Τσικνοπέμπτη!!!

Μέσα σε κλίμα κεφιού και χαράς,τηρήσαμε και φέτος το έθιμο της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας!!!

Παρασκεύασαμε παραδοσιακά ζυμαρικά,τις γκόγκες,φτιάξαμε χαρταετό,φάγαμε σουβλάκια,μασκαρευτήκαμε,χορέψαμε και διασκεδάσαμε!!!

Ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη βοήθειά τους:

-τη μαμά νηπίου για την παρασκευή των ζυμαρικών

-τον παππού νηπίου για την κατασκευή του χαρταετού

-το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά των ψητών

Καλές Απόκριες!!!