Οι “κόκκινες μύτες” ήρθαν στο νηπιαγωγείο μας και διασκέδασαν τα παιδιά με διαδραστικά παιχνίδια.
Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “Κλικ, προστάτευσε το!”, με θέμα: “Φυτεύουμε μαζί, χρωματίζουμε την αυλή”. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: κ. Μαρία Μπρόζου.
Τα παιδιά με την βοήθεια γονέων και εκπαιδευτικών φύτεψαν λουλούδια στην αυλή του σχολείου και την γέμισαν με χρώματα! Ευχαριστούμε για την συνεργασία τους γονείς των μαθητών μας!
Συμμετοχή του 3ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης στην έκθεση φωτογραφίας (5-16 Μάϊου) στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε από το Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης “Κλικ, προστάτευέ το!”
Με στόχο τη διασφάλιση της ομαλής μετάβασης των μαθητών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήσαμε παιδαγωγική επίσκεψη στο 88ο Δημοτικό Σχολείο που συστεγάζεται με το Νηπιαγωγείο μας. Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου γνώρισαν τον χώρο, τα πρόσωπα και το πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου, ζωγράφισαν όσα χρειάζονται για την φοίτηση τους σ΄ αυτό και χάρισαν εικαστικές δημιουργίες στα παιδιά του Δημοτικού.
Ευχαριστούμε την Διευθύντρια κ. Βλάχου Βασιλική και τον Σύλλογο Διδασκόντων του 88ου Δημοτικού Σχολείου για την υποδοχή και την συνεργασία!
Η επίσκεψή μας.
Τα δωράκια μας.
Οι Δράσεις Ενεργού Πολίτη διαρθρώνονται σε 17 θεματικές ενότητες, που αντιστοιχούν στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) – Sustainable Development Goals (SDGs) και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες τεσσάρων (4) ηλικιακών επιπέδων, Νηπιαγωγείο έως Γ΄ τάξη του Δημοτικού, Δ΄ έως ΣΤ’ τάξη του Δημοτικού, Γυμνάσιο και Λύκειο.
Στο Νηπιαγωγείο επιλέξαμε τον 16ο Στόχο – Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί δεσμοί. Σε συνέχεια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Νηπίων παιδεία, το πρώτο βήμα στη δημοκρατία, επεξεργαστήκαμε με τα παιδιά παραδείγματα συγκρούσεων σε επίπεδο ατόμων, καθώς και τις πιθανές αιτίες τους. Επιλύσαμε τις διαφορές μας με ειρηνικό τρόπο μέσα από παιχνίδια ρόλων , κατασκευάσαμε τον “Τροχό της λύσης”, με ειρηνικούς τρόπους επίλυσης των διαφορών μας και τον παρουσιάσαμε στα υπόλοιπα τμήματα των σχολείου μας.
Οι εικόνες που επεξεργαστήκαμε και δραματοποιήσαμε.
Σκεφτήκαμε τρόπους ειρηνικής επίλυσης των συγκρούσεων μας και τους ζωγραφίσαμε με το ζευγάρι μας κατασκευάζοντας τον “Τροχό της λύσης”.
Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε τις συγκρουσιακές καταστάσεις , επιλέξαμε τις λύσεις από τον τροχό και τις παρουσιάσαμε στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου.
Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:«STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν
απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας.
Τα βιβλία που διαβάσαμε με θέμα το διάστημα και τους πλανήτες.
Το Lapbook μας.
Προγραμματίσαμε τη μελισσούλα να πάει στους πλανήτες του Ηλιακού μας συστήματος.
Φτιάξαμε το δικό μας ηλιακό σύστημα, ομαδική κατασκευή. Κατασκευάσαμε πυραύλους, ατομική κατασκευή . Γίναμε αστροναύτες μέσα σε πύραυλο, κάναμε ταυτότητες αστροναυτών και πήραμε και δίπλωμα!
Βάλαμε τους πλανήτες σε σειρά, αναπαραστήσαμε βιωματικά το ηλιακό σύστημα, τους ζωγραφίσαμε και τους βάλαμε στις τροχιές τους.
Αποτυπώσαμε με ομαδικές εργασίες τις εποχές του έτους.
Το πρόγραμμα “Σεισμός – και τώρα τι κάνω;” ‘έχει ως σκοπό να αποκτήσουν οι μαθήτριες και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του. Παράλληλα, οι μαθήτριες και οι μαθητές θα ζωγραφίσουν, θα ακούσουν μύθους γύρω από τον σεισμό, θα ενημερωθούν οι ίδιοι αλλά θα ενημερώσουν και τις οικογένειές τους για τις απαιτούμενες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εκδήλωση ενός σεισμού και κυρίως θα συμμετέχουν σε προσομοίωση καταστάσεων σεισμού στο σχολικό χώρο.
Διαβάσαμε βιβλία για τις φυσικές καταστροφές και το εσωτερικό της γης. Κάναμε αφίσες με τις φυσικές καταστροφές (ομαδοσυνεργατική).
Είδαμε την αφίσα του ΟΑΣΠ και συζητήσαμε τί κάνουμε πριν, κατά την διάρκεια και μετά τον σεισμό.
Συζητήσαμε για τα ηφαίστεια και κάναμε το πείραμα του ηφαιστείου στην τάξη κατασκευάζοντας το δικό μας ηφαίστειο.
Φτιάξαμε το δικό μας βαλιτσάκι με τα απαραίτητα αντικείμενα που πρέπει να έχουμε μαζί μας σε περίπτωση σεισμού και μάθαμε τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.
Κάναμε προσομοίωση άσκησης σεισμού στον σχολικό χώρο.
