Ευχαριστούμε την εικαστικό κυρία Χρυσού Γιούλα που μας βοήθησε και μας καθοδήγησε, γονείς και εκπαιδευτικούς ώστε να έχουμε ένα αξιόλογο αποτέλεσμα, που γέμισε χαρά τα πρόσωπα των νηπίων μας.
Τα καταφέραμε αυτός ήταν ο στόχος μας .Παιχνίδι, γέλιο χαρά!!!