!

Πέτα κι εσύ…πετώ κι εγώ,κάνουμε όλοι μας καλό..!!!

Η Πέππα πάει ανακύκλωση..Τι λέτε πάμε κι εμείς;

Η θαλάσσια χελώνα Καρέτα-καρέτα!!!

Η θαλάσσια χελώνα είναι από τα ζώα του πλανήτη που αντιμετωπίζει πολλές δυσκολίες και απειλείται με εξαφάνιση…Στην Ελλάδα οι πιο γωστές χελώνες είναι οι Καρέτα-Καρέτα..!!Η Καρέτα-Καρέτα είναι μία μεγάλη θαλάσσια χελώνα με καβούκι που αποτελείται από κεράτινες πλάκες καφεκόκκινου χρώματος. Ζυγίζει κατά μέσο όρο 90 κιλά και το μήκος της φτάνει το ένα μέτρο!!Τρέφεται κυρίως με θαλάσσια φυτά και ασπόνδυλα με ιδιαίτερη προτίμησή στις τσούχτρες. 

Ζει στη θάλασσα, αλλά η διαιώνισή της εξαρτάται απόλυτα από τη στεριά, αφού εκεί ολοκληρώνεται ο βιολογικός της κύκλος, με την ωοτοκία, την εκκόλαψη, και την επακόλουθη είσοδο των νεοσσών στη θάλασσα. Οι νεοσσοί έχουν να αντιμετωπίσουν πάμπολλους φυσικούς εχθρούς -καβούρια, γλάρους και ψάρια-, και η θνησιμότητά τους είναι εξαιρετικά υψηλή… Υπολογίζεται ότι σε κάθε χίλια χελωνάκια επιζεί και ενηλικιώνεται μόνο ένα!!Την προστασία των θαλάσσιων χελωνών στην Ελλάδα έχει αναλάβει μια οργάνωση που αποτελείται από εθελοντές,ο “Αρχέλων”…Επισκεφτείτε την ηλεκτρονική μας τάξη πατώντας εδώ για να γνωρίσετε τη θαλάσσια χελώνα Καρέτα-Καρέτα,τους κινδύνους που απειλούν τη ζωή της και το έργο του Αρχέλωνα…

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής.Ο πρωτόγωνος άνθρωπος μετακινιόταν με τα πόδια του.Γρήγορα όμως κατάλαβε ότι δεν είχε μεγάλες φυσικές αντοχές για να διανύει μεγάλες αποστάσεις αλλά και δεν μπορούσε να μεταφέρει βαριά αντικείμενα.

Συνέχεια