ΟΜΟΡΦΑΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Στα πλαίσια αξιολόγησης του σχεδίου δράσης  της σχολικής μας μονάδας: “Διαμόρφωση και αξιοποίηση του αύλειου χώρου του σχολείου μας”

Υλοποιήσαμε τις παρακάτω δράσεις:

Φυτέψαμε λουλούδια σε γλάστρες ,ζαρντινιέρες και παρτέρια

 

 

Δημιουργήσαμε λαχανόκηπο το χειμώνα και την άνοιξη φυτεύοντας μαρούλια

 

ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΜΑΡΟΥΛΙΑ-εδώ

ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΡΟΥΛΙΑ ΜΑΣ-εδώ

Φυτέψαμε φραουλιές την άνοιξη

 

Κάναμε κομποστοποίηση

Βάψαμε τα κάγκελα και τα παγκάκια του αύλειου χώρου

Ζωγραφίσαμε επιδαπέδια παιχνίδια με τη βοήθεια των Γονέων και Κηδεμόνων

Στρώσαμε ένα μέρος του αύλειου χώρου με γκαζόν και τον εμπλουτίσαμε  με παιχνίδια εξωτερικού χώρου, όπως :σπιτάκι κήπου, κάμπια, αμμοδόχο