ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

<<   ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ >>

ΥΠΕΥΘΥΝΗ  ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ:       ΧΡΥΣΟΥΛΑ  ΠΑΠΠΙΑ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ:

Η γλώσσα προγραμματισμού είναι σαν οποιαδήποτε άλλη γλώσσα. Μόνο που στην περίπτωση αυτή τα παιδιά δεν μαθαίνουν να εκφράζονται και να επικοινωνούν με άλλους ανθρώπους. Αντ’ αυτού, μαθαίνουν πώς να επικοινωνούν με την τεχνολογία.

Αξιοποίηση της Ρομποτικής  στις θεματικές  των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στη διάρκεια της  χρονιάς.

ΣΤΟΧΟΙ:

  1. Να αυξήσει  το ενδιαφέρον των μαθητών για τον προγραμματισμό. Η χρήση των ρομπότ για την εισαγωγή σε θέματα προγραμματισμού εκτιμάται ότι μπορεί να είναι θετική, αφού μπορεί να βοηθήσει μεταξύ άλλων στην κατανόηση μιας ακριβούς και λογικής γλώσσας εντολών.
  2. Να βοηθήσει καθοριστικά στην ανάπτυξη διαθεματικών  εργασιών. Είναι πρωτίστως κατάλληλη για την διδασκαλία φυσικών επιστημών, μαθηματικών, τεχνολογίας και πληροφορικής, αλλά μπορεί να έχει συνδέσεις και με άλλα πεδία όπως  θέατρο, τέχνες.
  3. . Να ενθαρρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες να ενταχθούν στη διαδικασία μάθησης καθώς πρόκειται για μία καθαρά μαθητοκεντρική προσέγγιση. Κατά την διαδικασία σχεδιασμού και προγραμματισμού των ρομπότ, οι μαθητές  προσλαμβάνουν βασικές γνώσεις πάνω στη μηχανική, τα μαθηματικά, και τις τεχνολογίες υπολογιστών ή/και σε θέματα τεχνών.
  4. .Να αναπτύξουν τον τεχνολογικό εγγραμματισμό  και την επίλυση προβλημάτων
  5. . Να αντιμετωπίζεται από τους μαθητές και τις μαθήτριες περισσότερο ως παιχνίδι, παρά ως εργαλείο μάθησης καθώς η πλειοψηφία τους  όταν  ασχοληθεί με αυτά, αυξάνει  το θετικό κίνητρο στη διαδικασία της μάθησης.
  6. .Να επιτύχει  υψηλό βαθμό αλληλεπίδρασης, , εμφάνιση πειραματισμού και ενεργής συμμετοχής από τα νήπια, αλλά και ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης και καλλιέργεια της διορατικότητας και της πρωτοτυπίας.
  7. .Να   βοηθήσει  τους μαθητές  να αναπτύσσουν την πρωτοβουλία, τη θέληση, την ευχαρίστηση, την αυτοπεποίθηση, την αυτοεκτίμηση, στρατηγικές ικανότητες που έχουν άμεση σχέση με τη γνώση των δυνατοτήτων τους, να κοινωνικοποιούνται

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

  1. Ακολουθήσαμε   τις αρχές της Διερευνητικής μάθησης και της Διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης εφόσον συνδυάζει προσομοιώσεις πραγματικών καταστάσεων με ταυτόχρονη εμπλοκή πολλών πεδίων επιστημών.
  2. ενθαρρύνει τους μαθητές και τις μαθήτριες να ενταχθούν στη διαδικασία μάθησης καθώς πρόκειται για μία καθαρά μαθητοκεντρική προσέγγιση. Κατά την διαδικασία σχεδιασμού και προγραμματισμού των ρομπότ, οι μαθητές προσλαμβάνουν βασικές γνώσεις πάνω στη μηχανική, τα μαθηματικά, και τις τεχνολογίες υπολογιστών ή/και σε θέματα τεχνών.

ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ  ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ  ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ, ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ  ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2022–2023

DSC02436ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

DSC02262ΕΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΚΑΙ 20232023 και ΡομποτοκήDSC02020ΚΑΘΑΡΟΙ   ΖΟΥΜΕ   ΣΤΟ           ΣΧΟΛΕΙΟ

ΚΑΙ Εγαστήρια Δεξιοτήτων ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗΡομποτική και Εργαστήρια  Δεξιοτήτων  ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ

ΚΑΙ ΑΛΓΟΡΥΘΜΟΣΡομποτική και Αλγόρυθμος DSC06942 2ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΟΥ

ΑΙΝΙΓΜΑΤΑΑΙΝΙΓΜΑΤΑ  ΖΑΡΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣΖΑΡΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ

 

 


          
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση