Στα πλαίσια υλοποίησης δραστηριοτήτων για την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ,η κα Μάρκου Δέσποινα Κοινωνική Λειτουργός και συνεργάτης του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής», υλοποίησε στο Νηπιαγωγείο μας, παρέμβαση για τους γονείς των νηπίων, με τίτλο:
«Ένα βήμα πριν το Δημοτικό»
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ






