”Προσέχω-Μαθαίνω-Νοιάζομαι” στη θάλασσα

Οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου συμμετείχαν στο πανελλαδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα ”Προσέχω-Μαθαίνω-Νοιάζομαι”, το οποίο υλοποιήθηκε από στελέχη του Λιμενικού Σώματος σε συνεργασία με το ίδρυμα Safe Water Sports στην αίθουσα του Δημοτικού Σχολείου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ασφαλή συμπεριφορά στη θάλασσα και την παραλία, την πρόληψη ατυχημάτων, καθώς και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

IMG 4447IMG 4449IMG 4451

Εκδρομή στη Λήμνο

Το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Αγίου Ευστρατίου πραγματοποίησαν από κοινού ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Λήμνο. Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς που συνόδευσαν, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν αρχικά το Ιερό Καβείριο και στην πορεία το εργαστήριο κεραμικής της κας Δεσποτέρη στο Κοντοπούλι. Επόμενοι σταθμοί  αποτέλεσαν η  Αρτοποιεία Κυριαζή και το Λαογραφικό Μουσείο Πορτιανού, ενώ στο τέλος επισκεφτήκαμε και την Αθλητική Ακαδημία Λήμνου ”Ήφαιστος”.

 

IMG 5158

IMG 4871 IMG 4882 IMG 4891 IMG 4900 IMG 4909 IMG 4934