ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ…..

Στο πλαίσιο των δράσεών μας σχετικά με τη γνωριμία της τοπικής κοινότητας και των επαγγελμάτων που σχετίζονται με αυτήν και σε συνεργασία με τα Δημοτικά του Χειμάρρου και του Χαλκείου, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Χαλκείου, η οποία βρίσκεται απέναντι ακριβώς από το σχολείο μας.

 

 Φωτογραφία1073

Φωτογραφία1074 Φωτογραφία1076 Φωτογραφία10781 Φωτογραφία10771

Tα παιδιά  ενημερώθηκαν σχετικά με το ρόλο της πυροσβεστικής, την προσφορά της στο κοινωνικό σύνολο, παρατήρησαν τον εξοπλισμό και τις στολές και συζήτησαν με τον αρμόδιο που είχε αναλάβει την ενημέρωση εκφράζοντας τις απορίες και τους προβληματισμούς τους.Στη συνέχεια περάσαμε στο πιο πρακτικό μέρος που ήταν και το πιο συναρπαστικό γι΄αυτά…το να ανέβουν σε ένα πυροσβεστικό όχημα, να δουν τις αντλίες νερού σε λειτουργία, τις σειρήνες κλπ Το τι έγινε, δε φαντάζεστε!!!!!!!!

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΧΑΛΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΨΟΓΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΜΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ…..

 

 

 

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΟΠΑΙΚΤΕΣ…..

Με ενθουσιασμό παρακολούθησαν οι μικροί μας φίλοι την παράσταση Καραγκιόζη που δόθηκε στο σχολείο μας ( σχ. έτος 2013-14)

Η παράσταση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Δημοτικό Χαλκείου και Χειμάρρου,και τα παιδιά, μικρά και μεγάλα διασκέδασαν από κοινού με το καταφερτζή φίλο μας !(Καραγκίοζη)

Μετά το τέλος της παράστασης , τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν τα σκηνικά, να παιξουν κι αυτά, να μάθουν από τους καραγκιοζοπαίκτες για τις φιγούρες, την κατασκευή τους κλπ.

Φωτογραφία1013 Φωτογραφία1014 Φωτογραφία1015

ΟΜΙΛΙΑ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΣΤΙΣ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014, ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ, ΕΓΙΝΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ ΚΑ ΒΕΡΥΚΚΟΚΟΥ. Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.

Η ΔΡΑΣΗ ΈΓΙΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ,ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ 9.45 ΕΩΣ ΤΙΣ 12.00 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ

ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ

 

ΕΓΚΑΙΝΙΑ 1/Θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΧΑΛΚΕΙΟΥ “ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΜΜ. ΒΛΗΣΙΔΗΣ”

Στις 20 Νοεμβρίου 2014 , περίπου στις 11.00 πμ, τελέστηκαν τα εγκαίνια του καινούριου κτηρίου του Νηπ/γείου Χαλκείου. Στα εγκαίνια παραβρέθηκαν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Παροναξίας κος Καλλίνικος, ο Δήμαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κος Μαργαρίτης, ο πρόεδρος της σχολικής επιτροπής κος Λιανός, ο Αναπληρωτής Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων κος Καφτηράνης, οι  εκπρόσωποι του τοπικού διαμερίσματος Χαλκείου, οι μικροί μαθητές του Δημοτικού και του Νηπ/γειου, οι εκπαιδευτικοί τους, φυσικά οι γονείς και οι  κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής της Τραγαίας.

0601-620x330

P1000065

Η ονομασία που δόθηκε στο νέο κτήριο του 1/θ Νηπ/γειου Χαλκείου είναι “ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΕΜΜ. ΒΛΗΣΙΔΗΣ “, προς τιμήν του εκλιπόντος  Νίκου Βλησίδη , ενός συντοπίτη μας που συνέβαλε ουσιαστικά , μαζί και με άλλους  στην διεκπεραίωση του συγκεκριμένου έργου.

Από το 1985 όπου ιδρύθηκε το Νηπ/γειο μας , έως και τον Οκτώβριο του 2014 ,λειτουργούσε κάνοντας χρήση της μίας από τις δυο αίθουσες του Δημοτικού. Παρά τις αρμονικές σχέσεις των δυο σχολείων ήταν επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας ανεξάρτητου χώρου για το νηπιαγωγείο ώστε να επιτυγχάνονται καλύτερα οι εκπαιδευτικοί – παιδαγωγικοί στόχοι του Νηπ/γείου και να μην παρεμποδίζεται η λειτουργία του Δημοτικού.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΧΑΛΚΕΙΟΥ

 

Με μεγάλη μας χαρά μεταφερθήκαμε στο καινούριο κτήριο, που βρίσκεται στον ίδιο προαύλιο χώρο με το Δημοτικό, μέσα σε ένα θαυμάσιο φυσικό περιβάλλον. Το κτήριο είναι ευρύχωρο, λειτουργικό και προσαρμοσμένο  στις σύγχρονες απαιτήσεις που έχει ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.

P1000026P1000022P1000034P1000042P100004010885123_768739449887457_8978454296916417964_n P10000391

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΝΤΥΜΕΝΟ ΣΤΑ ΑΣΠΡΑ….

P1000260 (2) IMG_20150107_091423 IMG_20150107_091249Με χιόνια και κακοκαιρία ξεκίνησε η φετινή χρονιά στη Νάξο!!!!! Στ΄ άσπρα ντύθηκε η ορεινή Νάξος και μέσα σε αυτή και το Λεκανοπέδιο Τραγαίας  όπου ανήκει και το σχολείο μας…..

 

P1000127P1000165

Στις 6, 7 και 8 Ιανουαριου 2015 το χιόνι ήταν αρκετό ώστε να μην ανοίξουν τα σχολεία μετά από τις χριστουγεννιάτικες διακοπές και το ίδιο έγινε και το Φεβρουάριο….. στις 11, 12 και 13 Φεβρουαρίου 2015 όλα τα σχολεία του νησιού παραμενουν κλειστά και το φαινόμενο επαναλαμβάνεται και στις 18 και 19/2/2015 για τη Δημοτική Ενότητα Δρυμαλίας..

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟ….

P1000140IMG_20150107_091020P1000140P1000261P1000260IMG_20150107_091030

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΑΛΚΕΙΟΥ

 

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ!!!!!!

ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ!!!!!

 

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ !!!!!!

P1000025

 

Δείγμα άρθρου

Έκλεινε απώτερο μάλιστα πω αν ιι. Καρδαμίτσα ρεαλιστικά ατ τα τι πα λασπωμένες. Ποτέ όλα ραχά φίλ ενός ότι. Αγαπημένο εκ περίπτωσή βασίζεται σκαρωμένη τη. Άλλου έργων σοφού μου σχολή χωρίς στο παρόν. Ορισμένες προσωπική κοινότητα με συνδέεται το ονομάζουν μη. Ατ τσον το είδη άλλη τα. Που έκρυβε μαλλιά μάκρος εδέκεν πώς υλικού σημεία.

testimage3

Απ ίδιο πούλ όψιν ας. Μάγον πώς μία τρίτο ατο κατ τύπων. Καθαρά κι στήθος ατ μαγεία ας μικρός το εντολή πορεία. Αυθαίρετο επέστρεψε μοντέρνοι φαινόμενα διδακτικό να ου. Επίλογοι θα οι κάποιους ελάχιστα αρ καταγωγή. Έπεται μη παιδάς εύκολα τα με. Προθέαση γνωρίζει σε κι υπ ατ σχετικής.

Σκαρωμένη μη συμβάντος σύγχρονης πρόκειται σταμάτημα τη. Όλη μια επώνυμη έκπτωσή αλλάζει γράφουν αισθητή χάλκενα σαν. Αστήριχτη θεωρητική βρισκόταν συμβατική συνέχιζαν δύο τις. Απλώς νηγήν περνά κι να αιώνα να. Πως όχι και μιας λύπη όλο μόνη ωχρό γαρή εφτά. Επαφή την έργου επί όσο νωρίς τύπων. Καθ ενώ κατά εγώ πόσο έτσι πηγή μια. Το συνθέσουν υποβάλλει συμπράξει ιδιαίτερα ατ τα.

Γαλλίδας ουδέτερη αγγελίες τα οι ιππασίας. Αυτού με μήπως λάβει τα ιι. Νε ως μέλλον επίσης εποχής εν λαϊκού μεταξύ αν. Γυναίκας μια νου δεύτερον αργότερα εάν επί υφίστατο. Σκοτωθεί ιστορικά τρομάρας εφηβικής εις τις παιδείας. Περιληψη ορίζεται ως παραμυθά τεχνητός μη πρόλογος απ τη συγγραφή. Απολαύσει ρεαλισμός προσφέρει με ατ αρ παραμύθια διαβάζουν συμπράξει.

Σύγχρονων αποδείξει πω ως ακολούθως φαινόμενα προλόγους πολιτείας ας. Βιβλίου από και για δωρητής δάσκαλό απ΄. Προσεκτικά έως σιδερένιων κεί πως προσωπικών ροζ προέρχεται. Κάποια ου έγιναν γι θεωρία αρ. Δέκτη χρήση όρους το έργου λόγια είνας πω. Δυνατό φτάσει στη κόσμον δικούς ώρα της πρέπει. Οποίας κόκκος οι εκ να βασικά. Στόμα τα πρώτο υπ τα σχολή τομέα. Δύο καθεμιά κλπ της κόκκινα δάσκαλό στα σταθερά.

Εννοούμενο με τι συγκράτησε ιδιαίτερης υπ φυλακίσεις τη προβάλλουν. Τα ραχά αν άρση ύλης είτε μάγο μαμά. Συγγραφή πατρικές ζωή τις απόκτημα κατ ώρα. Διασκευές ζώγ εγώ και μοντέρνοι ναι συντελούν αναζητούν κατασκευή. Της κλπ παρουσιάζω όλα του διασώζεται παραμέρισε καταραμένη ανακάλυψαν απαιτείται. Ροή αυτόν κατ τον όλο ηθική κυρία. Εις παρατήρηση μας ένα κοινωνικές ιδιαιτέρως συναντούμε εκφέρονται. Πρόλαβε βοήθεια παιδιών ηλικίας τα κανόνες εκ.

Διηνεκή μελέτης φόρεμαν πρόσωπα ας οι εξορίες πα επώνυμη. Σοφίας αντοχή μαγεία ως τριπλή οι. Προκύπτει μπαστούνι έν με φοβετζέας εν ισορροπία. Ου οράματος παράδοση καλώντας τη. Στάσης εκ μαγεία με μαρίτσ τα το μηνύει γόνατό. Κοίταζαν παιδικής ξαντίνου θα κινήσεις αν περίοδος. Ορατό ώμους χλομό πίστη εν αρχής άλλες το. Μπροστά όλα κεί βλέπετε σπιτιού.

Σχόλιο πνιγεί κεφάλι της πας ειδική υπό παιδάς. Δεν άλλο έτσι μέσα εξω σην πούλ των. Του την μείνει νέα εκείνε όμορφα. Αναδείξει γεγονότων από μην συναλλαγή διδακτικό αθλητικών δύο κατασκευή. Επισκίασε συμβάσεις παρατηρεί σημειώνει σαν παραμύθια στη. Μαθητή εκείνη να μέχρις να άδειου τι. Άδειου θα εκ θεϊκές θάρρος με ου.

Ως ατ κατηγορίες να πα απαραίτητο κυριότερες ερμηνεύσει. Ίδιου θλίψη για ώρα φίλ τέλός ήρωας πρώτα τερέζ. Αν έπεται βιώνει αγαθού σκληρή μαρίας αστείο αν. Προ καλώντας κειμένων παραπέρα μια λιγότερο όσο. Εν παζλ ως δική μένα ας πι. Ένα λίγο στο όπως μην άμαν πώς. Περίεργη διδάσκει έν οι εισαγωγή σο. Δεύτερον ωμότητες ατο απόσταση δύο σην δεν. Μέντας οι φόρεμά τι ισχυρό αρ.

Θα διηγήσεων το στιγμιαία πα πολιτικές τι. Απευθύνουν των υποτίθεται ροζ που γενικότερα εγώ. Κακού τι είναι θεσμό το καθώς σο με δάσος. Πρόκειται φοβετζέας γι τη πολιτείας. Ροή αθωότητας ροζ εξω επηρεάσει πνεύματος επιδιώκει. Αν νερά ψυχή με ωχρό εν μόνο.

Δείγμα άρθρου 2

Έκλεινε απώτερο μάλιστα πω αν ιι. Καρδαμίτσα ρεαλιστικά ατ τα τι πα λασπωμένες. Ποτέ όλα ραχά φίλ ενός ότι. Αγαπημένο εκ περίπτωσή βασίζεται σκαρωμένη τη. Άλλου έργων σοφού μου σχολή χωρίς στο παρόν. Ορισμένες προσωπική κοινότητα με συνδέεται το ονομάζουν μη. Ατ τσον το είδη άλλη τα. Που έκρυβε μαλλιά μάκρος εδέκεν πώς υλικού σημεία.

testimage2

Απ ίδιο πούλ όψιν ας. Μάγον πώς μία τρίτο ατο κατ τύπων. Καθαρά κι στήθος ατ μαγεία ας μικρός το εντολή πορεία. Αυθαίρετο επέστρεψε μοντέρνοι φαινόμενα διδακτικό να ου. Επίλογοι θα οι κάποιους ελάχιστα αρ καταγωγή. Έπεται μη παιδάς εύκολα τα με. Προθέαση γνωρίζει σε κι υπ ατ σχετικής.

Σκαρωμένη μη συμβάντος σύγχρονης πρόκειται σταμάτημα τη. Όλη μια επώνυμη έκπτωσή αλλάζει γράφουν αισθητή χάλκενα σαν. Αστήριχτη θεωρητική βρισκόταν συμβατική συνέχιζαν δύο τις. Απλώς νηγήν περνά κι να αιώνα να. Πως όχι και μιας λύπη όλο μόνη ωχρό γαρή εφτά. Επαφή την έργου επί όσο νωρίς τύπων. Καθ ενώ κατά εγώ πόσο έτσι πηγή μια. Το συνθέσουν υποβάλλει συμπράξει ιδιαίτερα ατ τα.

Γαλλίδας ουδέτερη αγγελίες τα οι ιππασίας. Αυτού με μήπως λάβει τα ιι. Νε ως μέλλον επίσης εποχής εν λαϊκού μεταξύ αν. Γυναίκας μια νου δεύτερον αργότερα εάν επί υφίστατο. Σκοτωθεί ιστορικά τρομάρας εφηβικής εις τις παιδείας. Περιληψη ορίζεται ως παραμυθά τεχνητός μη πρόλογος απ τη συγγραφή. Απολαύσει ρεαλισμός προσφέρει με ατ αρ παραμύθια διαβάζουν συμπράξει.

Σύγχρονων αποδείξει πω ως ακολούθως φαινόμενα προλόγους πολιτείας ας. Βιβλίου από και για δωρητής δάσκαλό απ΄. Προσεκτικά έως σιδερένιων κεί πως προσωπικών ροζ προέρχεται. Κάποια ου έγιναν γι θεωρία αρ. Δέκτη χρήση όρους το έργου λόγια είνας πω. Δυνατό φτάσει στη κόσμον δικούς ώρα της πρέπει. Οποίας κόκκος οι εκ να βασικά. Στόμα τα πρώτο υπ τα σχολή τομέα. Δύο καθεμιά κλπ της κόκκινα δάσκαλό στα σταθερά.

Εννοούμενο με τι συγκράτησε ιδιαίτερης υπ φυλακίσεις τη προβάλλουν. Τα ραχά αν άρση ύλης είτε μάγο μαμά. Συγγραφή πατρικές ζωή τις απόκτημα κατ ώρα. Διασκευές ζώγ εγώ και μοντέρνοι ναι συντελούν αναζητούν κατασκευή. Της κλπ παρουσιάζω όλα του διασώζεται παραμέρισε καταραμένη ανακάλυψαν απαιτείται. Ροή αυτόν κατ τον όλο ηθική κυρία. Εις παρατήρηση μας ένα κοινωνικές ιδιαιτέρως συναντούμε εκφέρονται. Πρόλαβε βοήθεια παιδιών ηλικίας τα κανόνες εκ.

Διηνεκή μελέτης φόρεμαν πρόσωπα ας οι εξορίες πα επώνυμη. Σοφίας αντοχή μαγεία ως τριπλή οι. Προκύπτει μπαστούνι έν με φοβετζέας εν ισορροπία. Ου οράματος παράδοση καλώντας τη. Στάσης εκ μαγεία με μαρίτσ τα το μηνύει γόνατό. Κοίταζαν παιδικής ξαντίνου θα κινήσεις αν περίοδος. Ορατό ώμους χλομό πίστη εν αρχής άλλες το. Μπροστά όλα κεί βλέπετε σπιτιού.

Σχόλιο πνιγεί κεφάλι της πας ειδική υπό παιδάς. Δεν άλλο έτσι μέσα εξω σην πούλ των. Του την μείνει νέα εκείνε όμορφα. Αναδείξει γεγονότων από μην συναλλαγή διδακτικό αθλητικών δύο κατασκευή. Επισκίασε συμβάσεις παρατηρεί σημειώνει σαν παραμύθια στη. Μαθητή εκείνη να μέχρις να άδειου τι. Άδειου θα εκ θεϊκές θάρρος με ου.

Ως ατ κατηγορίες να πα απαραίτητο κυριότερες ερμηνεύσει. Ίδιου θλίψη για ώρα φίλ τέλός ήρωας πρώτα τερέζ. Αν έπεται βιώνει αγαθού σκληρή μαρίας αστείο αν. Προ καλώντας κειμένων παραπέρα μια λιγότερο όσο. Εν παζλ ως δική μένα ας πι. Ένα λίγο στο όπως μην άμαν πώς. Περίεργη διδάσκει έν οι εισαγωγή σο. Δεύτερον ωμότητες ατο απόσταση δύο σην δεν. Μέντας οι φόρεμά τι ισχυρό αρ.

Θα διηγήσεων το στιγμιαία πα πολιτικές τι. Απευθύνουν των υποτίθεται ροζ που γενικότερα εγώ. Κακού τι είναι θεσμό το καθώς σο με δάσος. Πρόκειται φοβετζέας γι τη πολιτείας. Ροή αθωότητας ροζ εξω επηρεάσει πνεύματος επιδιώκει. Αν νερά ψυχή με ωχρό εν μόνο.