Γνωρίσαμε καλύτερα τους ήρωες της Επανάστασης. Κάποιοι από αυτούς πολέμησαν, κάποιοι πρόσφεραν και τη ζωή τους, άλλοι πρόσφεραν τις γνώσεις τους και τις σκέψεις τους (Καποδίστριας, Ρήγας Φεραίος) ενώ άλλοι πρόσφεραν όλη τους την περιουσία. Τι είναι ο ήρωας; Ποιος θεωρείται ήρωας; Δεν είναι εκείνος που δε φοβάται, γιατί όλοι κάτι φοβόμαστε, αλλά εκείνος που κοιτά το φόβο του και τον ξεπερνάει, επίσης εκείνος που στοχεύει στο εμείς και όχι στο εγώ, όπως είχε γράψει στα απομνημονεύματά του ο μεγάλος στρατηγός Γιάννης Μακρυγιάννης.
Παράλληλα κάνουμε πρόβα για τη γιορτή. Μαθαίνουμε τα τραγούδια αλλά τα χορεύουμε κιόλας!
Φεγγαράκι μου λαμπρό
Σε ένα διάλειμμα που κάναμε ζητήσαμε από τα παιδιά να βρουν σημάδια της άνοιξης στην αυλή μας!
Ολοήμερο
Διαβάσαμε το βιβλίο “Τα Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου και σχολιάσαμε την εικονογράφηση του βιβλίου, τα σχέδια στα ρούχα των ηρώων και τις παραδοσιακές φορεσιές.
Ζωγραφίσαμε και τον ευαγγελισμό αλλά δεν έχουμε φωτογραφία από τις δημιουργίες των παιδιών.
Αυτή τη βδομάδα ασχολούμαστε με τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου, την θρησκευτική και εθνική. Ρωτήσαμε τα παιδιά τι γνωρίζουν και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο και παρουσιάσεις. Παράλληλα στολίσαμε τις αίθουσες και το διάδρομο για να ετοιμαστούμε για τη γιορτή μας.
Τα παιδιά χωριστήκαν σε δύο ομάδες, σκύλοι και γάτες, και δραματοποίησαν το τραγούδι.
Στη συνέχεια παίξαμε τον τροχό της κίνησης, κάθε ζευγάρι (σκύλος και γάτα) έκαναν την κίνηση που έδειχνε η εικόνα.
Κάνοντας επανάληψη σε όλα όσα είπαμε και μάθαμε σε αυτό το εργαστήρι, με αφορμή το παραμύθι ” Του σχοινιού τα μανταλάκια” κατασκεύασε το κάθε παιδί το δικό του άνθρωπο – μανταλάκι.
Συζητώντας τη σημασία της φιλίας και των φίλων στη ζωή μας αλλά και της συμπεριφοράς που κερδίζει ή χάνει τους φίλους κάναμε μία ομαδική ζωγραφιά με τίτλο “Το κάδρο της φιλίας”.
Τέλος, χορέψαμε το τραγούδι σε στίχους του Γιάννη Ρίτσου “Αν όλα τα παιδιά τη γης” κι ευχόμαστε ειρήνη να υπάρχει σε όλη τη γη!
Ολοήμερο
Κλείνουμε με τις βεβαιώσεις που λάβαμε από το πρόγραμμα “My carnival, your carnival”.
Ο Μάρτης επιβεβαίωσε το όνομά του αυτή τη βδομάδα αφού μας έφερε μπόλικο κρύο και χιόνι. Εμείς ωστόσο ασχοληθήκαμε με την Σαρακοστή, τις τροφές (νηστίσιμες, αρτυμένες), το Μάρτη και το αρχικό του γράμμα (το σχηματίσαμε με τουβλάκια, προσπαθήσαμε να βρούμε λέξεις από Μ), φτιάξαμε το Μάρτη της τάξης μας (για να σημειώνουμε κάθε μέρα του μήνα αν κλαίει ή αν γελάει) και στολίσαμε τον πίνακα με την Κυρά Σαρακοστή για να μετρήσουμε αντίστροφα τις εβδομάδες μέχρι να έρθει το Πάσχα.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ομάδα / συνεργασία
Δείξαμε κάρτες στα παιδιά όπου υπήρχε μία προβληματική κατάσταση. Τα παιδιά έπρεπε να περιγράψουν την εικόνα και τη δυσκολία ενώ στη συνέχεια να προτείνουν λύσεις για το πρόβλημα. Επίσης, να μαντέψουν τι μπορεί να είπε ο ήρωας σε κάθε εικόνα. Αφού έγινε συζήτηση για τη σημασία των κανόνων στο σχολείο, στο σπίτι, στην παρέα, στην ομάδα, συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας που πρότειναν τους δικούς τους κανόνες καθώς και τι θεωρούν ότι σημαίνει συνεργασία.
Σε επόμενη μέρα παρακολουθήσαν το animation Kitbul.
Έγινε συζήτηση με ερωτήσεις σχετικά με την πλοκή και τα συναισθήματα της γάτας και του σκύλου, τα κίνητρα και τις αποφάσεις τους και παίξαμε ένα ψηφιακό κουίζ.
Αυτή η Κυριακή της πρώτης εβδομάδας ονομάζεται Κυριακή της Ορθοδοξίας. Τιμούμε την αναστήλωση των ιερών εικόνων από την αυτοκράτειρα Θεοδώρα, μετά από μια περίοδο διαμάχης ανάμεσα στους εικονολάτρες και τους εικονομάχους. Σε ανάμνηση αυτού του γεγονότος πηγαίνουμε με εικόνες στην εκκλησία και στο τέλος τις λιτανεύουμε γύρω από το ναό.
Ηχητικό απόσπασμα από το πρώτο ποδαράκι της σαρακοστής. από το παραπάνω βιβλίο.
Με τα παιδιά συζητήσαμε και είδαμε τα έθιμα για την Καθαρά Δευτέρα, το πέταγμα του χαρταετού, τα σαρακοστιανά εδέσματα, τη σημασία του συμβολισμού. Κάθαρση σωματική (με τη νηστεία) και ψυχική (χαρταετός) για να φτάσουμε ψηλά.
Από τη συμμετοχή μας στο παγκόσμιο πρόγραμμα “My carnival, your carnival” μας στάλθηκε η συμμετοχή από το Carrer de Francesc de Borja Moll, Palma, Spain – δημοτικό σχολείο στην Ισπανία. Τα παιδιά του δημοτικού ζωγράφισαν τον εαυτό τους και τους φίλους τους και έγραψαν ότι τις Απόκριες ντύνονται με στολές και μάσκες, βγάζουν αστείες φωτογραφίες και παίζουν πολλά παιχνίδια στην αυλή του σχολείου τους!
Το σχολείο μας σιγά σιγά αλλάζει εικόνα. Να ευχαριστήσουμε άλλη μία φορά τη Σχολική Επιτροπή Δήμου Μουζακίου για την κατασκευή επίπλου αποθήκευσης για τα παιχνίδια του νηπιαγωγείου μας.
Τα παιχνίδια μπήκαν στα συρταράκια τους. Μετά τοποθετήθηκαν και αριθμοί ώστε να ξέρουν τα παιδιά πόσα μπορούν να παίξουν ταυτόχρονα με αυτό το παιχνίδι.
Παράλληλα να ευχηθούμε χρόνια πολλά στο Θανάση και το Θοδωρή που είχαν τα γενέθλιά τους αυτή την εβδομάδα. Να είστε γεροί και καλή πρόοδο!
Τέλος, ευχόμαστε στους μικρούς μας μαθητές και τις οικογένειές τους Καλά Κούλουμα!
Συνεχίζουμε την ενασχόλησή μας με τις Απόκριες. Προσπαθήσαμε να βρούμε στο χάρτη της Ελλάδας τις περιοχές με τα αποκριάτικα έθιμα και να μετρήσουμε τις αποστάσεις. Ποια είναι πιο κοντά μας, πια πιο μακριά; Με τι θα μετρήσουμε (χέρι, μαρκαδόρο, χάρακα, τουβλάκια). Προσπαθήσαμε να βρούμε τη λύση σε αποκριάτικα αινίγματα. Και μάθαμε για τον πρώτο μήνα της άνοιξης, το Μάρτιο, τον πεντάγνωμο, που συνεχώς αλλάζει γνώμη και καιρό! Επίσης, αναφερθήκαμε στο έθιμο “μαρτάκι”, ένα βραχιόλι με κόκκινη και άσπρη κλωστή που φοράμε μικροί και μεγάλοι.
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα μαρτάκια που πρόσφεραν στα παιδιά. Καλό μήνα με υγεία και ειρήνη!
Όπως είναι φυσικό η ενασχόλησή μας αφορούσε την ημέρα της Τσικνοπέμπτης αλλά και την ιστορία του μικρού Αρλεκίνου από τη Βενετία. Ακούσαμε την ιστορία του και είδαμε εικόνες από τη Βενετία, τα κανάλια, τις γόνδολες, τους μασκαράδες και τις περίτεχνες μάσκες τους.
Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας έθιμο και μαθαίνουμε σε ποιο σημείο της Ελλάδας γίνεται.
Ολοκληρώθηκαν τα τελευταία φύλλα εργασίας για το βιβλίο του σκιάχτρου και την τριάδα των βιβλίων που μας έκανε παρέα με θέμα τη φιλία. Δυστυχώς δεν υπάρχουν φωτογραφίες.
Εργαστήριο δεξιοτήτων – Ομάδα/ Συνεργασία
Παρακολουθήσαμε ένα animation όπου είδαμε ζώα που δεν κατάφεραν να επιλύσουν τη διαφωνία τους και άλλα που τα κατάφεραν. Σε μία ομάδα αλλά και σε κάθε στιγμή της ζωής μας όταν αλληλοεπιδρούμε με άλλους ανθρώπους θα υπάρξουν διαφωνίες, είναι φυσιολογικό. Το σημαντικό είναι να μάθουμε να ακούμε ο ένας τον άλλο και να βρίσκουμε αποδεκτούς τρόπους να επιλύσουμε τη διαφωνία μας.
Ακολούθως απαντήσαμε σε ένα online κουίζ με ερωτήσεις κατανόησης και τοποθετήσαμε στη σωστή σειρά τις εικόνες της ιστορίας. Παράλληλα, επειδή οι ήρωες της ιστορίας δε μιλάνε σκεφτήκαμε εμείς τι μπορεί να λέει ο ένας στον άλλο και καταγράψαμε τις απαντήσεις μας.
Ακόμη ακούσαμε το τραγούδι των Locomondo, “Χέρια σαν κι αυτά”
Και ζωγραφίσαμε τι κάνουν τα καλά χεράκια και τι τα κακά.
Τέλος, στο ολοήμερο μάθαμε ένα γαλλικό αποκριάτικο έθιμο “Το ψωμί του βασιλιά”, πρόκειται για ένα γλυκό ψωμί χρωματιστό. Τα χρώματά του οποίου συμβολίζουν:
Ρωτήσαμε τα παιδιά τι γνωρίζουν για τις Απόκριες και οι απαντήσεις τους ήταν:
Είναι μια γιορτή που ντυνόμαστε μασκαράδες.
Πάμε σε πάρτυ.
Φοράμε στολές.
Χορεύουμε.
Γιατί όμως ντυνόμαστε; Τι νόημα έχουν οι Απόκριες; Παρακολουθήσαμε σχετική εκπαιδευτική παρουσίαση και βίντεο για αυτό το σκοπό και ασχοληθήκαμε με αντίστοιχες εργασίες.
Εκδόσεις Μεταίχμιο – Το τρίο και τελευταίο βιβλίο της σειράς για τη φιλία
Όλα τα ζώα ξέρουν καλά ότι δεν πρέπει να τα βάζουν με το γέρικο Σκιάχτρο. Όταν όμως ένα μικρό, τρομαγμένο κοράκι πέφτει από τον ουρανό, το Σκιάχτρο κάνει κάτι αναπάντεχο… Το σώζει! Σύντομα ένας στενός δεσμός αναπτύσσεται ανάμεσα στους δύο αταίριαστους φίλους. Είναι όμως αρκετά δυνατός για να αντέξει στον χρόνο;
Μια υπέροχη, τρυφερή ιστορία από τους μοναδικούς Αδερφούς Φαν και τη δημοφιλή συγγραφέα Μπεθ Φέρι, για την αξία της φιλίας και της αλληλεγγύης.
Εργαστήριο δεξιοτήτων – Ομάδα / συνεργασία
Δημιουργία ομάδων με τυχαίο τρόπο (αριθμοί), ονομασία ομάδων, δημιουργία σημαίας/ παζλ (καθένας μας είναι σημαντικός, αποτελεί κομμάτι της ομάδας χωρίς το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει), δημιουργία συννεφόλεξου (γράφουμε τα ονόματα των παιδιών της ομάδας στην εφαρμογή και επιλέγουμε την εικόνα που ταιριάζει). Παιχνίδια με την ομάδα μου, ακολουθώ τις οδηγίες, καλλιέργεια εμπιστοσύνης και σύσφιξη σχέσεων.
Πιαστείτε αγκαζέ, φτιάξτε έναν κύκλο, πιάστε τους ώμους σας, σηκώστε το τραπέζι, ενώστε τα γόνατα ανά δύο, τα χέρια ψηλά, μπείτε σε σειρά σαν τρενάκι, φωνάξτε δυνατά το όνομα της ομάδας σας.
Αφού είδαμε εκπαιδευτικές παρουσιάσεις με εικόνες και βίντεο αποφασίσαμε με τα παιδιά να ζωγραφίσουμε το έθιμο με το γαϊτανάκι. Οι πληροφορίες για το έθιμο στα αγγλικά καταγράφηκαν από την εκπαιδευτικό κ. Ηλιάννα.
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει
τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’
133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους
εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία
για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018.
1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του
νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
α). Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). β). Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. γ). Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767): α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με
το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες
κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία
εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των
τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν
να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το
τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του
νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε
με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή, β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο
έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,
εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την
Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας. δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη
σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του
Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα
πρόωρης υποδοχής
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο
(Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο συναδέλφου με οδηγίες για τις εγγραφές.
Τις μέρες που μας πέρασαν κάναμε επανάληψη στην αμυγδαλιά και ξεκινήσαμε να ασχολούμαστε με την περίοδο της Αποκριάς. Ρωτήσαμε τα παιδιά να μας πούνε τι γνωρίζουν για τις Απόκριες, τι κάνουν οι άνθρωποι τότε, είδαμε εικόνες κι επιλέξαμε αυτές που ταιριάζουν με το θέμα μας. Παράλληλα κάναμε το τρίτο φύλλο εργασίας από το παραμύθι “Η αγκαλιά” των εκδόσεων Μεταίχμιο, στο οποίο έπρεπε να διαλέξουν ένα από τα δύο ζώα (χελώνα ή σκαντζόχοιρο) για να το αγκαλιάσουν και να δικαιολογήσουν την επιλογή τους. Τέλος, στο εργαστήριο δεξιοτήτων, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο με θέμα την ομάδα και τι μπορεί να καταφέρει. Στη συνέχεια τα παιδιά απάντησαν ένα ψηφιακό κουίζ , ζωγράφισαν τι μπορούν να κάνουν με ένα φίλο και φτιάξανε τα μπλούζακια της ομάδας μας για να τα κρεμάσουμε μπουγάδα!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή