Green Yellow Red Illustrative Watercolor Christmas Greeting Card 1

Η τελευταία εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα στο σχολείο είναι πάντα γεμάτη χαρά, ενθουσιασμό και γιορτινή διάθεση. Οι τάξεις στολίζονται με λαμπερά φωτάκια, πολύχρωμες γιρλάντες και χειροποίητα στολίδια από τα παιδιά, ενώ ο ήχος από χριστουγεννιάτικες μελωδίες γεμίζει τους διαδρόμους.

Οι μαθητές ανυπομονούν για τις διακοπές, αλλά ταυτόχρονα απολαμβάνουν τις ξεχωριστές δραστηριότητες που οργανώνει το σχολείο. Θεατρικές παραστάσεις με χριστουγεννιάτικα θέματα, χορωδίες που τραγουδούν κάλαντα και γιορτινές κατασκευές δίνουν μια μαγική αίσθηση στις ημέρες αυτές.

Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα από τη δική μας εβδομάδα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων.

 

Σας ευχόμαστε ολόψυχα ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ! 🎄🎅🏼🌟

 

IMG 8084 IMG 8028 IMG 8005 IMG 7993 IMG 7909 IMG 7908 IMG 7840 IMG 7857 Green Yellow Red Illustrative Watercolor Christmas Greeting Card 1

Εργαστήρια Δεξιοτήτων / Ευ ζην

IMG 4733

IMG 4714 IMG 4730 IMG 4733 IMG 4725 IMG 4252 IMG 4245 IMG 4113 IMG 4108 IMG 4104 IMG 4105 IMG 3069 IMG 3038 IMG 3031 IMG 3056
Το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων μας ολοκληρώθηκε με επιτυχία!

Ζω καλύτερα- Ευ ζην

«Ο Ρούλης ο τροφουλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»

Η υγιεινή διατροφή πέρα από τα πολλά οφέλη που προσφέρει στον άνθρωπο , παίζει σημαντικό ρόλο και στη διατήρηση της υγείας των δοντιών και της στοματικής κοιλότητας. Για αυτό λοιπόν εμείς επεκταθήκαμε και σε αυτή τη θεματική . Εσείς γνωρίζατε ότι  Οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν άμεσα την πρόληψη της τερηδόνας, των ουλίτιδων και άλλων οδοντικών προβλημάτων ;;;;;

 

IMG 6618 IMG 6619 IMG 6621 IMG 6684

IMG 2500

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη άσκηση σεισμού στο σχολείο μας. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης αλλά και για τα βήματα που πρέπει να κάνουμε όταν συμβαίνει ο σεισμός.
Ετοιμάσαμε το δικό μας βαλιτσάκι σεισμού και Στη συνέχεια κατασκευάσαμε τα δικά μας σεισμοσπιτάκια .

IMG 2938IMG 2940Ανώνυμο 1080 x 1350 px 4IMG 2510IMG 2514

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2024-2025*



Λήψη αρχείου

Eκδήλωση σχετικά  με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της  ενδοσχολικής  βίας και του εκφοβισμού

Παρακαλούμε δείτε τα συνημμένα έγγραφα που αφορούν σε ενημερωτική εκδήλωση σχετικά  με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της  ενδοσχολικής  βίας και του εκφοβισμού.

IMG 48a3107f77b2d742f8903a0f6fd75263 V



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

STEM και η Γη γυρίζει!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ\

STEM και η Γη γυρίζει!

Το εργαστήρι ξεκίνησε με ένα παιχνίδι, στην τάξη μας κρυφτήκανε οι πλανήτες κι εμείς ψάχνουμε να τους βρούμε.

20240327 105334

 

Έπειτα, συνεχίσαμε με την καταγραφή των προϋπάρχουσων γνώσεων των παιδιών για το διάστημα και αυτών που θα ήθελαν να μάθουν!

20240327 115848

Παρακολουθήσαμε κάποια βίντεο σχετικά με το θέμα στο διαδίκτυο από το διαδραστικό μας πίνακα.

Παίξαμε το παρακάτω παζλ στον διαδραστικό.

20240327 115314 1

Είδαμε επίσης διάφορα στοιχεία και συγκρίναμε πλανήτες μέσω της ιστοσελίδας https://science.nasa.gov/solar-system/planets.

Ένα κινητικό παιχνίδι που κάναμε για να αντιληφθούν τα παιδιά την κίνηση των πλανητών σε τροχιά γύρω από τον ήλιο ήταν το εξής: Κάθε παιδί κρατούσε ένα μπαλόνι διαφορετικών χρωμάτων στο οποίο επάνω γράφαμε το όνομα του πλανήτη που είχε επιλέξει. Έτσι ο κάθε πλανήτης αντιστοιχούσε σε ένα παιδί. Στην αυλή η εκπαιδευτικός κάνει τον Ήλιο και μένει σταθερή στο κέντρο του κύκλου και τα παιδιά περιστρέφονται γύρω της. Αν κάποιο παιδί ακουμπήσει κάποιο άλλο ή τον ήλιο τότε βγαίνει από τον κύκλο καθώς “καταστρέφεται”.

Mια ακόμη δραστηριότητα γραφής και αναγνώρισης ήταν ένα φύλλο εργασίας στο οποίο υπήρχε η εικόνα όλων των πλανητών και το παιδί έπρεπε να βρει την αντίστοιχη κάρτα με την εικόνα και την ονομασία και να αντιγράψει στο φύλλο του το σωστό όνομα δίπλα στον εκάστοτε πλανήτη.

20240328 115627

Συνεχίσαμε με την διευκρίνηση των όρων περιστροφή και περιφορά.

 

Αναλύσαμε αρκετά την εναλλαγή ημέρας και νύχτας και κάναμε και το πείραμα με την υδρόγειο σφαίρα και τον φακό.

Ακολούθως συνεχίσαμε με την γνωριμία μας με την σελήνη.

Μιλήσαμε και είδαμε βίντεο με τον πρώτο άνθρωπο που πάτησε στη σελήνη και κλείσαμε με μία ωραία κατασκευή σε χαρτόνι όπου το κάθε παιδί έφτιαξε τη σελήνη κολλώντας αλουμινόχαρτο σε μαύρο χαρτόνι και έπειτα κόλλησε ο καθένας έναν μικρό αστροναύτη που στο πρόσωπο του είχαμε προσαρμόσει τη φωτογραφία του κάθε παιδιού.

Έπειτα σχετικά με τους αστροναύτες παρακολουθήσαμε τα ακόλουθα βίντεο :

Και μέρος αυτών των βίντεο

Shuttle Atlantis STS-132 – Amazing Shuttle Launch Experience (youtube.com)

Πώς ζουν οι αστροναύτες; | Astronio (#38) – YouTube

Και κλείσαμε κάνοντας αυτούς του πυραύλους που ενθουσίασαν τα παιδιά.

How to Make Straw Rockets (youtube.com)

Κλείσαμε με τη δραστηριότητα που περιελάμβανε τον προγραμματισμό του mousebot  σε δυάδες από τα παιδιά για να φτάσει το κάθε ζευγάρι στον πλανήτη που είχε επιλέξει.

20240405 115124 2

Στο κλείσιμο αυτού του εργαστηρίου αναστοχαστίκαμε, είδαμε τις αρχικές ερωτήσεις που είχαμε καταγράψει και καταγράψαμε εκ νέου τις νέες γνώσεις των παιδιών για το διάστημα.

20240408 123943

 

 

Το τραγούδι που μας συνόδευε σε όλα αυτά ήταν το:

Στην τάξη μας από την πρώτη μέρα δημιουργήθηκε η αντίστοιχη γωνιά όπου υπήρχε το υλικό που δουλεύαμε με τα παιδιά καθώς και αρκετά βιβλία σχετικά με το θέμα τόσο του σχολείου όσο και των παιδιών που τα έφεραν στο σχολείο για να τα δούμε.

 

TEΛΟΣ!!!