ΠΑΣΧΑ
Οι Πασχαλινές δημιουργίες μας!
Ομαδική κατασκευή.
Πασχαλινά κηροπήγια-πασχαλίτσες και λαμπάδες.
Οι Πασχαλινές μας κάρτες.
Πασχαλινές κοτούλες και κοκοράκια.
Τα πασχαλινά μας καλαθάκια.
Γράφουμε τη συνταγή για τα μπισκότα που φτιάξαμε με τον μπαμπά της Νεφέλης.
Φτιάχνουμε μπισκότα με ζαχαρόπαστα και τα διακοσμούμε
Βάφουμε αυγά με διαφορετικές τεχνικές (με αλουμινόχαρτο και γκοφρέ χαρτί).
Επαναχρησιμοποιούμε τις αυγοθήκες για να φτιάξουμε τα πασχαλινά μας καλαθάκια.
Αφού ζωγραφίσαμε τα αυγά μας τα βάψαμε κόκκινα με τον παραδοσιακό τρόπο και με πολλή προσοχή!
Σηκώσαμε τα μανίκια, λερωθήκαμε με αλεύρι, λατρέψαμε να πλάθουμε με ζυμάρι!! Έτοιμα τα αφράτα κουλουράκια μας για το Πάσχα!
Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Βακρατσά που μας έκανε μικρούς “φουρνάρηδες” και για την πολύτιμη βοήθειά του!
2 Απριλίου-Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα ( International Board on Books for Young People- IBBY) το 1966.
Στα πλαίσια του εορτασμού αυτής της μέρας επισκέφθηκε το σχολείο μας η παιδαγωγική ομάδα “Τα παραμύθια που ζωντανεύουν”. Η ένωση της λογοτεχνίας με το θεατρικό παιχνίδι έχει σαν κύριους στόχους τη δραματοποίηση της λογοτεχνίας και την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας μέσα από την ενεργό συμμετοχή των παιδιών.
Με αφορμή την μέρα αυτή τα παιδιά έκαναν ομαδικές και ατομικές κατασκευές.
Οι σελιδοδείκτες μας.
Σκιάς ‘Οναρ :”Χρονομηχανή του Καραγκιόζη”
Η ομάδα Σκιάς ‘Οναρ παρουσίασε στον χώρο του νηπιαγωγείου μας παράσταση Καραγκιόζη με τίτλο : “Χρονομηχανή του Καραγκιόζη”.
“Ο Πασάς κουρασμένος από τις παρελάσεις της 25ης Μαρτίου αποφασίζει να στείλει τον Μεχμέτ και τον Βελυγκέκα πίσω στο 1821 μια μέρα πριν την έναρξη της επανάστασης. Η αποστολή τους είναι….” Μια ιστορία συνδεδεμένη με την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, στην οποία γίνεται ανασύνθεση και επανέκφραση της αφήγησης της παράδοσής μας.
25η ΜΑΡΤΙΟΥ
25η Μαρτίου, διπλή γιορτή!
Γιορτάζει η πατρίδα μας η Ελλάδα την επανάσταση των Ελλήνων το 1821, με σκοπό να απελευθερωθούν από τους Τούρκους.
Γιορτάζει και η Εκκλησία μας τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.
Τα παιδιά γνώρισαν τους πρωταγωνιστές της εποχής εκείνης, τη συμβολή τους στον αγώνα της Επανάστασης του 1821 , παρατήρησαν τις φορεσιές τους και τους απέδωσαν εικαστικά!
Επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “Τα Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου, και τα παιδιά ζωγράφισαν σε ομάδες θέματα από το παραμύθι , έβαψαν παραστάσεις του παραμυθιού, φιλοτέχνησαν το εξώφυλλο του, ατομικές κατασκευές!
Μάθαμε για τον τρόπο ένδυσης της εποχής εκείνης και κατασκευάσαμε τους δικούς τσολιάδες και τις βλαχοπούλες, ατομικές και ομαδικές κατασκευές!
“Ντυθήκαμε” κι εμείς τις παραδοσιακές στολές!
Κατασκευές τσαρούχια και κρινάκια του Ευαγγελισμού!
Ομαδική κατασκευή με την ημερομηνία της Επανάστασης!
Ευαγγελισμός της Θεοτόκου!
Κατασκευές ατομικές κρινάκια και εικόνες βιτρό με θέμα τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου!
Σκηνικό για την αυριανή γιορτή μας!
Στη γιορτή μας τα παιδιά είπαν ποιήματα,
χόρεψαν χορούς, “Να ήτανε το ’21”
“πήγαν “στο κρυφό σκολειό,
αναπαράστησαν τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου,
και κάποια ντύθηκαν με παραδοσιακές στολές!
“Άνοιξη”
Καλωσορίζουμε την Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο μας με όμορφα μπουκέτα λουλουδιών…
…αλλά και τον πρώτο μήνα της τον Μάρτιο με ελεύθερες ατομικές συνθέσεις σε κόκκινο και άσπρο! Χωριστήκαμε σε ομάδες και ζωγραφίσαμε ανοιξιάτικα θέματα!
Τα Μαρτάκια μας!!!
Γνωρίσαμε τα έντομα και παίξαμε με τα ονόματά τους. Μιλήσαμε για την μέλισσα και την ωφελιμότητα της για τον άνθρωπο, κάναμε πεταλούδες μέσα στα χρώματα της Άνοιξης.
6 Μαρτίου- Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού περιλαμβάνει εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη άσκηση βίας καθώς και επιθετικής συμπεριφοράς μεταξύ των μαθητών. Παρουσιάζεται με διάφορες μορφές όπως: λεκτικός εκφοβισμός, κοινωνικός εκφοβισμός, σωματικός και διαδικτυακός εκφοβισμός. Σκοπός του είναι η καταδυνάστευση και η πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου.
Στην ημέρα αυτή πραγματοποιούνται από το Υπουργείο Παιδείας , τα σχολεία και άλλους φορείς ημερίδες και δράσεις με σκοπό την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας: μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων.
Οι δράσεις μας για τη Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Εγγραφές μαθητών/τριών σχ. έτους 2025-2026
Α. Εγγραφές σχ. έτους 2025-26
Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Δικαίωμα εγγραφής έχουν οι μαθητές/τριες που είναι γεννημένοι/ες το 2021 και ανήκουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου μας. Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109)
Ο γονέας/νόμιμος κηδεμόνας υποβάλλει ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής στη διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και ακολουθεί τα βήματα που ζητούνται, ανεβάζοντας στην πλατφόρμα τα αποδεικτικά διεύθυνσης κατοικίας την οποία τεκμηριώνουν με την ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού εγγράφου σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο.
Το Νηπιαγωγείο προγραμματίζει με τους γονείς/νόμιμους κηδεμόνες την επίσκεψή τους στο νηπιαγωγείο το συντομότερο δυνατό για να προσκομίσουν ή να επιδείξουν:
α) αίτηση/δήλωση γονέα
β) Α.Δ.Υ.Μ.,
γ) Βιβλιάριο υγείας για τα προβλεπόμενα εμβόλια,
δ) Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα
ε) Βεβαίωση Φοίτησης αδελφού για αδέρφια που φοιτούν στο 88ο Δημοτικό Σχολείο.
στ) Bεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,
Τηλ επικοινωνίας: 2310 813 265
Όλα τα δικαιολογητικά καθώς και τα όρια του σχολείου μπορείτε να τα δείτε παρακάτω:
Β. Όρια 3ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης
Γ. Έντυπα Εγγραφών
Η Διευθύντρια του Νηπιαγωγείου
Παπαντωνίου Αφροδίτη
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025-SaferInternet4Kids.gr
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν ως υποστηρικτές στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου , που διοργάνωσε το Ίδρυμα Τεχνολογίας & Έρευνας με το ακόλουθο poster.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ :ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ 3. Συμπερίληψη, Διαφορετικότητα.
Τίτλος: «Νηπίων παιδεία-Το πρώτο βήμα στην δημοκρατία»
Στη σημερινή Κοινωνία της Μάθησης είναι σημαντική όχι μόνο η διδασκαλία χρήσιμων και απαραίτητων γνώσεων σε κάθε γνωστικό αντικείμενο, αλλά κυρίως η ανάπτυξη και η καλλιέργεια ισχυρών γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων που θα επιτρέψουν σε κάθε εκπαιδευόμενο να γίνει ένας ανεξάρτητα σκεπτόμενος και ενεργός πολίτης του 21ου αιώνα.
Το πρόγραμμα : « Νηπίων παιδεία-Το πρώτο βήμα στη δημοκρατία», περιλαμβάνει δραστηριότητες που υποστηρίζουν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, μέσα από καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις ( συνεργατική, διερευνητική μάθηση, επίλυση προβλημάτων ) και στοχεύει στη συνεργασία, την αλληλεπίδραση, την ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης, τη μεταγνώση, τη διαθεματική και τη βιωματική προσέγγιση της γνώσης των παιδιών. Επίσης ενισχύουν τον κριτικό στοχασμό και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
“Ας γνωριστούμε παίζοντας”
Τα παιδιά ζωγραφίζουν τον εαυτό τους και αγαπημένα τους παιχνίδια σε λουλούδια και σχηματίζουν μια ανθοδέσμη…αλλά και όμορφα ομαδικά λουλούδια με στοιχεία που τα αντιπροσωπεύουν!
“Ο εαυτός μου…..”
Κάνουν αφίσες με αγαπημένα τους πράγματα! Βρίσκουν ομοιότητες με τους συμμαθητές τους.
“….και οι άλλοι”
Ατομικές καρδιές με μηνύματα αγάπης για τους φίλους!
Η πίτα της φιλίας!
” Η ταυτότητά μου”
“Ελμερ ο παρδαλός ελέφαντας”, αφήγηση παραμυθιού, συζήτηση, προβληματισμός για την αποδοχή της διαφορετικότητας .
Αποδώσαμε τη διαφορετικότητα του Ελμερ, μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά.
“Ολοι ίδιοι , όλοι ίσοι”
Τα παιδιά ζωγραφίζουν ατομικά ένα κομμάτι του παζλ και δημιουργούν ομαδική σύνθεση!