”Προσέχω-Μαθαίνω-Νοιάζομαι” στη θάλασσα
Οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου συμμετείχαν στο πανελλαδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα ”Προσέχω-Μαθαίνω-Νοιάζομαι”, το οποίο υλοποιήθηκε από στελέχη του Λιμενικού Σώματος σε συνεργασία με το ίδρυμα Safe Water Sports στην αίθουσα του Δημοτικού Σχολείου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ασφαλή συμπεριφορά στη θάλασσα και την παραλία, την πρόληψη ατυχημάτων, καθώς και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.


