ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Τελείωσε κι αυτή η χρονιά! Με δυσκολίες και πρωτόγνωρες καταστάσεις αλλά και με όμορφες αναμνήσεις. Καλή Πρόοδο στο Δημοτικό για τα νήπια μας με τις καλύτερες ευχές για του χρόνου και προπάντων ΥΓΕΙΑ!!!

 

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ

Διαβάσαμε το παραμύθι ο “Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα Τρυποδόντη”. Ένα βιβλίο με πολύ χιούμορ, που κινητοποιεί τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η στοματική υγιεινή πρέπει να ξεκινά από μικρή ηλικία  σε συνδυασμό με υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και μαζί με τακτικές επισκέψεις στον οδοντίατρο, τα βοηθάει να έχουν υγιή και γερά δοντάκια.

 

Στη συνέχεια αφού συζητήσαμε (με αφορμή το παραμύθι) για ποιες τροφές είναι βλαβερές και κάνουν κακό στα δόντια και ποιες είναι ωφέλιμες και κάνουν καλό στα δόντια μας, κάναμε την αντίστοιχη ομαδοποίηση των τροφίμων σε αυτές τις δυο κατηγορίες.

Για να αγαπήσουμε όμως τα δόντια μας και να τα φροντίζουμε  πρέπει πρώτα να μάθουμε περισσότερα πράγματα γι’ αυτά.

Συζήτηση για τη στοματική κοιλότητα, για τα είδη δοντιών, τις αρρώστιες των δοντιών, τη χρησιμότητά τους και το ρόλο του οδοντίατρου.

  • Πόσα δόντια έχουμε;
  • Πότε βγαίνουν τα πρώτα δόντια και πώς λέγονται;
  • Ποια είναι τα μόνιμα δόντια;
  • Σε τι μας χρησιμεύουν και ποιες οι αρρώστιες των δοντιών;
  • Πώς μπορούμε να τα προστατέψουμε και ποια άλλα προβλήματα υπάρχουν
  • Τι κάνει ο οδοντίατρος στα δόντια;
  • Έχει επισκεφτεί κάποιο παιδί τον οδοντίατρο ;

 

 

Δημιουργήσαμε αφίσες , με τις βλαβερές και  τις ωφέλιμες τροφές για τα δόντια

   

Παρατήρηση, περιγραφή, σύγκριση δοντιών

Παίξαμε ένα παιχνίδι με τα γερά και χαλασμένα δόντια, τα οποία ήταν  σε καρτελάκια ξεχωριστά. Κάθε παιδί έριχνε το ζάρι και  στη συνέχεια έπαιρνε τόσα δόντια όσα του είχε τύχει. Στο τέλος μετρήσαμε πόσα είχε πάρει ο καθένας και ποιος είχε τα περισσότερα. Αφού ξεχώρισαν ο καθένας  τα γερά δόντια του από τα χαλασμένα μέτρησαν πόσα γερά δόντια είχε ο καθένας και πόσα χαλασμένα. Ποιος είχε τύχει τα περισσότερα γερά και ποιος τα περισσότερα χαλασμένα;

Ομαδοποίηση δοντιών. Ξεχώρισαν τα γερά δοντάκια από τα χαλασμένα

Αρίθμηση δοντιών. Μέτρησαν  πόσα δόντια έχει η κάθε σειρά και τοποθέτησαν τον αντίστοιχο αριθμό

Στη συνέχεια  έπρεπε κάθε παιδί να διαλέξει τόσα δόντια όσα του ζητούσα και  επιπλέον  πόσα από αυτά γερά και πόσα χαλασμένα ( 5 δόντια, 3 γερά και 2 χαλασμένα)

 


Δείτε στο LearningApps.org

 


Δείτε στο LearningApps.org

 

Τι άλλο πρέπει να κάνουμε για να έχουμε γερά δόντια; Φτάνει μόνο εάν προσέχουμε τη διατροφή μας;

Πως πρέπει να βουρτσίζουμε τα δόντια μας!

Να γνωρίσουν τα προϊόντα στοματικής υγιεινής. Να συνειδητοποιήσουν ότι η στοματική υγιεινή συμβάλλει στη διατήρηση της υγείας δοντιών και ούλων για πολλά χρόνια.

Βουρτσίζουμε τα δόντια μας με οδοντόκρεμα τουλάχιστον δυο φορές την ημέρα, το πρωί και το βράδυ

 

Επισκεπτόμαστε κάθε έξι μήνες τον οδοντίατρο για έλεγχο και καθαρισμό των δοντιών μας. Έτσι θα εξοικειωθούν με τον οδοντίατρο και θα απαλλαγούν από τυχόν φόβους. Μόνο ο οδοντίατρος μπορεί να μας πει με ασφάλεια εάν έχουμε τερηδόνα, γιατί η τερηδόνα στα αρχικά στάδια αναπτύσσεται κάτω από την επιφάνεια των  δοντιών.

Συζήτηση για τερηδόνα , ουλίτιδα και πως σχηματίζονται. Αναζήτηση πληροφοριών και εικόνες από το διαδίκτυο. Δεν τους άρεσαν καθόλου οι εικόνες των χαλασμένων δοντιών και υποσχέθηκαν πως θα φροντίζουν τα δοντάκια τους για να μην γίνουν όπως αυτά που είδαμε.

Διαβάσαμε επίσης τα παρακάτω παραμύθια

    

Φτιάξαμε έναν ιπποπόταμο με δοντάκια όπως το Ιππόλυτο που διαβάσαμε

 

Τα παιδιά δημιούργησαν μια δικιά τους ιστορία και την ολοκλήρωσαν με τις ζωγραφιές τους. Έδωσαν τον τίτλο “Ο Σοκολατάκης”  γιατί ο ήρωας τους έτρωγε πολλές σοκολάτες!

Πατήστε στο παρακάτω λινκ για να δείτε την ιστορία τους

stom2

 

 

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ «Ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα»

 

 

Μετά έπρεπε να βρούνε εάν υπάρχει για κάθε οδοντόκρεμα και μια οδοντόβουρτσα, να κάνουν την αντιστοίχηση

  

Στο τέλος εάν υπάρχει οδοντόκρεμα και οδοντόβουρτσα για κάθε γλυκό. Είναι τόσα όσα είναι τα γλυκά; Ποια είναι ίσα , ποια λιγότερα και ποια παραπάνω;

Εκφράσεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα π.χ. «Ήλιος με δόντια»

Βρες τα γράμματα κάθε λέξης


Δείτε στο LearningApps.org

«Το Ταξίδι του Ατρόμητου Δοντούλη», του συγγραφέα Κώστα Χάρπα. ‘Αλλο ένα παραμύθι που διαβάσαμε που  σκοπός του  είναι, εκτός από το να ψυχαγωγήσει τα παιδιά, να τα εκπαιδεύσει και να τα βοηθήσει να αντιληφθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται τη σημασία της στοματικής υγιεινής και της φροντίδας των δοντιών τους. Πατήστε το παρακάτω λινκ για να ανοίξει

atromitos-greek

 

 


Δείτε στο LearningApps.org

Ταίριαξε τα ζευγάρια


Δείτε στο LearningApps.org

 

 

 

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος είναι παγκόσμια ημέρα η οποία εορτάζεται στις 5 Ιουνίου κάθε έτος. Ο εορτασμός αυτής της ημέρας καθιερώθηκε προκειμένου να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες όλου του κόσμου για την προστασία και τη σωτηρία του πλανήτη μας, ο οποίος χρόνο με το χρόνο απειλείται από ποικίλους  κινδύνους. Είναι ανάγκη να ευαισθητοποιούνται τα παιδιά  για το θέμα αυτό από μικρή ηλικία.

Στο βίντεο αυτό, που θα δούμε , παρακολουθούμε την παράλληλη ιστορία 2 φανταστικών κόσμων. Από τη μία ο κόσμος των μεγάλων (που με τις πράξεις του καταστρέφει το περιβάλλον)   και από την άλλη ο κόσμος των μικρών(που με τις πράξεις τους προστατεύουν το περιβάλλον), που αναπτύσσονται παράλληλα

δείτε ακόμα ένα μικρό βίντεο που μας περιγράφει πως  καταστρέφουμε τον πλανήτη μας!!!

Μετά την παρακολούθηση των παραπάνω βίντεο καταγράφουμε τους προβληματισμούς (για ποιες μορφές επιβάρυνσης του περιβάλλοντος μας περιέγραφε  το βίντεο, ποιες λύσεις πρότεινε, τι θα προτείνατε εσείς,  εσείς στο σπίτι κάνετε κάτι από αυτά…).

Ονομάζουμε τις βασικότερες μορφές μόλυνσης ή ρύπανσης του περιβάλλοντος, όπως προκύπτουν από τα βίντεο.

Παρατηρούμε και περιγράφουμε τι βλέπουμε  στις παρακάτω εικόνες.

ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 

(που οφείλονται στον άνθρωπο)

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΔΑΦΩΝ 

ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ

 

ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΞΥΛΕΙΑ


ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ – ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ

 

ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ

ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ

                  

 

      ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ

ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ

 

                             

Μαθαίνουμε πόσα πολλά χρόνια χρειάζονται τα διάφορα σκουπίδια για να διαλυθούν.

Δεν κάνουμε κακό στο περιβάλλον μας μόνο με αυτά που είδαμε , αλλά και με άλλα πράγματα όπως:

ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΣΠΑΤΑΛΗ ΝΕΡΟΥ

 


                

 

Πώς μπορούμε να κάνουμε οικονομία στο νερό και να βοηθήσουμε όσο μπορούμε κι εμείς;

ΣΠΑΤΑΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

         

Πώς μπορούμε να εξοικονομήσουμε ενέργεια και να βοηθήσουμε όσο μπορούμε κι εμείς;

( Εκπαιδευτικό Υλικό από την Ανθή Ζήση)

Ακούστε αυτό το τραγουδάκι που μας  περιγράφει  πως μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη μας!

 

 

Να παρατηρήσουμε και να περιγράψουμε τις παρακάτω εικόνες και να σκεφτούμε μια ιστορία με αυτές;

Πώς είναι η γη; Είναι χαρούμενη; Τι της συμβαίνει; Τι έπαθε και γιατί έχει θερμόμετρο; Τι βλέπει στην φωτογραφία και τι να σκέφτεται άραγε; Γιατί κλαίει και πώς σας φαίνεται; Τα παιδιά τι της κάνουν; Ποιες είναι οι ανάγκες της; Τι χρειάζεται από εμάς;

      

 

 

Διαβάσαμε τα παρακάτω παραμύθια σχετικά με τα μεγάλα θέματα  του περιβάλλοντος.

 

Ένα ωραίο τραγουδάκι για το περιβάλλον

ΑΧ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ (Παγκόσμια Ημέρα περιβάλλοντος – 5 Ιουνίου – τραγούδι ευαισθητοποίησης)

 

Να βάλουμε την κάθε εικόνα στη σωστή ομάδα;

Τι κάνει καλό και τι κακό στο περιβάλλον μας;


Δείτε στο LearningApps.org

Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

 

Βρες τα γράμματα κάθε λέξης


Δείτε στο LearningApps.org

Ώρα να παίξουμε, ταίριαξε τα ζευγάρια!


Δείτε στο LearningApps.org

Πάτα στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξεις με τα γράμματα της λέξης ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

https://wordwall.net/el/resource/17525462/%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b2%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%bd

Ήρθε και η σειρά για τα παζλ μας

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

 

 

 

Δεν θα μπορούσαμε μετά από όλα αυτά που μάθαμε να μην ευαισθητοποιηθούμε για το περιβάλλον μας. Θέλαμε να κάνουμε κι εμείς κάτι γι’ αυτό. Φτιάξαμε τον δικό μας κάδο ανακύκλωσης στην τάξη μας στον οποίο πετάμε ότι ανακυκλώνεται.

 

Στη συνέχεια αποφασίσαμε να καθαρίσουμε τον προαύλιο χώρο του σχολείου μας από διάφορα σκουπίδια!

  

Δεν μείναμε μόνο σ’ αυτά. Αποφασίσαμε να γίνουμε κηπουροί και να φυτέψουμε φυτά στον προαύλιο χώρου μας!!!!  Στο τέλος υποσχεθήκαμε πως θα τα ποτίζουμε και θα τα φροντίζουμε πολύ! Τα παιδιά χάρηκαν πάρα πολύ από αυτή την δράση . Ευχαριστούμε την Δημοτική αρχή για την προσφορά  και την υποστήριξη της .

 

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

 

Αφήγηση παραμυθιού ”Μια θάλασσα πλαστικά”

Το βιβλίο αυτό είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιληφθούμε το μέγεθος της οικολογικής καταστροφής και να καλλιεργήσουμε μια πιο φιλική προς τον πλανήτη φιλοσοφία.

                  

Η σχέση του ανθρώπου με την φύση είναι μια σχέση αλληλεπίδρασης.

Έχουμε χρέος λοιπόν όλοι μας να σεβαστούμε το περιβάλλον.

Αγαπώ θα πει φροντίζω!

Είναι η ώρα να κάνουμε πράσινες τις γειτονιές και τις πόλεις μας, να καθαρίσουμε τις θάλασσες, τα ποτάμια, τις λίμνες.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Τον Πέρι ή όπως τον φωνάζουν κι αλλιώς Περιβάλλον τον ξέρετε; Δείτε στο παρακάτω βίντεο τι θέλει να μας πει …

Ο Πέρι έχει μια καλή φίλη την Άννα την Ανακύκλωση για να την γνωρίσουμε!

 

Αυτό το σήμα το έχετε ξαναδεί; Ξέρετε τι συμβολίζει;

Αυτό είναι το σύμβολο της ανακύκλωσης 

Έτσι βγαίνει και η λέξη
ΑΝΑ-ΚΥΚΛΩΣΗ

Αποτελείται από 3 βέλη και σημαίνει:
ΕΛΑΤΤΩΝΩ – ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ

Recycling on Mars | MARTIAN BERRIES

Παρατηρούμε ότι το σύμβολο της ανακύκλωσης έχει πράσινο  χρώμα (για το πράσινο της φύσης, του περιβάλλοντος) και σχήμα κυκλικό (για τον κύκλο που κάνουν τα υλικά).

Είναι σαν ένας κύκλος που δεν έχει ούτε αρχή, ούτε τέλος. Ανακύκλωση είναι τα σκουπίδια που , ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί και μοιάζουν άχρηστα, μπορούν έπειτα από ειδική επεξεργασία να γίνουν πάλι χρήσιμα υλικά και τα οποία μπορούμε έπειτα να τα  χρησιμοποιήσουμε ξανά.
Με την ανακύκλωση έχουμε λιγότερα σκουπίδια, άρα και λιγότερες χωματερές. Αυτό σημαίνει καθαρότερος αέρας, θάλασσες, ακτές, ποτάμια και λίμνες, καθώς επίσης και λιγότερα δάση κατεστραμμένα.  Δείτε πόσα σκουπίδια πετάμε !!!

Για να μειωθεί ο όγκος των σκουπιδιών και για να προστατεύσουμε το περιβάλλον μας πρέπει να ανακυκλώνουμε ΟΛΟΙ – ΠΑΝΤΟΥ – ΠΑΝΤΑ.

Χωματερές: Η εθνική μας ντροπή -

Χωματερές: Η εθνική μας ντροπή | in.gr

 

Τι όμως ανακυκλώνουμε; Μπορούμε όλα τα πράγματα να τα δώσουμε για ανακύκλωση και πού τα πηγαίνουμε;

Ο επιθεωρητής Μπλέκας θα μας λύσει όλες τις απορίες μας στο παρακάτω βίντεο!

Για να δώσουμε δουλειά στον επιθεωρητή κύριο Μπλέκα πρέπει από το σπίτι να μαζεύουμε σε μια ξεχωριστή  σακούλα τα σκουπίδια που ανακυκλώνονται για να τα πετάξουμε στον  μπλε κάδο της ανακύκλωσης.

Ποια σκουπίδια όμως μπαίνουν στον μπλε κάδο; Θυμάστε τι μας είπε ο η φίλη μας η Άννα και ο επιθεωρητής Μπλέκας; Για να τα δούμε όλα στους παρακάτω πίνακες.

Πίνακες της Ζήση Ανθή για την ανακύκλωση – Ποια προϊόντα ανακυκλώνονται

Συζητήσαμε , παρατηρήσαμε τις εικόνες και μάθαμε για τα  αντικείμενα που ανακυκλώνονται

 

Προσέχουμε να μην πετάξουμε μέσα στον μπλε κάδο ανακύκλωσης βρώμικα ή λερωμένα χαρτιά, σπασμένα γυαλιά, κομματάκια χαρτί (από καραμέλες),  κουτιά από πίτσα και άλλα τρόφιμα      (γιατί είναι γεμάτα από λάδια και λίπη και δεν ανακυκλώνονται).

  • Δεν πετάμε ποτέ κοινά σκουπίδια στους κάδους ανακύκλωσης

 

Στη συνέχεια διαχωρίσαμε και τοποθετήσαμε τα ανακυκλώσιμα σκουπίδια/συσκευασίες, που έχουμε στο μαγαζάκι μας , στις τρεις κατηγορίες: ΠΛΑΣΤΙΚΟ – ΓΥΑΛΙ – ΧΑΡΤΙ

Φτιάξαμε τον δικό μας κάδο ανακύκλωσης! Μπορεί στο νησί μας να μην έχουμε ακόμα μπλε κάδο ανακύκλωσης, αλλά όταν θα έρθει θα είμαστε έτοιμοι! Θα ξέρουμε τι πρέπει να βάζουμε μέσα.

 

 

Θέλετε να δείτε που πηγαίνουν μετά τα σκουπίδια  του μπλε κάδου ανακύκλωσης και πως γίνεται η επεξεργασία τους. Στο παρακάτω βίντεο που θα δούμε μας περιγράφει όλη την διαδικασία.

 

Τι γίνεται όμως με τις μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές που έχουμε όλοι στο σπίτι μας και χαλάνε;

Κάτι πρέπει να γίνει για να μειωθεί αυτός ο όγκος των σκουπιδιών…

Πού πρέπει να τις πετάξουμε για να μην ρυπαίνεται το περιβάλλον από ουσίες που περιέχουν οι συσκευές;

Δείτε μια φανταστική ιστορία για την πραγματική αξία της ανακύκλωσης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών.

Ανακύκλωση συσκευών – Δεν είναι Παραμύθι 1

Μη πετάτε τις άδειες μπαταρίες . Υπάρχει ειδικός κάδος περισυλλογής για τις άχρηστες μπαταρίες όλων των ειδών . Έτσι βάζετε και εσείς λιθαράκι για την προστασία του περιβάλλοντος.

Έπειτα διαβάσαμε ένα από τα πιο ξεχωριστά οικολογικά παραμύθια και από τα ελάχιστα που βάζουν σε μια “παραμυθική” λογική τα ζητήματα της ανακύκλωσης, κομποστοποίησης και την σημαντική επαφή με το περιβάλλον

Ο κύριος Μπεν η Μου και τα σκουπίδια 

 

Ένα καταπληκτικό τραγούδι για την Ανακύκλωση που θα λατρέψετε!

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΣΠΥΡΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ

κι άλλο ένα επίσης για τον μπλε κάδο για να χορέψουμε!!!!

Χορέψατε; Ελάτε τώρα να παίξουμε. Βρείτε την ομάδα που ανήκει κάθε αντικείμενο.


Δείτε στο LearningApps.org

Μπορείς να μετρήσεις σε κάθε εικόνα πόσα είναι τα πράγματα  και να την ενώσεις με την κάρτα που έχει αυτό τον αριθμό;


Δείτε στο LearningApps.org

Να παίξουμε με τα γράμματα;


Δείτε στο LearningApps.org

Παιχνίδι μνήμης με τα ανακυκλώσιμα αντικείμενα, βρες το ζευγάρι του!


Δείτε στο LearningApps.org

Μέτρησε τα βιβλία σε κάθε κάρτα και μετά σύρε την κάθε κάρτα στη σειρά που της ταιριάζει από το 1 έως το 10.


Δείτε στο LearningApps.org

κι άλλο ένα παρόμοιο παιχνίδι


Δείτε στο LearningApps.org

Μπορείτε να βρείτε τι εικόνα έχει αυτό το παζλ;

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

 

Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

 

Με απλά και μικρά βήματα, το κουκλοθέατρο μπορεί να γίνει ένα τέλειο εργαλείο. Μαζί με τα παιδιά, που συμμετέχουν ενεργά στην επιλογή, τον καθορισμό αλλά και την πορεία του ήρωα μας, μαθαίνουμε παίζοντας. Έτσι δημιουργήσαμε στη συνέχεια με ανακυκλώσιμες συσκευασίες τους ήρωες μας  και διασκεδάσαμε παίζοντας : Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ!

 

 

Κυρα-Ρήνη / Μια φορά κι ένα… μπουκάλι!

Ένα άγνωστο αντικείμενο αναστατώνει τα πλάσματα του βυθού… Τι είναι; Πώς έφτασε εκεί; Είναι επικίνδυνο; Υπάρχει λύση;

 

Έργα μας από ανακυκλώσιμα υλικά

Μουσικά όργανα

 

 Τα αστέρια μας!!

 

 

Επίσης και ο πύραυλος μας ήταν από κούτες ανακυκλώσιμες.

Μολυβοθήκη από ρολό χαρτί υγείας

και κιάλια από  ρολό χαρτί υγείας


κι ένα ακόμα τελευταίο παιχνίδι από ανακυκλώσιμα υλικά που φτιάξαμε
.

Τελικά πολλά από αυτά μπορούμε να τα ξαναχρησιμοποιήσουμε, δεν είναι άχρηστα!!!

Είναι ωραία να δίνεις μια δεύτερη ευκαιρία σε πράγματα που νόμιζες πως είναι άχρηστα!!!

Για την ανακύκλωση μάθαμε πολλά  και  το πιο σημαντικό …….. 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!

Η λύση είναι μια ,

στα σκουπίδια οικονομία!!

 

Παγκόσμια Ημέρα Μουσείου

18 ΜΑΪΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥΣΕΙΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων έχει καθιερωθεί από το 1977 και  είναι μια ευκαιρία αυτή τη μέρα να θυμόμαστε τη σημασία των Μουσείων στην ανάπτυξη του πολιτισμού και της κοινωνίας.

Τι είναι το μουσείο; Για να δούμε ένα κατατοπιστικό βίντεο

Έπειτα  μπορούν να ακολουθήσουν ερωτήσεις εμπέδωσης και κατανόησης:

-Τι είναι μουσείο; Γιατί πάμε στο μουσείο; Ποια είδη μουσείου υπάρχουν; Τι πρέπει να προσέχουμε μέσα στο μουσείο; Τι αντικείμενα μπορούμε να συναντήσουμε σε ένα μουσείο; Ποια επαγγέλματα έχουν σχέση με τα μουσεία; Γιατί οι άνθρωποι βάζουν τα παλιά αντικείμενα σε μουσεία; Γιατί βάζουν τα αγγεία και τα νομίσματα σε βιτρίνες; Πού βρίσκουμε τα αρχαία; Ποιοι τα βρίσκουν και πώς; Ποια μουσεία (κι εάν) υπάρχουν στο τόπο που ζούμε;

ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

  • Αρχαιολογικό Μουσείο
  • Μουσείο Τέχνης
  • Ιστορικό Μουσείο
  • Ναυτικό Μουσείο
  • Στρατιωτικό και Πολεμικό Μουσείο
  • Μουσείο Τεχνολογιών
  • Μουσείο Επιστημών

Λίστες αναφοράς της Ζήση Ανθής για τα είδη μουσείων και  για τα εκθέματα του αρχαιολογικού μουσείου

 

 

Να ακούσουμε ένα τραγουδάκι για το μουσείο : ” Μες στο μουσείο”

κι αλλιώς

Παιδικό τραγουδάκι – Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή – Μουσική: Νίκος Κυπουργός

Μες στο μουσείο, μες στο μουσείο

μια μέρα μπήκα με φόρα κι εγώ.

Μη με τραβάτε, μη μου κολάτε

απ` το μουσείο δε θέλω να βγω.

Τρέχω τρέχω μες στα δωμάτια

μ` όλου του κόσμου τους θησαυρούς

που δεν τους χωράει ανθρώπου νους.

Αχ το μουσείο, αχ το μουσείο

φεγγοβολάει σαν άστρο χρυσό.

Δε θέλω μπάλα ούτε τραμπάλα

δε θέλω ούτε να παίξω κουτσό.

Θέλω, θέλω, θέλω μουσείο

θέλω να βλέπω τους θησαυρούς

που δεν τους χωράει ανθρώπου νους.

Μη με τραβάτε, μη μου κολάτε

απ` το μουσείο δε θέλω να βγω,

μες στο μουσείο, μες στο μουσείο

θέλω να γίνω πορτραίτο κι εγώ.

Κανόνες Μουσείου

Όταν επισκεπτόμαστε ένα δημόσιο χώρο, όπως τα μουσεία, υπάρχουν κάποιοι κανόνες συμπεριφοράς του οποίους όλοι πρέπει να τηρούμε για να προστατεύεται ο χώρος και τα σπουδαία ευρήματα.

Για να δούμε  τις παρακάτω εικόνες που δείχνουν τους κανόνες, δηλαδή τι δεν επιτρέπεται να κάνουμε μέσα σε ένα μουσείο.

 

 

Εργαλεία αρχαιολόγου

Ένας αρχαιολόγος χρησιμοποιεί πολλά διαφορετικά εργαλεία κατά τη διάρκεια μιας έρευνας, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τις ανασκαφές. Αυτό περιλαμβάνει ιστορικούς και τοπογραφικούς χάρτες της περιοχής, κασμά, φτυάρι, σκαλιστήρι, σπάτουλα, πινέλα, γάντια κι άλλα μικρά εργαλεία. Με αυτά σκάβει προσεκτικά για να μην καταστραφούν τα αντικείμενα.

 

Για να δούμε στην πράξη πως εργάζεται ένας αρχαιολόγος!

 

Γίνε αρχαιολόγος και διάλεξε τα εργαλεία σου! Σύρε κάθε  εικόνα και τοποθέτησε την στο σωστό μέρος .


Δείτε στο LearningApps.org

 

Ένα βίντεο από το Μουσείο της Ακρόπολης!

Για να περιηγηθούμε στο Μουσείο της Ακρόπολης!!!

https://artsandculture.google.com/streetview/acropolis-museum/IwFUpQvIJ1QDVA?sv_lng=23.7282032&sv_lat=37.9681684&sv_h=90.83696674859067&sv_p=-19.336580049549084&sv_pid=t65OTdI1BloiINk1Y00BqQ&sv_z=1.0000000000000002

 

Ένα βίντεο από το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

 

Ένα μουσείο που θα ξετρελάνει όλα τα παιδιά και σίγουρα θα θέλουν να το επισκεφτούν είναι το ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

 

Μια περιήγηση σε αυτά τα μουσεία θα σας ενθουσιάσει σίγουρα!

Tyrannosaurid dinosaur cast on display in gallery.

 

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ

Φωτογραφίες από την επίσκεψη στο Μουσείο  Δημοκρατίας του νησιού στο οποίο μας υποδέχτηκε και μας ξενάγησε η κυρία Ανθή Τσακύρη. Ως έδρα του επιλέχθηκε το νησί του ‘Αη – Στράτη, καθώς για ένα μεγάλο διάστημα – από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 έως και το 1943 και από το 1948 έως το 1963 – ήταν τόπος υποδοχής πολιτικών εξορίστων. Περιέχει εκθέματα, φωτογραφίες, αυθεντικά αντικείμενα και χειρόγραφες εφημερίδες  από τη ζωή των εξόριστων στο νησί.

Φτιάξαμε ανθρωπάκια με καπάκια και σύρμα πίπας για ενθύμιο  από την επίσκεψή μας  (ιδέα της κυρίας Ανθής, γιατί τα εκθέματα ήταν φωτογραφίες πολιτικών εξόριστων).

 

 

Η ιστορία ενός αγάλματος

” Είμαι ο Λέων των Κυθήρων ” το μαρμάρινο λιοντάρι αφηγείται τις περιπέτειές του , από την μέρα της ανακάλυψης του στα Κύθηρα στις αρχές του 19ου αιώνα μέχρι σήμερα.

 

Σύρε τις εικόνες στην ομάδα που ταιριάζει η καθεμία!

ΜΟΥΣΕΙΟ ή ΣΠΙΤΙ;


Δείτε στο LearningApps.org

 

Μια βόλτα στο μουσείο από την Αριάδνη Θεοχαρίδη από το blog ” Περί …Νηπιαγωγών”

Πατήστε στο View thiw image



Δείτε στο thinglink.com

 

Θέλετε να δούμε παράξενα αγάλματα σε όλον τον κόσμο!! 

Ποιο σου έκανε περισσότερο εντύπωση και γιατί ;

 

Γίνε αρχαιολόγος και φτιάξε παζλ με αρχαία ευρήματα!

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

Βρες τα γράμματα κάθε λέξης!


Δείτε στο LearningApps.org

“Ψηφιακά μουσεία στην τάξη” με ενδιαφέρουσες online δραστηριότητες από το blog “Περί … Νηπιαγωγών”.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ!  Πατήστε στο  View this image



Δείτε στο thinglink.com

Μπορείς να μετρήσεις τα εκθέματα σε κάθε εικόνα και να σύρεις την κάρτα με τον σωστό αριθμό;


Δείτε στο LearningApps.org

 

Βρες τα ζευγάρια


Δείτε στο LearningApps.org

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Με επιμονή και πείσμα, τα μικρά παιδιά γίνονται χαράκτες! Αρχικά βάφουν με ανοιχτόχρωμα λαδοπαστέλ όλη την επιφάνεια ενός σχεδίου από ένα αγγείο. Στη συνέχεια καλύπτουν όλη την επιφάνεια , με μαύρο λαδοπαστέλ πολύ έντονα. Τέλος χαράζουν με μικρά ξυλάκια ρίγες, τετράγωνα σχήματα ή ακανόνιστα σχέδια όπως ήταν στα αρχαία αγγεία.

Ενώσαμε τα “σπασμένα αγγεία” όπως ένας  συντηρητής έργων!

 

Όλα τα παιδιά αγαπούν τη ζωγραφική με πινέλα. Τα χρώματα, το νερό και το χαρτί αποτελούν πρόκληση για αυτά.

Τα παιδιά συνέχισαν την ενασχόλησή τους με τις δημιουργίες από πηλό. Αφού στέγνωσαν, τις έβαψαν με τέμπερες.

Δημιουργήσαμε και τα δικά μας γλυπτά από πηλό με σύρμα, αρχαίο κόσμημα και μικρά μαγνητάκια με  πηλό

 

 

 

 

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με την τεχνική του μωσαϊκού/ψηφίδας

Με πολύ φαντασία δημιουργήσαμε και τα σύγχρονα έργα τέχνης μας!!!

 

Ώρα για παιχνίδι

  • αγαλματάκια, ακούνητα -αμίλητα, αγέλαστα μέρα ή νύχτα;
  • αγάλματα – πόζες (με το σταμάτημα της μουσικής πρέπει να πάρουν μια πόζα ακίνητα σαν αγάλματα)
  • αγάλματα και γλύπτες (σε ζευγάρια – το ένα παιδί κάνει το άγαλμα και το άλλο τον γλύπτη)

 

Παραμύθι “Επίσκεψη στο Μουσείο – Μπεν και Χόλι”

 

ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ

 

ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ 

Ένα αγαπημένο θέμα των παιδιών είναι οι δεινόσαυροι!!

Ήξερες ότι οι  δεινόσαυροι ήταν σπονδυλωτά ζώα που έζησαν στη γη  για πάνω από 160 εκατομμύρια χρόνια; Πρωτοεμφανίστηκαν πριν 230 εκατομμύρια χρόνια και εξαφανίστηκαν ξαφνικά πριν 65 εκατομμύρια χρόνια. Το ήξερες ότι δεν εξαφανίστηκαν όλοι και  κάποιοι έγιναν σαύρες, κάποιοι κροκόδειλοι και κάποιοι πουλιά;

Η λέξη δεινόσαυρος προέρχεται από τις λέξεις ¨δεινός¨ και ¨σαύρα¨ δηλαδή σημαίνει μεγάλη, φοβερή σαύρα.

Κι αφού εξαφανίστηκαν πριν τόσα πολλά χρόνια πως γνωρίζουμε γι΄αυτούς; Πριν περίπου 2 αιώνες ανακαλύφθηκαν τα πρώτα απολιθώματα δεινοσαύρων.

Οι δεινόσαυροι και οι άνθρωποι  δεν συνυπήρξαν ποτέ.

Μαθαίνω τα ονόματα των δεινοσαύρων

Δείτε ένα μικρό βίντεο  που θα σας μάθει μερικά από τα είδη των δεινοσαύρων!

Γιγαντόσαυρος | Μαθαίνοντας Ονόματα Δεινοσαύρων

Ένα ακόμα πιο βίντεο για τους δεινόσαυρους που περιγράφει τα 10 πιο διάσημα είδη  που πέρασαν από τη Γη καθώς και πολλά πράγματα για την ιστορία τους.

κι ακόμη ένα

20 Κορυφαία Είδη Δεινοσαύρων

 

Πίνακες από το ιστολόγιο της Ανθής Ζήση

Δεινόσαυροι που ζουν στη στεριά

Δεινόσαυροι που ζουν στο νερό

Δεινόσαυροι που πετούν 

Δεινόσαυροι που περπατούν στα  2 τους πόδια 

 

Δεινόσαυροι που περπατούν με τα 4 πόδια τους

Δεινόσαυροι με λοφίο 

Θωρακισμένοι δεινόσαυροι 

Δεινόσαυροι με κέρατα 


ΒΡΕΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗΣ


Δείτε στο LearningApps.org

Με ποιο γράμμα ξεκινάει η λέξη Δεινόσαυρος;

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ – Ο Δακρυσμένος Δράκος (Δ)

ΒΡΕΣ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ


Δείτε στο LearningApps.org

Μετράμε τα 10 μικρά δεινοσαυράκια, ένα παιδικό τραγουδάκι!

ΜΕΤΡΩ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ


Δείτε στο LearningApps.org

 

Όλοι οι δεινόσαυροι γεννούσαν αυγά και κάθε μαμά δεινόσαυρος προστάτευε τα αυγά της από άλλα είδη δεινοσαύρων που προσπαθούσαν να τα φάνε.

ΑΥΓΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥ

Η γέννηση ενός μικρού δεινοσαύρου…

 

Να βάλουμε στη σειρά τη ζωή ενός δεινοσαυράκι;


Δείτε στο LearningApps.org

 

 

 

Βάλε στη σειρά το μικρότερο δεινόσαυρο προς το μεγαλύτερο


Δείτε στο LearningApps.org

 

Μπορούμε να φανταστούμε τι ήχους έβγαζαν οι δεινόσαυροι; Οι επιστήμονες  από τις μελέτες που έχουν κάνει πιστεύουν πως όλοι οι δεινόσαυροι έβγαζαν κραυγές. Πιο δυνατά απ΄όλους φώναζε ο αδρόσαυρος .

 

Ήρθε η ώρα για τα αγαπημένα παζλ μας

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

 

Οι δεινόσαυροι μας είναι έτοιμοι!

ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ;

Οι δεινόσαυροι μπορεί να φαίνονται τρομεροί, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς ήταν φυτοφάγοι έτρωγαν χόρτο, φύλλα, , ρίζες, καρπούς και κατάπιναν κι αρκετά χαλίκια όπως κάνουν σήμερα κάποια πουλιά για να πολτοποιήσουν την τροφή τους. Υπήρχαν όμως και οι σαρκοφάγοι, απ’ αυτούς αυτοί οι μικρότεροι έτρωγαν σαύρες  ενώ οι μεγάλοι σαρκοφάγοι κυνηγούσαν και κατασπάραζαν άλλους δεινόσαυρους.
Οι φυτοφάγοι χρησιμοποιούσαν τα 4 πόδια τους ενώ οι σαρκοφάγοι έτρεχαν με τα 2 πίσω τους πόδια και ήταν γρήγοροι κυνηγοί.

Τώρα που ξέρουμε πως θα τους ξεχωρίζουμε να παίξουμε ένα παιχνίδι;

Σύρε τις εικόνες στην ομάδα που ταιριάζει η καθεμία: ΣΑΡΚΟΦΑΓΟΙ – ΦΥΤΟΦΑΓΟΙ


Δείτε στο LearningApps.org

Εμείς σήμερα γνωρίζουμε ότι υπήρξαν δεινόσαυροι, όχι γιατί τους έχουμε δει, αλλά επειδή οι παλαιοντολόγοι , ανακάλυψαν τα οστά τους, τα ίχνη τους και τα απολιθώματά τους.

Πώς λέγονται οι επιστήμονες που ασχολούνται με την ανακάλυψη απολιθωμάτων και τι είναι τα απολιθώματα;  

Απολιθώματα είναι είτε λείψανα (υπολείμματα) φυτικών ή ζωικών οργανισμών που έζησαν πριν από τη σημερινή  εποχή και κλείσθηκαν σε στρώματα γης . Είτε ακόμη και ίχνη (ενδείξεις) ύπαρξης ζωής στο παρελθόν.

Οι επιστήμονες αφού τα μελετήσανε πρώτα όλα αυτά, τα τοποθετήσανε στα μουσεία για να μπορούμε και εμείς να τα επισκεφθούμε και να τα δούμε από κοντά.Αυτά τα μουσεία λέγονται φυσικής ιστορίας.

Με τα απολιθώματα ασχολούνται οι Παλαιοντολόγοι! Τι ξέρουμε γι΄ αυτούς; Τι εργαλεία χρειάζεται ένας Παλαιοντολόγος για να ανακαλύψει τα απολιθώματα;

 

Θέλετε να δείτε μερικά απολιθώματα δεινοσαύρων;

Βλέπετε πώς δημιουργείται ένα απολίθωμα; Επίσης πώς γίνεται μετά η αποκάλυψη από τους παλαιοντολόγους;

Όλα τα είδη δεινοσαύρων με ονόματα, την περιγραφή τους - φύση 2021

 

 

ΣΚΕΛΕΤΟΣ

 

ΚΡΑΝΙΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥ

 

Δείτε ίχνη  από πέλμα δεινοσαύρου που βρέθηκαν!

Απολιθωμένα αποτυπώματα δεινοσαύρων μελετούν Έλληνες και Κινέζοι επιστήμονες

 

Μελετήσαμε και τα διαφορετικά ίχνη δεινοσαύρων , ταξινόμηση με το μέγεθος

 

 

Μπορείτε να κάνετε μια εικονική περιήγηση στο Μουσείο της Μελβούρνης και να δείτε καταπληκτικούς σκελετούς δεινοσαύρων!!!!!!!!!

https://www.google.com.au/maps/@-37.8031541,144.9711828,2a,75y,3.86h,95.34t/data=!3m6!1e1!3m4!1swJ1dU3mekRj9xbdjDcGK8w!2e0!7i13312!8i6656

Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και στο

https://naturalhistory2.si.edu/vt3/NMNH/z_tour-022.html

 

ΠΩΣ ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ

Αλλά όσο και να τους ψάχνουμε οι δεινόσαυροι έχουν εξαφανιστεί… Θέλετε να μάθετε τι ήταν αυτό που προκάλεσε την μαζική εξαφάνιση  αυτών των μυστήριων πλασμάτων, το πώς και το γιατί;
Μια μέρα ξαφνικά έπεσε ένας βράχος από το Διάστημα, μεγάλος σαν βουνό, μεγαλύτερος και λαμπρότερος από τον Ήλιο, στη Γη με ταχύτητα 64.000 χιλιομέτρων την ώρα. Μερικά δευτερόλεπτα αργότερα, όλα είχαν καταστραφεί!

Να δούμε ένα βίντεο που μας δείχνει πώς και τι μπορεί να είχε γίνει τότε;

 

Και τώρα ώρα για διασκέδαση!!! Μπορείς να χορέψεις στους παρακάτω ρυθμούς

“Ο δεινόσαυρος κι εγώ” – Βαγγέλης Ηλιόπουλος, Νίκος Παπαδογιώργος

κι άλλο ένα «Δεινοσαυράκι»

 

Για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με λίγο νερό ένα μπαλόνι και ένα μικρό δεινοσαυράκι;

Ενθουσιάστηκαν με το βίντεο και έτσι το κάναμε κι εμείς!

 

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Ο ΠΤΕΡΑΝΟΔΩΝΤΑΣ ΜΑΣ!!!!!!

σε πέτρα …

Ο ΛΕΞΟΒΙΣΑΥΡΟΣ ΜΑΣ

Έτοιμο το δεινοσαυράκι μας, μόλις βγήκε από το αυγό!!

 

Κι εμείς σαν τους παλαιοντολόγους  ανακαλύψαμε  απολιθώματα!

φτιάξαμε καπέλο δεινοσαύρου και το λατρέψαμε (από την χαρά τους ξέχασα να τους φωτογραφήσω)    

Ο δικός μας σκελετός δεινοσαύρου

Γιορτή της μητέρας

Η Γιορτή της Μητέρας έφτασε. Την γιορτάζουμε όπως κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μαΐου, ενώ οι ρίζες τις βρίσκονται στην αρχαία Ελλάδα!

Μια πολύ σημαντική και αγαπημένη γιορτή καθώς οι μανούλες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη ζωή μας και είναι πάντα δίπλα μας στα καλά και στα άσχημά μας.

Μία μέρα αφιερωμένη στην μαμά, μία κάρτα,ένα τραγούδι, ένα βίντεο αφιερωμένα σε εκείνη θα την κάνει να συγκινηθεί.

Για να δούμε μερικά πράγματα που κάνει η μαμά  μας για εμάς και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για την μαμά μας μέσα από πίνακες αναφοράς της νηπιαγωγού Ζήση Ανθής.

 

 

 

Παιδικά παραμύθια με θέμα την μητέρα

  • “Θα σ’αγαπώ ότι κι αν γίνει”

Στο ακόλουθο λινκ θα βρείτε ωραία online παιχνίδια και φύλλα εργασίας με αφορμή αυτό το παραμύθι από την Τάνια Μάνεση

http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2013/04/blog-post_1151.html

  • “Δώς΄μου το χέρι σου”

  • “Μια μητέρα για τον Κόκο”

 

Παρακάτω θα δείτε πολύ όμορφα βίντεο για μικρούς και μεγάλους με γλυκιές μελωδίες.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!

 

 

Για να δούμε κι ένα βίντεο με έργα μεγάλων ζωγράφων με θέμα την μητέρα

Στο ακόλουθο λινκ της Νίκου Βασιλικής θα βρείτε ωραία online παιχνίδια. Πατάμε το View this image …για να δούμε όλες τις δράσεις…



Δείτε στο thinglink.com

 

Μπορείς να συνθέσεις τα παζλ για να δεις τα μηνύματα;

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

 

Η Μητέρα του χθες

Να δούμε εικόνες με μητέρες και παιδιά από άλλες εποχές

Η Μητέρα σήμερα

Να παρατηρήσουμε και να συζητήσουμε για τις αλλαγές από το χθες και το σήμερα.

 

Δείτε στο www.jigsawplanet.com

ΓΛΩΣΣΑ

Μαθαίνω το γράμμα Μ όπως ΜΑΜΑ – ΜΑΪΟΣ

Ένα γράμμα μια ιστορία – Η μικρή Μαϊμού (Μ)

Βρες τα γράμματα της κάθε λέξης


Δείτε στο LearningApps.org

Για να βρούμε τις λέξεις και να βάλουμε τα γράμματα μέσα στα κουτάκια!


Δείτε στο LearningApps.org

 

 ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ;

Πάτησε στον παρακάτω σύνδεσμο για να ξεκινήσεις!

https://wheelofnames.com/dfy-nme

 

ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ

Κατασκευάσαμε μια κάρτα σε σχήμα καρδιάς, μια κορνιζούλα με μια ζωγραφιά της μαμάς, μια καρδούλα με μαλλί πλεξίματος και μια με πηλό για την μανούλα!

 

 

Ενημέρωση για εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου αυτοδιαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊό

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας ξεκινάει τη δια ζώσης λειτουργία του από τις 10 Μαΐου 2021.

Η προσέλευση των μαθητών θα πραγματοποιείται με υποχρεωτική επίδειξη αρνητικού αποτελέσματος self-test κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.

Στο παρακάτω έγγραφο υπάρχουν οι σχετικές λεπτομέρειες.



Λήψη αρχείου

Δείτε το σχετικό βίντεο οδηγιών:

Μια μικρή βοήθεια για γονείς/κηδεμόνες που δυσκολεύονται με την καταχώρηση των self test.



Δείτε στο genial.ly

ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΓΡΙΦΟΥΣ – ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟ

Ποιος έκλεψε τα αυγά;

https://blogs.sch.gr/nipagefstr/files/2021/05/γρίφοι.pptx

γρίφοι

ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΛΕΞΗΣ


Δείτε στο LearningApps.org

Μέτρησε τα αυγά της κάθε εικόνας και ένωσε την με τον αριθμό που της ταιριάζει!


Δείτε στο LearningApps.org

Έλα να κάνουμε παίξουμε με τον πασχαλινό αυγό!!!!!

https://wheelofnames.com/view/el/w95-vgf/