25η Μαρτίου συνέχεια

Γνωρίσαμε καλύτερα τους ήρωες της Επανάστασης. Κάποιοι από αυτούς πολέμησαν, κάποιοι πρόσφεραν και τη ζωή τους, άλλοι πρόσφεραν τις γνώσεις τους και τις σκέψεις τους (Καποδίστριας, Ρήγας Φεραίος) ενώ άλλοι πρόσφεραν όλη τους την περιουσία. Τι είναι ο ήρωας; Ποιος θεωρείται ήρωας; Δεν είναι εκείνος που δε φοβάται, γιατί όλοι κάτι φοβόμαστε, αλλά εκείνος που κοιτά το φόβο του και τον ξεπερνάει, επίσης εκείνος που στοχεύει στο εμείς και όχι στο εγώ, όπως είχε γράψει στα απομνημονεύματά του ο μεγάλος στρατηγός Γιάννης Μακρυγιάννης.

Ioannis Makrygiannisezgif.com gif maker

1821 orig

inCollage 20220317 191925854

inCollage 20220318 175737371

inCollage 20220318 175339412

inCollage 20220318 175159757

Παράλληλα κάνουμε πρόβα για τη γιορτή. Μαθαίνουμε τα τραγούδια αλλά τα χορεύουμε κιόλας!

inCollage 20220317 192404184

Φεγγαράκι μου λαμπρό 

Σε ένα διάλειμμα που κάναμε ζητήσαμε από τα παιδιά να βρουν σημάδια της άνοιξης  στην αυλή μας!

inCollage 20220317 192518252

Ολοήμερο

Διαβάσαμε το βιβλίο “Τα Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου και σχολιάσαμε την εικονογράφηση του βιβλίου, τα σχέδια στα ρούχα των ηρώων και τις παραδοσιακές φορεσιές.

inCollage 20220317 192213516

inCollage 20220317 192054491

inCollage 20220318 175958968

Ζωγραφίσαμε και τον ευαγγελισμό αλλά δεν έχουμε φωτογραφία από τις δημιουργίες των παιδιών.

Photo Collage Maker 2022 03 18 06 48 58

Ακολουθεί λινκ για online δράσεις.

https://learningapps.org/watch?v=pd1586oot20

 

Άνοιξη και 25η Μαρτίου

Αυτή τη βδομάδα ασχολούμαστε με τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου, την θρησκευτική και εθνική. Ρωτήσαμε τα παιδιά τι γνωρίζουν και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο και παρουσιάσεις. Παράλληλα στολίσαμε τις αίθουσες και το διάδρομο για να ετοιμαστούμε για τη γιορτή μας.

https://sway.office.com/ECUGEO98TFldjWNC?ref=Link

inCollage 20220314 173253848

inCollage 20220315 172550571

inCollage 20220315 172725916

inCollage 20220314 174137806

inCollage 20220314 174623907

inCollage 20220316 153549455

inCollage 20220315 173243973

Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ομάδα – Συνεργασία ολοκλήρωση

Παρακολουθήσαμε το βίντεο “Οι δύο φίλοι”

https://www.youtube.com/watch?v=QHOmSNOtSnk

Τα παιδιά χωριστήκαν σε δύο ομάδες, σκύλοι και γάτες, και δραματοποίησαν το τραγούδι.

inCollage 20220310 202723443

inCollage 20220315 173649855

Στη συνέχεια παίξαμε τον τροχό της κίνησης, κάθε ζευγάρι (σκύλος και γάτα) έκαναν την κίνηση που έδειχνε η εικόνα.

inCollage 20220315 173407777

Κάνοντας επανάληψη σε όλα όσα είπαμε και μάθαμε σε αυτό το εργαστήρι, με αφορμή το παραμύθι ” Του σχοινιού τα μανταλάκια” κατασκεύασε το κάθε παιδί το δικό του άνθρωπο – μανταλάκι.

inCollage 20220314 173921951

Συζητώντας τη σημασία της φιλίας και των φίλων στη ζωή μας αλλά και της συμπεριφοράς που κερδίζει ή χάνει τους φίλους κάναμε μία ομαδική ζωγραφιά με τίτλο “Το κάδρο της φιλίας”.

inCollage 20220316 190301686

Τέλος, χορέψαμε το τραγούδι σε στίχους του Γιάννη Ρίτσου “Αν όλα τα παιδιά τη γης” κι ευχόμαστε ειρήνη να υπάρχει σε όλη τη γη!

inCollage 20220316 190354516

 

Ολοήμερο

inCollage 20220314 173746898

inCollage 20220314 173651215

inCollage 20220315 172807371

inCollage 20220315 173216297

inCollage 20220316 153417960

Κλείνουμε με τις βεβαιώσεις που λάβαμε από το πρόγραμμα “My carnival, your carnival”.

inCollage 20220311 185649375

Ακολουθούν λινκς για online δράσεις.

https://www.liveworksheets.com/nd1731198hj

https://www.liveworksheets.com/cn1702364zs

Καθαροβδομάδα

Ο Μάρτης επιβεβαίωσε το όνομά του αυτή τη βδομάδα αφού μας έφερε μπόλικο κρύο και χιόνι. Εμείς ωστόσο ασχοληθήκαμε με την Σαρακοστή, τις τροφές (νηστίσιμες, αρτυμένες), το Μάρτη και το αρχικό του γράμμα (το σχηματίσαμε με τουβλάκια, προσπαθήσαμε να βρούμε λέξεις από Μ), φτιάξαμε το Μάρτη της τάξης μας (για να σημειώνουμε κάθε μέρα του μήνα αν κλαίει ή αν γελάει) και στολίσαμε τον πίνακα με την Κυρά Σαρακοστή για να μετρήσουμε αντίστροφα τις εβδομάδες μέχρι να έρθει το Πάσχα.

inCollage 20220310 203234317

inCollage 20220311 190942861

inCollage 20220308 173306771inCollage 20220309 133246638

inCollage 20220309 133012638

inCollage 20220310 202801242

inCollage 20220311 191716170

Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ομάδα / συνεργασία

Δείξαμε κάρτες στα παιδιά όπου υπήρχε μία προβληματική κατάσταση. Τα παιδιά έπρεπε να περιγράψουν την εικόνα και τη δυσκολία ενώ στη συνέχεια να προτείνουν λύσεις για το πρόβλημα. Επίσης, να μαντέψουν τι μπορεί να είπε ο ήρωας σε κάθε εικόνα. Αφού έγινε συζήτηση για τη σημασία των κανόνων στο σχολείο, στο σπίτι, στην παρέα, στην ομάδα, συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας που πρότειναν τους δικούς τους κανόνες καθώς και τι θεωρούν ότι σημαίνει συνεργασία.

inCollage 20220308 173619284

inCollage 20220310 203458232

inCollage 20220310 203547227

inCollage 20220310 203619816

Σε επόμενη μέρα παρακολουθήσαν το animation Kitbul.

Έγινε συζήτηση με ερωτήσεις σχετικά με την πλοκή και τα συναισθήματα της γάτας και του σκύλου, τα κίνητρα και τις αποφάσεις τους και παίξαμε ένα ψηφιακό κουίζ.

https://wordwall.net/resource/21176621/animation-kitbull

Η δράση ολοκληρώθηκε με  φύλλα εργασίας.

inCollage 20220311 190304539

inCollage 20220311 190819830

Ολοήμερο

inCollage 20220308 173508722

inCollage 20220311 191417386

inCollage 20220311 191023381

inCollage 20220311 190916482

inCollage 20220311 191325503

inCollage 20220311 190052703

C1E1E7977DBBD642E132A3F72DD9B1B2

Αυτή η Κυριακή της πρώτης εβδομάδας ονομάζεται Κυριακή της Ορθοδοξίας. Τιμούμε την αναστήλωση των ιερών εικόνων από την αυτοκράτειρα Θεοδώρα, μετά από μια περίοδο διαμάχης ανάμεσα στους εικονολάτρες και τους εικονομάχους. Σε ανάμνηση αυτού του γεγονότος πηγαίνουμε με εικόνες στην εκκλησία και στο τέλος τις λιτανεύουμε γύρω από το ναό.

Ηχητικό απόσπασμα από το πρώτο ποδαράκι της σαρακοστής. από το παραπάνω βιβλίο.

https://www.youtube.com/watch?v=1EE_G1PNTeg

Να ευχηθούμε τέλος χρόνια πολλά στο Θοδωρή και τη Θεοδώρα που αύριο έχουν την ονομαστική τους εορτή. Να είστε υγιείς και να έχετε καλή πρόοδο!

 

Τελειώνουν οι Απόκριες

Με τα παιδιά συζητήσαμε και είδαμε τα έθιμα για την Καθαρά Δευτέρα, το πέταγμα του χαρταετού, τα σαρακοστιανά εδέσματα, τη σημασία του συμβολισμού. Κάθαρση σωματική (με τη νηστεία) και ψυχική (χαρταετός) για να φτάσουμε ψηλά.

https://sway.office.com/8wYhLxcA1TuKQ5A9?ref=Link

Από τη συμμετοχή μας στο παγκόσμιο πρόγραμμα “My carnival, your carnival” μας στάλθηκε η συμμετοχή από το Carrer de Francesc de Borja Moll, Palma, Spain – δημοτικό σχολείο στην Ισπανία. Τα παιδιά του δημοτικού ζωγράφισαν τον εαυτό τους και τους φίλους τους και έγραψαν ότι τις Απόκριες ντύνονται με στολές και μάσκες, βγάζουν αστείες φωτογραφίες και παίζουν πολλά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου τους!



Λήψη αρχείου

Μπορείτε να δείτε την συμμετοχή  σχολείων από την Ελλάδα και άλλες χώρες του κόσμου μέσα από τον παρακάτω σύνδεσμο.

https://www.twinkl.gr/resources/browse-by-topic-esl-efl-resources/holidays-and-special-days-pre-intermediate-b1-browse-by-level-esl-efl-resources/carnival-esl-resources

Επίσης, το βραβείο συμμετοχής μας.

Award of ParticipationinCollage 20220303 141000555

inCollage 20220303 141329018

inCollage 20220304 171416827

inCollage 20220304 171449654

 

Το σχολείο μας σιγά σιγά αλλάζει εικόνα. Να ευχαριστήσουμε άλλη μία φορά τη Σχολική Επιτροπή Δήμου Μουζακίου για την κατασκευή επίπλου αποθήκευσης για τα παιχνίδια του νηπιαγωγείου μας.

inCollage 20220304 171557577

Τα παιχνίδια μπήκαν στα συρταράκια τους. Μετά τοποθετήθηκαν και αριθμοί ώστε να ξέρουν τα παιδιά πόσα μπορούν να παίξουν ταυτόχρονα με αυτό το παιχνίδι.

inCollage 20220304 171646132

inCollage 20220304 171811625

Παράλληλα να ευχηθούμε χρόνια πολλά στο Θανάση και το Θοδωρή που είχαν τα γενέθλιά τους αυτή την εβδομάδα. Να είστε γεροί και καλή πρόοδο!

Τέλος, ευχόμαστε στους μικρούς μας μαθητές και τις οικογένειές τους Καλά Κούλουμα!

Απόκριες και Μάρτης

Συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με τις Απόκριες. Προσπαθήσαμε να βρούμε στο χάρτη της Ελλάδας τις περιοχές με τα αποκριάτικα έθιμα και να μετρήσουμε τις αποστάσεις. Ποια είναι πιο κοντά μας, πια πιο μακριά; Με τι θα μετρήσουμε (χέρι, μαρκαδόρο, χάρακα, τουβλάκια). Προσπαθήσαμε να βρούμε τη λύση σε αποκριάτικα αινίγματα. Και μάθαμε για τον πρώτο μήνα της άνοιξης, το Μάρτιο, τον πεντάγνωμο, που συνεχώς αλλάζει γνώμη και καιρό! Επίσης, αναφερθήκαμε στο έθιμο “μαρτάκι”, ένα βραχιόλι με κόκκινη και άσπρη κλωστή που φοράμε μικροί και μεγάλοι.

inCollage 20220228 173849087

inCollage 20220228 173644279

inCollage 20220228 173745537

inCollage 20220301 151128914

inCollage 20220301 151254918

inCollage 20220302 155539790

inCollage 20220302 155646867

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα μαρτάκια που πρόσφεραν στα παιδιά. Καλό μήνα με υγεία και ειρήνη!

inCollage 20220301 151350139

Ολοήμερο

inCollage 20220228 173347672

inCollage 20220228 173508358

Τσικνοπέμπτη και αποκριάτικα έθιμα

Όπως είναι φυσικό η ενασχόλησή μας αφορούσε την ημέρα της Τσικνοπέμπτης αλλά και την ιστορία του μικρού Αρλεκίνου από τη Βενετία. Ακούσαμε την ιστορία του και είδαμε εικόνες από τη Βενετία, τα κανάλια, τις γόνδολες, τους μασκαράδες και τις περίτεχνες μάσκες τους.

inCollage 20220224 160539250

Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας έθιμο και μαθαίνουμε σε ποιο σημείο της Ελλάδας γίνεται.

inCollage 20220224 160616368

inCollage 20220224 160040890inCollage 20220224 160912151

Παρουσίαση για τον αρλεκίνο

https://sway.office.com/f843crEMMgM6OHDV

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που παρουσίαζε το πίνακα του Miro “Το καρναβάλι του αρλεκίνου”

https://www.youtube.com/watch?v=kvYeAaLubtc&t=2s

Και είδαμε πως είναι η Βενετία.

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vTPpT7rFNfPCcV6Rn_n_oT7vQdHSHaVuMKHI9-EVsuVVi7OzciXjwPhDfG3v_JIZp8vCX2mWkuqLTTm/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.gc12129b280_2_128

https://www.360cities.net/image/campo-castelforte-venice

https://www.360cities.net/image/canal-grande-090-1

https://www.360cities.net/image/venice-san-marco-ponte-de-l-albero

inCollage 20220225 181803495

inCollage 20220225 181106318

Εκδόσεις Μεταίχμιο

Ολοκληρώθηκαν τα τελευταία φύλλα εργασίας για το βιβλίο του σκιάχτρου και την τριάδα των βιβλίων που μας έκανε παρέα με θέμα τη φιλία. Δυστυχώς δεν υπάρχουν φωτογραφίες.

Εργαστήριο δεξιοτήτων – Ομάδα/ Συνεργασία

Παρακολουθήσαμε ένα animation όπου είδαμε ζώα που δεν κατάφεραν να επιλύσουν τη διαφωνία τους και άλλα που τα κατάφεραν. Σε μία ομάδα αλλά και σε κάθε στιγμή της ζωής μας όταν αλληλοεπιδρούμε με άλλους ανθρώπους θα υπάρξουν διαφωνίες, είναι φυσιολογικό. Το σημαντικό είναι να μάθουμε να ακούμε ο ένας τον άλλο και να βρίσκουμε αποδεκτούς τρόπους να επιλύσουμε τη διαφωνία μας.

Ακολούθως απαντήσαμε σε ένα online κουίζ με ερωτήσεις κατανόησης και τοποθετήσαμε στη σωστή σειρά τις εικόνες της ιστορίας. Παράλληλα, επειδή οι ήρωες της ιστορίας δε μιλάνε σκεφτήκαμε εμείς τι μπορεί να λέει ο ένας στον άλλο και καταγράψαμε τις απαντήσεις μας.

inCollage 20220224 161005433

inCollage 20220224 161013467

Ακόμη ακούσαμε το τραγούδι των Locomondo, “Χέρια σαν κι αυτά”

Και ζωγραφίσαμε τι κάνουν τα καλά χεράκια και τι τα κακά.

inCollage 20220224 160340049

Τέλος, στο ολοήμερο μάθαμε ένα γαλλικό αποκριάτικο έθιμο “Το ψωμί του βασιλιά”, πρόκειται για ένα γλυκό ψωμί χρωματιστό. Τα χρώματά του οποίου συμβολίζουν:

το χρυσό: την εξουσία

το πράσινο: την πίστη

το μωβ: τη δικαιοσύνη

c58b942a 3e45 4945 8a1e 5b52466d3780

inCollage 20220225 180907867

Ακολουθούν links για online δραστηριότητες.

https://www.liveworksheets.com/ki1655452kv

https://www.liveworksheets.com/hq1682231ly

https://www.liveworksheets.com/qj1592161aa

 

Ήλθε πάλι η αποκριά με κέφι και χαρά

Ρωτήσαμε τα παιδιά τι γνωρίζουν για τις Απόκριες και οι απαντήσεις τους ήταν:

  • Είναι μια γιορτή που ντυνόμαστε μασκαράδες.
  • Πάμε σε πάρτυ.
  • Φοράμε στολές.
  • Χορεύουμε.

Γιατί όμως ντυνόμαστε; Τι νόημα έχουν οι Απόκριες; Παρακολουθήσαμε σχετική εκπαιδευτική παρουσίαση και βίντεο για αυτό το σκοπό και ασχοληθήκαμε με αντίστοιχες εργασίες.

https://sway.office.com/o5aLyCDypKkKotwr

inCollage 20220221 180644530

inCollage 20220221 180744510

inCollage 20220222 163503933

inCollage 20220223 204124689

inCollage 20220223 204220167

Εκδόσεις Μεταίχμιο – Το τρίο και τελευταίο βιβλίο της σειράς για τη φιλία

s3.gy .digital metaixmio uploads asset data 14464 978 618 03 2177 7 2

Όλα τα ζώα ξέρουν καλά ότι δεν πρέπει να τα βάζουν με το γέρικο Σκιάχτρο. Όταν όμως ένα μικρό, τρομαγμένο κοράκι πέφτει από τον ουρανό, το Σκιάχτρο κάνει κάτι αναπάντεχο… Το σώζει! Σύντομα ένας στενός δεσμός αναπτύσσεται ανάμεσα στους δύο αταίριαστους φίλους. Είναι όμως αρκετά δυνατός για να αντέξει στον χρόνο;

Μια υπέροχη, τρυφερή ιστορία από τους μοναδικούς Αδερφούς Φαν και τη δημοφιλή συγγραφέα Μπεθ Φέρι, για την αξία της φιλίας και της αλληλεγγύης.

inCollage 20220223 203502724

inCollage 20220223 203702022

Εργαστήριο δεξιοτήτων – Ομάδα / συνεργασία

Δημιουργία  ομάδων με τυχαίο τρόπο (αριθμοί), ονομασία ομάδων, δημιουργία σημαίας/ παζλ (καθένας μας είναι σημαντικός, αποτελεί κομμάτι της ομάδας χωρίς το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει), δημιουργία συννεφόλεξου (γράφουμε τα ονόματα των παιδιών της ομάδας στην εφαρμογή και επιλέγουμε την εικόνα που ταιριάζει). Παιχνίδια με την ομάδα μου, ακολουθώ τις οδηγίες, καλλιέργεια εμπιστοσύνης και σύσφιξη σχέσεων.

inCollage 20220221 180850674

inCollage 20220221 181018327

inCollage 20220221 181117110

inCollage 20220221 181549039

inCollage 20220221 181653577inCollage 20220221 181807348

inCollage 20220221 181845897

inCollage 20220222 163127735

inCollage 20220223 203828568

inCollage 20220222 163232589

inCollage 20220222 163304392

Πιαστείτε αγκαζέ, φτιάξτε έναν κύκλο, πιάστε τους ώμους σας, σηκώστε το τραπέζι, ενώστε τα γόνατα ανά δύο, τα χέρια ψηλά, μπείτε σε σειρά σαν τρενάκι, φωνάξτε δυνατά το όνομα της ομάδας σας.

Ολοήμερο

inCollage 20220221 181229192

inCollage 20220222 162855520

inCollage 20220222 163016680

inCollage 20220223 203240739

Συμμετοχή σε διεθνή εκπαιδευτική καμπάνια



Λήψη αρχείου

 

Αφού είδαμε εκπαιδευτικές παρουσιάσεις με εικόνες και βίντεο αποφασίσαμε με τα παιδιά να ζωγραφίσουμε το έθιμο με το γαϊτανάκι. Οι πληροφορίες για το έθιμο στα αγγλικά καταγράφηκαν από την εκπαιδευτικό  κ. Ηλιάννα.



Λήψη αρχείου

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022 -2023

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει
τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’
133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους
εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία
για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018.

1.  ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του
νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

α). Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
β). Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
γ).  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με
το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες
κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία
εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των
τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν
να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το
τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του
νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε
με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο
έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,
εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την
Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο
Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη
σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του
Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα
πρόωρης υποδοχής
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο
(Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο συναδέλφου με οδηγίες για τις εγγραφές.

Ξεκινάμε τα αποκριάτικα

Τις μέρες που μας πέρασαν κάναμε επανάληψη στην αμυγδαλιά και ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με την περίοδο της Αποκριάς. Ρωτήσαμε τα παιδιά να μας πούνε τι γνωρίζουν για τις Απόκριες, τι κάνουν οι άνθρωποι τότε, είδαμε εικόνες κι επιλέξαμε αυτές που ταιριάζουν με το θέμα μας. Παράλληλα κάναμε το τρίτο φύλλο εργασίας από το παραμύθι “Η αγκαλιά” των εκδόσεων Μεταίχμιο, στο οποίο έπρεπε να διαλέξουν ένα από τα δύο ζώα (χελώνα ή σκαντζόχοιρο) για να το αγκαλιάσουν και να δικαιολογήσουν την επιλογή τους. Τέλος, στο εργαστήριο δεξιοτήτων, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με θέμα την ομάδα και τι μπορεί να καταφέρει. Στη συνέχεια τα παιδιά απάντησαν ένα ψηφιακό κουίζ , ζωγράφισαν τι μπορούν να κάνουν με ένα φίλο και φτιάξανε τα μπλούζακια της ομάδας μας για να τα κρεμάσουμε μπουγάδα!

inCollage 20220217 184749309

 

inCollage 20220217 184650836

 

inCollage 20220217 184610678

inCollage 20220218 172017332

inCollage 20220218 172320979

inCollage 20220218 171907692

inCollage 20220217 184948942

inCollage 20220217 185130931

inCollage 20220217 185800390

Και το λινκ για το κουίζ.

https://learningapps.org/display?v=ppmfcdint21