“Η ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ”

Στα πλαίσια υλοποίησης δραστηριοτήτων για την ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ,η κα Μάρκου Δέσποινα  Κοινωνική Λειτουργός  και συνεργάτης του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Αργολίδας «Ελπίδα Ζωής», υλοποίησε στο Νηπιαγωγείο μας, παρέμβαση για τους γονείς των νηπίων, με τίτλο:

«Ένα βήμα πριν το Δημοτικό»

1685387369076 1685387369085 1685387369093 1685387369101 1685387369115

1685387369122

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ