ΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ 1η ΤΟΜΥ ΑΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η κυρία Γιαννακοπούλου Βσιλική ΠΕ Κοινωνική Λειτουργός της 1ης ΤΟΜΥ Άργους εκπονεί δράση για τη διατροφή στα  πλαίσια υλοποίησης της δράσης με θέμα:”Υλοποίηση παρέμβασης στο μαθητικό πληθυσμό του Δήμου Άργους-Μυκηνών”.Τα νήπια παρακολουθούν με ενδιαφέρον και συμμετέχουν απαντώντας  σε ερωτήσεις .Δείχνουν να έχουν κατανοήσει την αξία της μεσογειακής διατροφής αλλά και του υγιεινού πρωινού.

IMG 20211213 114043 IMG 20211213 113147 1


IMG 20211213 114049 1