Αρχείο ημέρας 20 Μαΐου 2026
Δημιουργία σχολικού λαχανόκηπου
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Αγίου Ευστρατίου δημιούργησαν στον προαύλιο χώρο του σχολικού συγκροτήματος έναν λαχανόκηπο! Πιπεριές, ντομάτες και βολβοί κρεμμυδιού φυτεύτηκαν και ποτίστηκαν από τους μαθητές. Αρωγοί στην προσπάθεια τους στάθηκαν γονείς προετοιμάζοντας το χώμα αλλά και κάτοικοι του νησιού που μας προμήθευσαν με εργαλεία και βιολογικό λίπασμα.
Καλή σοδειά!











