Ήρθε και πάλι ο χειμώνας και έτσι ξεκινήσαμε τη θεματική μας. Μιλήσαμε. Για την εποχή, τις αλλαγές που συμβαίνουν στον καιρό και στη φύση, το χιόνι που συχνά φέρνει ο χειμώνας. Διαβάσαμε παραμύθια για το χειμώνα, μιλήσαμε για τα ρούχα του χειμώνα, τα φρούτα του χειμώνα, τα μέσα θέρμανσης και περιγράψαμε εμπειρίες μας από το χιόνι και τις χιονάνθρωπους. Στο τέλος κάναμε και μια κατασκευή χιονάνθρωπο



