Ένα μικρό δείγμα της χριστουγεννιάτικης γιορτούλας μας.
Διαφορετική από τις προηγούμενες χρονιές,χωρίς κόσμο.
Αλλά δεν έλλειψε το κέφι η χαρά.
Θαυμάστε τα παιδιά σας !!
Ο Αι Βασίλης δε μας ξέχασε.
Έφερε δώρα.
Τα νήπια ενθουσιάστηκαν.
Νήπια και Νηπιαγωγοί ευχήθηκαν
“ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ”
“ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ” ΚΑΙ “ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ”


