Αγιασμος
Καλοκαιρινή γιορτή
Η χρονιά έφτασε στο τέλος της και τι πιο ωραίο να τη γιορτάσουμε με μια ωραία γιορτή. Αφού φτιάξαμε τα σκηνικά μας και το χώρο κατάλληλο, ξεκινήσαμε τη γιορτή που ήταν αφιερωμένη σε τι άλλο, παιχνίδια…
Τα παιδιά απήγγειλαν τα ποιήματά τους!! Τα νήπια ποιήματα αποχωρισμού ενώ τα προνήπια ποιήματα για το καλοκαίρι.. Τραγούδησαν τραγούδια και στη συνέχεια έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια καθώς αυτά ήταν το θέμα της φετινής μας γιορτής.
Πρώτο παιχνίδι: Ρίξε το ζάρι και κάνε τη διαδρομή. Το παιχνίδι πραγματοποιήθηκε πάνω στα επιδαπέδια παιχνίδια που είχαμε φτιάξει.
Δεύτερο παιχνίδι: Φόρεσε το καπέλο και σπάσε το μπαλόνι!
Τρίτο παιχνίδι: ποιά ομάδα θα καταφέρει να ρίξει πρώτη όλα τα στεφάνια μέσα στους κώνους?
Τέταρτο παιχνίδι: Σκυταλοδρομίες, ποιά ομάδα θα καταφέρει να μεταφέρει όλα τα πομ πον και να στολίσει πρώτη το παγωτο της?
Πέμπτο παιχνίδι: τσουβαλοδρομίες- παιχνίδι στόχου, ποιά ομάδα θα καταφέρει να βάλει πρώτη όλα τα μπαλάκια μέσα στη θάλασσα?
Έκτο παιχνίδι ποιά ομάδα θα στοχεύσει πρώτη σωστά με τα νεροπίστολα ώστε να ρίξει κάτω όλα τα ποτήρια?
Έβδομο και τελευταίο παιχνίδι στο οποίο πήραν μέρος και οι γονείς των παιδιών και είχε σχέση με τη γευσιγνωσία. Τα παιδιά πήραν τις ποδιές τους, έγιναν σεφ και οι γονείς έπρεπε να δοκιμάσουν και να βρουν τι τους δίνει κάθε φορά ο “σεφ” να γευτούν.
Κλείνοντας τα παιδιά πήραν και τα μετάλλια τους γιατί αγώνας χωρίς μετάλλιο δε γίνεται.
Στο τέλος μια έκπληξη περίμενε τους γονείς καθώς τα παιδιά, τους πήραν από το χέρι και χόρεψαν μαζί το τραγούδι ¨Γίνε μαζί μου παιδί”.
Καλοκαίρι έφτασε και πάλι!
Ξεκίνησε το καλοκαίρι με ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που τα παιδιά δε χόρταιναν να παίζουν. Φτιάξαμε μόνοι μας τα ψαράκια και πήγαμε για ψάρεμα…Ιδού η συνέχεια..
Πολλές και ξεχωριστές δημιουργίες ακολούθησαν οι οποίες θα αποτελούσαν το περιεχόμενο από τις τσάντες των μικρών μας μαθητών κατά την αποφοίτησή τους.
Οι όμορφες κάρτες μας!
Οι προσκλήσεις για τη καλοκαιρινή γιορτή
Κατασκευή “Καλό καλοκαίρι” μαγνητάκι
Το ενθύμιο της τάξης μας με τα αποτυπώματα όλων των παιδιών και των δασκάλων
Οι τσάντες που διακόσμησαν τα ίδια τα παιδιά
Οι φάκελοι των παιδιών
Προγραμμα ομαλης μεταβασης απο το Νηπιαγωγειο στο Δημοτικο
Με μεγάλη μας χαρά λάβαμε μια πρόσκληση από το Δημοτικό Σχολείο Καλλιανων για να τους επισκεφτούμε και να γνωρίσουμε το σχολείο που τα νηπιακια μας θα αποτελούν την Πρώτη τάξη την επόμενη σχολική χρονιά!
Ετοιμασαμε τα μικρα δωρακια που τους προσφεραμε , επιβιβαστηκαμε στο μικρο λεωφορειο και ξεκινησαμε γεματοι ανυπομονησια & αγωνία!
Ο ενθουσιασμός και η χαρά μας ήταν απίστευτη όταν είδσμε ποσο ομορφα πραγματα ειχαν ετοιμασει με τοση αγαπη για εμάς! Η Τρίτη τάξη μας υποδέχθηκε με ένα καλοκαιρινό τραγούδι με τον κύριο της Μουσικής! Ακολούθησε ξενάγηση στους χώρους του σχολείου και έπειτα στην Πρώτη τάξη με την κύρια Σταυρούλα και τον κύριο Χρήστο μάθαμε για τη θαλάσσια χελώνα, πήραμε χρήσιμες πληροφορίες, βρήκαμε ομοιότητες μαζί της αφού και τα παιδάκια μας όπως τα μικρά χελωνακια, θα φύγουν από το μικρό μας σχολείο για μια μεγαλύτερη θάλασσα- αγκαλιά! Μαζί με τους φίλους μας από τη Στυμφαλία συμμετείχαμε σε όλες τις δραστηριότητες! Κόψαμε, κολλήσαμε και φτιάξαμε μια ομαδική εργασία και στο τέλος μας περίμεναν όμορφα δωρα και κεράσματα!
Επιστρέψαμε στο σχολείο γεμάτοι θετικά συναισθήματα και με την ανυπομονησία- αγωνία που προαναφέραμε να την εχουν πια αντικαταστήσει η σιγουριά και η ασφάλεια για το νέο μας σχολικό περιβάλλον!
Ευχαριστούμε θερμά το Δημοτικό Σχολείο Καλλιανων, τους εκπαιδευτικούς και τη διεύθυνση του σχολείου, για την προσκληση, τη βοήθεια για να καταφερουμε να φτάσουμε εκεί αλλά και όλη την προετοιμασία που έκαναν για εμάς! Καλό καλοκαίρι!
Ημερησια εκπαιδευτικη εκδρομη!
Αναμνηστικα συμμετοχης στονΜαραθωνιο Αναγνωσης των εκδοσεων ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Χρωματα!
Πόσο ευχάριστο και χαρουμενο θέμα είναι τα χρώματα! Τα ψάξαμε, τα βρήκαμε, τα ομαδοποιήσαμε, τα μετρήσαμε! Τα τραγουδησαμε,διαβάσαμε όμορφα παραμυθια και κυρίως ζωγραφίσαμε πολύ! Φτιάξαμε πολύχρωμα χταπόδια! Μάθαμε για τα βασικά και σύνθετα χρώματα και καταλάβαμε τον τρόπο δημιουργίας τους τόσο από τη χρήση του φωτεινού πίνακα όσο και από το αισθητηριακο μας παιχνίδι!
Πολιτιστικό Πρόγραμμα 2024-2025
Το Πολιτιστικό Πρόγραμμα που αποφασίσαμε φέτος να ασχοληθούμε εντάσσεται στην Αειφορία και Υλικό – Άυλο πολιτισμό. Ο τίτλος του είναι: “Παίζω σήμερα παιχνίδια του χθες“.
Το πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να εξερευνήσουν τις αλλαγές στην παιδική ψυχαγωγία και τα παιχνίδια μέσα στον χρόνο, μέσα από ιστορική, κοινωνική και παιδαγωγική προσέγγιση. Μέσα από τη σύγκριση παλαιών και σύγχρονων παιχνιδιών, αναδεικνύεται η εξέλιξη του παιχνιδιού ως μέσο έκφρασης, κοινωνικοποίησης και σωματικής δραστηριότητας. Τα παιδιά καλούνται να ανακαλύψουν παιχνίδια του παρελθόντος, να συγκρίνουν εμπειρίες διαφορετικών γενεών, να κατανοήσουν τις παιδαγωγικές αξίες του παιχνιδιού και να αναπτύξουν δεξιότητες όπως η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η αισθητική έκφραση μέσω της τέχνης.
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο πρόγραμμα και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα παιχνίδια του παρελθόντος, συγκρίνοντάς τα με εκείνα που παίζουν στην καθημερινότητά τους. Ανέπτυξαν τη δεξιότητα της παρατήρησης, εντοπίζοντας ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα σε παλιά και σύγχρονα παιχνίδια, ενώ μέσα από τις συζητήσεις και τις ομαδικές δραστηριότητες καλλιέργησαν τη συνεργασία και την κοινωνική αλληλεπίδραση. Έδειξαν φαντασία και δημιουργικότητα σε δραστηριότητες θεατρικού παιχνιδιού και καλλιτεχνικής έκφρασης, και συμμετείχαν ενεργά σε κινητικά παιχνίδια, ενισχύοντας τη σωματική τους ανάπτυξη. Επιπλέον, φάνηκε να αναγνωρίζουν τη σημασία του παιχνιδιού ως μέσο χαράς αλλά και μάθησης.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με συζήτηση γύρω από τα παιχνίδια και με την προτροπή να ρωτήσουν τους γονείς και τους παππούδες τους τι παιχνίδια έπαιζαν και αυτοί όταν ήταν μικροί. Αρχικά ξεχωρίσαμε τι είναι ομαδικό και τι ατομικό παιχνίδι και στη συνέχεια γνωρίσαμε ένα ένα τα παιχνίδια παίζοντας τα κι εμείς.
Εννοείται ζωγραφίσαμε και το αγαπημένο μας παιχνίδι
Ξεκινήσαμε παίζοντας με το πιο απλό
“Πετάει ο γάιδαρος;”
Το “μπιζ”
“Αλάτι ψιλό – αλάτι χοντρό”
“Τυφλόμυγα”
“Κουτσό”
“Κυνηγητό”
“Σκοινάκι”
“Κούνιες”
“Τραμπάλα”
“Τσουλήθρα”
“Μήλα”
“Περνά περνά η μέλισσα”
“Πεντόβολα”
“Σβούρες”
“Αγαλματάκια ακούνητα”
“Χαλασμένο τηλέφωνο”

Αντιστοιχίσαμε τα παιχνίδια με το πλαίσιο στο οποίο παίζονται
Ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα δημιουργώντας μια μακέτα με όσα παιχνίδια μπορούσαμε να προσθέσουμε πάνω σε αυτήν.






















































































































