Δωρεά βιβλίων στο Νηπιαγωγείο μας

Ένα όμορφο και χρήσιμο δώρο έκανε στο σχολείο μας η εταιρεία Argo Piraeus που δραστηριοποιείται στις διεθνείς μεταφορές με έδρα τον Πειραιά. Το δέμα που παραλάβαμε από την εταιρεία περιείχε παιδικά βιβλία για τον εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης του σχολείου μας. Ευχαριστούμε πολύ την εταιρεία για την δωρεά της!

cfe2c8d9 2cf4 45cb ab90 29129cd837af 1 1

 

 

Σχέδιο δράσης ‘’Όλοι μαζί, όλοι μαζί μια ομάδα δυνατή’’

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς με την εμπλοκή των μαθητών διαμορφώσαμε τους κανόνες της τάξης, οι οποίοι μπορούν να διαμορφώσουν θετικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών και να ενισχύσουν τη συνεργασία στην τάξη, αφού δίνουν έμφαση στις αρχές της συνεργασίας, του σεβασμού και της αποδοχής στην καθημερινή αλληλεπίδραση των μαθητών.

Έτσι υπογράψαμε το ‘’συμβόλαιο της τάξης’’ και συμφωνήσαμε για τους κανόνες που θα τηρούμε, προκειμένου να υπάρχει καλή συμπεριφορά τόσο κατά τη διάρκεια της συζήτησης όσο και των ομαδικών δράσεων.

968e3bba 0989 4034 9807 769f9087b452 1 1a0e18b2a 2ad2 466f 98c9 4b61eaf8c77f 1 5b17b3c3 0ecf 4cf9 8737 51c2f53f867d 1

Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο Αγναντερού

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου ο αγιασμός στο Νηπιαγωγείο Αγναντερού που γέμισε ξανά μετά τις διακοπές του καλοκαιριού με παιδικά χαμόγελα!

Μετά τον αγιασμό δόθηκαν οδηγίες στους γονείς σε θέματα που αφορούν  την εφαρμογή των ωρολόγιων προγραμμάτων και στη γενικότερη λειτουργία του Νηπιαγωγείου. Ευχόμαστε σε όλους μια γόνιμη και δημιουργική σχολική χρονιά!

agnantero agiasmos

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (2023-2024)



Λήψη αρχείου

Επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Αγναντερού για την διευκόλυνση μετάβασης των νηπίων στην επόμενη βαθμίδα

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Αγναντερού επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο Αγναντερού στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τους εκπαιδευτικούς, το χώρο και τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου.

Έτσι τα νήπια βίωσαν την πραγματικότητα τη Α’ Τάξης μέσα από τη ασφάλεια που τους προσφέρει η συνοδεία της Νηπιαγωγού, χωρίς να έχουν τις αντίστοιχες μαθησιακές υποχρεώσεις. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε ως συνέχεια των δραστηριοτήτων μέσα στο Νηπιαγωγείο, με σκοπό να αισθανθούν τα παιδιά ότι μπορούν να τα καταφέρουν ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους.

Τα παιδιά του Δημοτικού επιφύλαξαν μια πολύ θερμή υποδοχή στα νήπια, τα οποία αφού συστήθηκαν πήγαν στην τάξη της Α’ Δημοτικού. Εκεί κάθε παιδί του Δημοτικού πήρε στο θρανίο του και από ένα παιδί του νηπιαγωγείου, παρακολούθησαν μαζί το μάθημα της Ανάγνωσης, έκαναν από κοινού παιχνίδι φωνολογικής ενημερότητας και τέλος έκαναν ομαδική εργασία.

Στη συνέχεια τα νήπια ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου (βιβλιοθήκη, αίθουσα υπολογιστών, αίθουσα εκδηλώσεων , αίθουσες μαθημάτων) από την Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου κ. Όλγα Μπαντή, η οποία απάντησε πρόθυμα και στις ερωτήσεις των τους για ό, τι περισσότερο ήθελαν να μάθουν για το Δημοτικό.

Τέλος παρέμειναν για λίγο ακόμα στην αυλή του σχολείου και παρακολούθησαν το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Ευχαριστούμε θερμά την Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Αγναντερού κ. Όλγα Μπαντή,  τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου για την πολύ θερμή φιλοξενία και την εποικοδομητική συνεργασία.b57a223d 3616 44e7 8f50 773421e82a40 dfa8654e 6d75 4082 adb9 e7038ae6692a 7151ca87 f65b 48ce ab86 330094cc9efc 0355703e 05ef 42da b018 3050ed1d7dd0 83cb8ee1 e8ab 409a ab94 ac3f769ccd01 3db43528 556f 4001 a41d 252f6d2f9d1c 95d416c5 0f87 4115 95eb 412f99e025c9

Σχέδιο δράσης στο Ι.Ε.Π. – Ταξίδι στη Μαγική Χώρα των Βιβλίων

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς , κάθε μήνα, με αφορμή μια σχετική  με αυτόν παροιμία, φτιάχναμε άλμπουμ με τις ζωγραφιές των παιδιών, τα οποία βρίσκονται στη βιβλιοθήκη και συχνά τα παιδιά τα ξεφυλλίζουν με υπερηφάνεια για τη δημιουργία τους. Φτάνοντας λοιπόν στο τέλος της κάναμε τον … απολογισμό μας και τα ξεφυλλίσαμε ομαδικά στην τάξη.

5dbace47 10a6 4d42 93c0 ca8a3b870db8

 

Παράσταση ταχυδακτυλουργού

Την Πέμπτη 16 Μαΐου, στις 5 το απόγευμα η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων διοργάνωση στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Αγναντερού ταχυδακτυλουργική παράσταση που παρουσίασε ο μάγος PHINEAS.

Την παράσταση παρακολούθησαν όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου. 7d3b536a 08db 485c 84ab 9e4967d5179b 1cef09439 16cc 4181 b594 38045b105f19 1

Σχέδιο δράσης στο Ι.Ε.Π. “Ταξίδι στη Μαγική Χώρα των Βιβλίων”

Συνεχίζοντας την υλοποίηση του σχεδίου δράσης “Ταξίδι στη Μαγική Χώρα των Βιβλίων” συνδεθήκαμε διαδικτυακά με τις Παιδικές Βιβλιοθήκες του Δήμου Καρδίτσας.

Ο βιβλιοθηκονόμος κ. Θανάσης Κουρόγλου μας ενημέρωσε για το πως λειτουργούν οι Παιδικές Βιβλιοθήκες, τι βιβλία διαθέτουν, ποιες δράσεις υλοποιούν και πως γίνεται ο δανεισμός.

Συζητήσαμε επίσης για το πως γράφεται, εικονογραφείται και εκδίδεται ένα βιβλίο και πόσο ομορφαίνει τη ζωή μας το διάβασμα.

Τα παιδιά του έκαναν πολλές σχετικές ερωτήσεις και έλυσαν τις απορίες τους και όλοι μαζί στο τέλος τον ευχαριστήσαμε θερμά για την επικοινωνία μας.

72c34d9d 1cd4 4d97 8f6d 691933aba838 11576ac3e 799c 4d37 9616 bdcfd001037d

Επίσκεψη οδοντιάτρου στο Νηπιαγωγείο μας

Στο πλαίσιο του προγράμματος οδοντιατρικής πρόληψης, επισκέφθηκε το σχολείο μας οδοντίατρος από το Κέντρο Υγείας Μουζακίου, εξέτασε τα παιδιά , τους μίλησε για θέματα υγιεινής των δοντιών και σωστής διατροφής και τους έδειξε το σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών τους.

df2c1543 4da3 4e1f b43c 215bbb23349f dc68f950 f55c 4823 8676 339b4e728b55

Πανελλήνια Ημέρα Φιλοζωίας

Στο Νηπιαγωγείο Αγναντερού στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας Φιλοζωίας μιλήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων, παίξαμε παιχνίδια ρόλων με στόχο την καλλιέργεια της ευαισθησίας και της ενσυναίσθησης για κάθε ζωντανό όν,  κάναμε ομαδική εργασία και φτιάξαμε ένα ψηφιακό βιβλίο με τη χρήση του Storyjumper.

 

0c79022c f713 4770 ba0a 384db29fa25a

b4946f90 c26f 405b a0ba daf7be780d91

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2344bbf6 f9b1 4203 b61e 878462372c0b 3103e336 6f7f 4e70 892e 4ad3dace5f17 a50f49e0 478f 4192 b566 895b352f92e6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper