Ο Οκτώβριος αφιερώθηκε στο στήσιμο της ρουτίνας. Ξεκινήσαμε ζητώντας από τα παιδιά να γράψουν στον πίνακα τα ονόματά τους με όποιο τρόπο μπορούν.
Κάποια παιδιά θυμήθηκαν πως γράφεται το όνομά τους, κάποια άλλα είπαν ότι δεν θυμούνται πως γράφεται όλο το όνομά τους και έγραψαν κάποια γράμματα από αυτό, και εντύπωση μας έκανε η προθυμία των προνηπίων να γράψουν χωρίς ούτε ένα να διαμαρτυρηθεί ότι δεν ξέρει .
Έπειτα τα ονόματα γράφτηκαν στον πίνακα εστιάζοντας στο τρόπο γραφής του αρχικού και τελευταίου γράμματος καθώς και στη φωνή τους. Συναντήσαμε δυο παιδιά με ίδιο όνομα και τέθηκε το ερώτημα πως θα τα ξεχωρίζουμε. Η απάντηση απλή « ο ένας είναι ο ΔΚ και ο άλλος ο ΔΣ». Έτσι γράψαμε και τα επίθετα. Το παρουσιολόγιο ετοιμάστηκε και το παιχνίδι ξεκίνησε. «Βρες το όνομά σου. Πως φωνάζει το αρχικό γράμμα του ονόματός σου.
Το παιχνίδι αλλάζει όταν τα παιδιά μάθουν να αναγνωρίζουν το όνομά τους και τη φωνή του αρχικού τους γράμματος. Μαθαίνουν τα ονόματα των φίλων τους , τα επίθετα τις φωνές των γραμμάτων. Γράφουν το πρώτο γράμμα στον πίνακα από μνήμης, το βρίσκουν στον πίνακα αναφοράς με το αλφάβητο ξεχωρίζουν τις καρτέλες αν αντιστοιχούν σε κορίτσια ή αγόρια (στα κορίτσια το τελευταίο γράμμα είναι α ή η και στα αγόρια συνήθως ς ).
Τα παιδιά παίζουν με τα μαγνητικά γράμματα και εφευρίσκουν ένα καινούριο παιχνίδι. Ένα παιδί παίζει το ρόλο της νηπιαγωγού και ζητά από τα άλλα παιδιά να βρουν το γράμμα του ονόματός τους και να το βάλουν στον πίνακα ρωτά πως φωνάζει, ή βάζει αυτό ένα γράμμα και ρωτά ποιου παιδιού το όνομα αρχίζει με αυτό το γράμμα.
Ταυτόχρονα με το παρουσιολόγιο χτίζουμε και το ημερολόγιο. Τα παιδιά μαθαίνουν τις ημέρες, τις εποχές ,τους μήνες, τι σημαίνει ημερολόγιο(αριθμοί), τον καιρό, συμπληρώνουν καθημερινά την πρόταση και την διαβάζουν «Σήμερα είναι (μέρα) (αριθμός) (μήνας) και έξω έχει (καιρός)».
Ασχοληθήκαμε με τα σχήματα αφού πρώτα μάθαμε τις γραμμές και τη χρησιμότητά τους,
την επέτειο της 28ηςΟκτωβρίου.Μελετήσαμε ένα πίνακα ζωγραφικής, μάθαμε για τα γεγονότα μέσα από εικόνες ακούσαμε και μάθαμε τραγούδια καθώς και τον εθνικό ύμνο. Στη γιορτή μας, μας επισκέφτηκαν ο Πιπίνος, η Πιπίτσα και ο παππούς Αίσωπος (κούκλες κουκλοθεάτρου) για να θυμηθούμε τα γεγονότα και να τραγουδήσουμε τον εθνικό μας ύμνο. Ξεκινήσαμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα το «Ανθρώπινο σώμα» και μάθαμε για τα εξωτερικά μέρη του, τα κατονομάσαμε και μάθαμε την χρησιμότητα τους.