Προσπαθούν να φτιάξουν μία γέφυρα χρησιμοποιώντας ξύλινα χρωματιστά γλωσσοπίεστρα πάνω σε δύο τεντωμένα λάστιχα, επαναλαμβάνοντας το χρωματικό μοτίβο
Πρέπει να τοποθετήσουν με προσοχή ώστε τα λάστιχα να μην κινηθούν αλλά και να ελέγχουν αν ο προηγούμενος τοποθέτησε το σωστό χρώμα. Σε περίπτωση που διαπιστώσουν ότι τοποθετήθηκε λάθος χρώμα να γίνει αντικατάσταση με το σωστό.
2η δραστηριότητα
Στη διάθεσή τους έχουν οκτώ χρωματιστά γλωσσοπίεστρα και πρέπει να φτιάξουν ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο. Αρχικά 2 χρωμάτων και στη συνέχεια 4.
Συλλέγω φωτογραφίες και τις μελετούμε, προσπαθώντας να διερευνήσουν αν υπάρχει μοτίβο. Αποφασίζουν πως κανένας δεν κατόρθωσε να φτιάξει μοτίβο γιατί πουθενά τα χρώματα δεν επαναλαμβάνονται με την ίδια σειρά.
3η δραστηριότητα
Δημιουργούν μοτίβα με διάφορα αντικείμενα. Ποτήρια πλαστικά, πιρούνια ξύλινα και προσπαθούν να δημιουργήσουν ή να ανακαλύψουν το μοτίβο για να μπορούν να το συνεχίσουν.
Κυρία κυρία η φίλη μας ή ο φίλος μας δεν ακολουθεί το μοτίβο εγώ το έχω ανακαλύψει. Τι ακριβώς θα άλλαζες; Μα πρέπει να είναι τρία άσπρα ποτήρια ένα πιρούνι και εδώ δίπλα σε κάθε ποτήρι βάζει ένα πιρούνι.