Η κυρία Γιαννακοπούλου Βσιλική ΠΕ Κοινωνική Λειτουργός της 1ης ΤΟΜΥ Άργους εκπονεί δράση για τη διατροφή στα πλαίσια υλοποίησης της δράσης με θέμα:”Υλοποίηση παρέμβασης στο μαθητικό πληθυσμό του Δήμου Άργους-Μυκηνών”.Τα νήπια παρακολουθούν με ενδιαφέρον και συμμετέχουν απαντώντας σε ερωτήσεις .Δείχνουν να έχουν κατανοήσει την αξία της μεσογειακής διατροφής αλλά και του υγιεινού πρωινού.


