ΔΡΑΣΕΙΣ+ΕΠΙ~ΔΡΑΣΕΙΣ+ΑΠΟ~ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΜΑΣ*
Η τελευταία εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα στο σχολείο είναι πάντα γεμάτη χαρά, ενθουσιασμό και γιορτινή διάθεση. Οι τάξεις στολίζονται με λαμπερά φωτάκια, πολύχρωμες γιρλάντες και χειροποίητα στολίδια από τα παιδιά, ενώ ο ήχος από χριστουγεννιάτικες μελωδίες γεμίζει τους διαδρόμους.
Οι μαθητές ανυπομονούν για τις διακοπές, αλλά ταυτόχρονα απολαμβάνουν τις ξεχωριστές δραστηριότητες που οργανώνει το σχολείο. Θεατρικές παραστάσεις με χριστουγεννιάτικα θέματα, χορωδίες που τραγουδούν κάλαντα και γιορτινές κατασκευές δίνουν μια μαγική αίσθηση στις ημέρες αυτές.
Αυτό είναι ένα μικρό δείγμα από τη δική μας εβδομάδα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων.
Το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων μας ολοκληρώθηκε με επιτυχία!
Ζω καλύτερα- Ευ ζην
«Ο Ρούλης ο τροφουλης και η περιπέτεια του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
Η υγιεινή διατροφή πέρα από τα πολλά οφέλη που προσφέρει στον άνθρωπο , παίζει σημαντικό ρόλο και στη διατήρηση της υγείας των δοντιών και της στοματικής κοιλότητας. Για αυτό λοιπόν εμείς επεκταθήκαμε και σε αυτή τη θεματική . Εσείς γνωρίζατε ότι Οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν άμεσα την πρόληψη της τερηδόνας, των ουλίτιδων και άλλων οδοντικών προβλημάτων ;;;;;
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη άσκηση σεισμού στο σχολείο μας. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης αλλά και για τα βήματα που πρέπει να κάνουμε όταν συμβαίνει ο σεισμός.
Ετοιμάσαμε το δικό μας βαλιτσάκι σεισμού και Στη συνέχεια κατασκευάσαμε τα δικά μας σεισμοσπιτάκια .
Παρακαλούμε δείτε τα συνημμένα έγγραφα που αφορούν σε ενημερωτική εκδήλωση σχετικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Είδαμε επίσης διάφορα στοιχεία και συγκρίναμε πλανήτες μέσω της ιστοσελίδας https://science.nasa.gov/solar-system/planets.
Ένα κινητικό παιχνίδι που κάναμε για να αντιληφθούν τα παιδιά την κίνηση των πλανητών σε τροχιά γύρω από τον ήλιο ήταν το εξής: Κάθε παιδί κρατούσε ένα μπαλόνι διαφορετικών χρωμάτων στο οποίο επάνω γράφαμε το όνομα του πλανήτη που είχε επιλέξει. Έτσι ο κάθε πλανήτης αντιστοιχούσε σε ένα παιδί. Στην αυλή η εκπαιδευτικός κάνει τον Ήλιο και μένει σταθερή στο κέντρο του κύκλου και τα παιδιά περιστρέφονται γύρω της. Αν κάποιο παιδί ακουμπήσει κάποιο άλλο ή τον ήλιο τότε βγαίνει από τον κύκλο καθώς “καταστρέφεται”.
Mια ακόμη δραστηριότητα γραφής και αναγνώρισης ήταν ένα φύλλο εργασίας στο οποίο υπήρχε η εικόνα όλων των πλανητών και το παιδί έπρεπε να βρει την αντίστοιχη κάρτα με την εικόνα και την ονομασία και να αντιγράψει στο φύλλο του το σωστό όνομα δίπλα στον εκάστοτε πλανήτη.
Συνεχίσαμε με την διευκρίνηση των όρων περιστροφή και περιφορά.
Αναλύσαμε αρκετά την εναλλαγή ημέρας και νύχτας και κάναμε και το πείραμα με την υδρόγειο σφαίρα και τον φακό.
Ακολούθως συνεχίσαμε με την γνωριμία μας με την σελήνη.
Μιλήσαμε και είδαμε βίντεο με τον πρώτο άνθρωπο που πάτησε στη σελήνη και κλείσαμε με μία ωραία κατασκευή σε χαρτόνι όπου το κάθε παιδί έφτιαξε τη σελήνη κολλώντας αλουμινόχαρτο σε μαύρο χαρτόνι και έπειτα κόλλησε ο καθένας έναν μικρό αστροναύτη που στο πρόσωπο του είχαμε προσαρμόσει τη φωτογραφία του κάθε παιδιού.
Έπειτα σχετικά με τους αστροναύτες παρακολουθήσαμε τα ακόλουθα βίντεο :
Κλείσαμε με τη δραστηριότητα που περιελάμβανε τον προγραμματισμό του mousebot σε δυάδες από τα παιδιά για να φτάσει το κάθε ζευγάρι στον πλανήτη που είχε επιλέξει.
Στο κλείσιμο αυτού του εργαστηρίου αναστοχαστίκαμε, είδαμε τις αρχικές ερωτήσεις που είχαμε καταγράψει και καταγράψαμε εκ νέου τις νέες γνώσεις των παιδιών για το διάστημα.
Το τραγούδι που μας συνόδευε σε όλα αυτά ήταν το:
Στην τάξη μας από την πρώτη μέρα δημιουργήθηκε η αντίστοιχη γωνιά όπου υπήρχε το υλικό που δουλεύαμε με τα παιδιά καθώς και αρκετά βιβλία σχετικά με το θέμα τόσο του σχολείου όσο και των παιδιών που τα έφεραν στο σχολείο για να τα δούμε.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή