Δραστηριότητες Οκτωβρίου

Ο Οκτώβριος αφιερώθηκε στο στήσιμο της ρουτίνας. Ξεκινήσαμε ζητώντας από τα παιδιά να γράψουν στον πίνακα τα ονόματά τους  με όποιο τρόπο μπορούν.

403403527 329883486446615 4632802308731287804 n399909593 857379765861172 4993017675545911230 n

Κάποια παιδιά θυμήθηκαν πως γράφεται το όνομά τους, κάποια άλλα είπαν ότι δεν θυμούνται πως γράφεται όλο το όνομά τους και έγραψαν κάποια γράμματα από αυτό, και εντύπωση μας έκανε η προθυμία των προνηπίων να γράψουν χωρίς ούτε ένα να διαμαρτυρηθεί ότι δεν ξέρει .

403405936 2274821446061165 7445547637874204418 n

Έπειτα τα ονόματα γράφτηκαν στον πίνακα εστιάζοντας στο τρόπο γραφής του αρχικού και τελευταίου γράμματος καθώς και στη φωνή τους. Συναντήσαμε δυο παιδιά με ίδιο όνομα και τέθηκε το ερώτημα πως θα τα ξεχωρίζουμε. Η απάντηση απλή « ο ένας είναι ο ΔΚ και ο άλλος ο ΔΣ». Έτσι γράψαμε και τα επίθετα. Το παρουσιολόγιο ετοιμάστηκε και το παιχνίδι ξεκίνησε. «Βρες το όνομά σου. Πως φωνάζει το αρχικό γράμμα του ονόματός σου.

403411698 166456426549875 5547141841660407844 n

Το παιχνίδι αλλάζει όταν τα παιδιά μάθουν να αναγνωρίζουν το όνομά τους και τη φωνή του αρχικού τους γράμματος. Μαθαίνουν τα ονόματα των φίλων τους , τα επίθετα τις φωνές των γραμμάτων. Γράφουν το πρώτο γράμμα στον πίνακα από μνήμης, το βρίσκουν στον πίνακα αναφοράς με το αλφάβητο ξεχωρίζουν τις καρτέλες αν αντιστοιχούν σε κορίτσια ή αγόρια  (στα κορίτσια το τελευταίο γράμμα είναι α ή η και στα αγόρια συνήθως ς ).

Τα παιδιά παίζουν με τα μαγνητικά γράμματα και εφευρίσκουν ένα καινούριο παιχνίδι. Ένα παιδί παίζει το ρόλο της νηπιαγωγού και ζητά από τα άλλα παιδιά  να βρουν το γράμμα του ονόματός τους και να το βάλουν στον πίνακα ρωτά πως φωνάζει, ή βάζει αυτό ένα γράμμα και ρωτά ποιου παιδιού το όνομα αρχίζει με αυτό το γράμμα.

400776644 6733013966816171 5719094696017083737 n 400080612 392459356445476 3178799301824531841 n

Ταυτόχρονα με το παρουσιολόγιο χτίζουμε και το ημερολόγιο. Τα παιδιά μαθαίνουν τις ημέρες, τις εποχές ,τους μήνες, τι σημαίνει ημερολόγιο(αριθμοί), τον καιρό, συμπληρώνουν καθημερινά την πρόταση και την διαβάζουν «Σήμερα είναι (μέρα) (αριθμός) (μήνας) και έξω έχει (καιρός)».

Ασχοληθήκαμε με τα σχήματα αφού πρώτα μάθαμε τις γραμμές και τη χρησιμότητά τους,

403411701 328923293109790 4735658487164497245 n 399916049 1415951275658382 3058801014461398494 n 403612321 332457239513614 6024012451769544092 n 403417649 901973287489642 4054071354824566652 n 1 403612321 332457239513614 6024012451769544092 n

την επέτειο της 28ηςΟκτωβρίου.Μελετήσαμε ένα πίνακα ζωγραφικής, μάθαμε για τα γεγονότα μέσα από εικόνες ακούσαμε και μάθαμε τραγούδια καθώς και τον εθνικό ύμνο. Στη γιορτή μας, μας επισκέφτηκαν ο Πιπίνος, η Πιπίτσα και ο παππούς Αίσωπος (κούκλες κουκλοθεάτρου) για να θυμηθούμε τα γεγονότα και να τραγουδήσουμε τον εθνικό μας ύμνο.   Ξεκινήσαμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα το «Ανθρώπινο σώμα» και μάθαμε για τα εξωτερικά μέρη του, τα κατονομάσαμε και μάθαμε την χρησιμότητα τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *