Την καθιερωμένη βασιλόπιτα κόψαμε και φέτος στο Νηπιαγωγείο μας. Οι δυο φετινοί τυχεροί μας, ο Ραφαήλ από το ένα τμήμα και ο Παναγιώτης από το δεύτερο τμήμα. Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για την αγορά της βασιλόπιτας και των δώρων που δόθηκαν στους δυο τυχερούς μας!
Ημερήσια αρχεία: 23 Ιανουαρίου 2026
“Χριστουγεννιάτικα Εργαστήρια με τους γονείς στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας”
Μια ιδιαίτερη ημέρα ζήσαμε την Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά τους γονείς και συγγενείς των μικρών μας μαθητών, για να μοιραστούν όλοι μαζί όμορφες και δημιουργικές εμπειρίες και να περάσουν χρόνο με τα παιδιά τους, στο σχολικό τους περιβάλλον. Μια σειρά από δράσεις έλαβαν χώρα, τόσο στον εσωτερικό χώρο, όσο και στην αυλή μας, που περιελάμβαναν παρασκευή χριστουγεννιατικων μπισκότων, δημιουργία χριστουγεννιατικης κάρτας και στολιδιου, αφήγηση Παραμυθιών και ιστοριών απο τους γονείς και συγγενείς των παιδιών, παιχνίδια, κάλαντα και χορός στην αυλή..












































