Γ’ Δημοτικού

Σε αυτή τη σελίδα θα βρίσκετε τις δραστηριότητες για τη Γ’ τάξη του Δημοτικού

Ιστορία- εξέλιξη- χρήση υπολογιστών:

  1. Ιστορία υπολογιστών 1
  2. Η εξέλιξη των υπολογιστών- digicrafts
  3. Ιστορική εξέλιξη υπολογιστών- φωτόδεντρο
  4. Μεγάλοι, μικροί και μικρότεροι υπολογιστές- digicrafts
  5. Κατηγορίες υπολογιστών- κουίζ αντιστοίχισης
  6. Κατηγορίες υπολογιστών- εικόνες κουίζ
  7. Τα παιδιά αντιδρούν σε υπολογιστές του 1977
  8. ταξίδι στην ιστορία των υπολογιστών
  9. Μουσείο πληροφορικής- εικονική περιήγηση
  10. Χρήση υπολογιστή από μικρούς και μεγάλους
  11. Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν υπολογιστή- κουίζ σωστό/ λάθος
  12. Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν υπολογιστή- κουίζ
  13. Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν υπολογιστή- φύλλο εργασίας
  14. χρήση υπολογιστή στην καθημερινή ζωή
  15. Υπολογιστής- ένα πολυεργαλείο
  16. Έκφραση με τη χρήση υπολογιστή- φωτόδεντρο
  17. Πού χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή- φωτόδεντρο
  18. Ο υπολογιστής στην καθημερινότητα
  19. Πείτε τι κάνετε εσείς με έναν υπολογιστή στο padlet εδώ
  20. Χρήση υπολογιστή- φύλλο εργασίας 1
  21. Χρήση υπολογιστή- φύλλο εργασίας 2
  22. Χρήση υπολογιστή- φύλλο εργασίας 3

Σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή:

  1. Σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή
  2. Σωστή στάση στον υπολογιστή- βίντεο1
  3. Σωστή στάση στον υπολογιστή- βίντεο2
  4. ένα παζλ για τη σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή
  5. Σωστή στάση στον υπολογιστή- διαδραστικό βίντεο
  6. ένα παζλ για τη σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή
  7. κουίζ για τη σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή
  8. ένα φύλλο εργασίας για τη σωστή θέση στον υπολογιστή

Οι συσκευές του υπολογιστή:

  1. Γνωρίζω τις συσκευές του υπολογιστή- βίντεο
  2. Φτιάχνω το παζλ για τις συσκευές του υπολογιστή
  3. Οι συσκευές του υπολογιστή- μια παρουσίαση
  4. Αναγνωρίζω τις συσκευές του υπολογιστή- ένα παιχνίδι
  5. Κάνε το κουίζ και βρες τις συσκευές του υπολογιστή
  6. Αντιστοίχισε τις ονομασίες των συσκευών με τις εικόνες τους
  7. Δες τις κάρτες και μάθε περισσότερα για το υλικό του υπολογιστή
  8. Σύρε και τοποθέτησε τα ονόματα των συσκευών στη σωστή θέση
  9. Ποιες συσκευές χρειάζομαι για να κάνω μια εργασία
  10. Τροχός της τύχης για τις συσκευές του υπολογιστή
  11. Μάντεψε ποια συσκευή είμαι
  12. Παιχνίδι μνήμης με τις συσκευές του υπολογιστή

Εξοικειώνομαι με το πληκτρολόγιο:

  1. Μαθαίνω το πληκτρολόγιο
  2. Κατασκευάζω το δικό μου πληκτρολόγιο
  3. Τοποθετώ τα πλήκτρα στη σωστή θέση
  4. Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το πληκτρολόγιο
  5. Εξοικειώνομαι με το πληκτρολόγιο- φωτόδεντρο
  6. πληκτρολογώ το σωστό γράμμα
  7. πληκτρολογώ γράμματα και αριθμούς
  8. Γραμματοεισβολείς- φωτόδεντρο
  9. παίζω με το πληκτρολόγιο- πατώ το σωστό γράμμα στον λαβύρινθο- φωτόδεντρο
  10. γράφω πεζά και κεφαλαία- φύλλο εργασίας
  11. Γράφω πεζά, κεφαλαία και βάζω τόνους- φύλλο εργασίας
  12. γράφω αριθμούς- φύλλο εργασίας
  13. Γράφω τα γράμματα τονισμένα
  14. Πληκτρολογώ σωστά και βοηθάω την κοκκινοσκουφίτσα
  15. Γράφω τις πρώτες λέξεις με το πληκτρολόγιο
  16. Απλές λέξεις- learning apps
  17. Γράφω μικρά και κεφαλαία (απλές λεξούλες και γράμματα- learning apps)
  18. Λεξηδρομίες- αγώνες δρόμου πληκτρολόγηση λέξεων- φωτόδεντρο
  19. πληκτρολογώ σύμβολα
  20. Πληκτρολόγιο- βασικές λειτουργίες- κουίζ
  21. Αντιγράφω το πρώτο μου κείμενο
  22. Αντιγράφω ένα κείμενο 2
  23. Αντιγράφω ένα κείμενο 3
  24. αντιγραφή κειμένου 4- Ο χαρταετός
  25. αντιγραφή κειμένου 5- Η κυρά Σαρακοστή
  26. Αντιγραφή κειμένου 6- Αλλαγή γλώσσας
  27. Εισαγωγή κειμένου- Παρουσιάζω τον εαυτό μου
  28. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 1
  29. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 2
  30. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 3
  31. Κειμενογράφος ιστού- φωτόδεντρο
  32. Περιγράφω τον εαυτό μου
  33. Μαθαίνω να γράφω σωστά με το πληκτρολόγιο
  34. Ένα παιχνίδι για την πρώτη μου πληκτρολόγηση
  35. Κυνήγι θησαυρού με το πληκτρολόγιο- ένα παιχνίδι
  36. Αποθήκευση αρχείου και διαχείριση φακέλων
  37. Δημιουργώ και αποθηκεύω με τον κειμενογράφο
  38. Ασκήσεις στον κειμενογράφο- εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου
  39. Τεστ στο πληκτρολόγιο1
  40. Ελέγχω τις γνώσεις μου στο πληκτρολόγιο- φύλλο εργασίας
  41. Τα εργαλεία μορφοποίησης γραμματοσειράς και παραγράφου στον κειμενογράφο- φύλλο εργασίας

Αρχεία- φάκελοι- λογισμικό:

  1. Συσκευές εισόδου και παραγόμενα μέσα
  2. Αρχεία που δημιουργεί ο χρήστης
  3. Συσκευές εισόδου και παραγόμενα αρχεία- κουίζ
  4. Ψηφιακά αρχεία δεδομένων
  5. Συσκευές αποθήκευσης- φωτόδεντρο
  6. Μέσα αποθήκευσης- κουίζ
  7. Μέσα αποθήκευσης- θεωρία και κουίζ
  8. Τύποι και επεκτάσεις αρχείων
  9. Επεκτάσεις αρχείων- κουίζ
  10. Αποθήκευση αρχείων
  11. Διαχείριση αρχείων- φωτόδεντρο
  12. Αρχεία και φάκελοι- παρουσίαση
  13. Αρχεία και φάκελοι- Θεωρία
  14. Αρχεία και φάκελοι- κουίζ
  15. Αρχεία και φάκελοι- εργασία
  16. Ενέργειες που κάνω σε ένα αρχείο ή φάκελο
  17. Αποθήκευση αρχείου και διαχείριση φακέλων
  18. Αρχεία και φάκελοι- επαναληπτικό κουίζ
  19. Υλικό και λογισμικό του υπολογιστή- ένα μάθημα
  20. Αρχεία- υλικό και λογισμικό- φωτόδεντρο
  21. Εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας- ένα κουίζ
  22. Διαχείριση αρχείων και φακέλων

Παιχνίδια , προγραμματισμός και άλλες δραστηριότητες:

  1. Γάτα και τυράκι- προγραμματισμός- φωτόδεντρο
  2. Ζωγραφική στον ιστό- ένα πρόγραμμα όμοιο με τη ζωγραφική των windows
  3. Online ζωγραφική
  4. Βασικός προγραμματισμός με επεξεργασία δαπέδου- φωτόδεντρο
  5. Προγραμματισμός ρομπότ- φωτόδεντρο
  6. Ανακαλύπτω την εικόνα με βάση τον κώδικα
  7. Η ιστορία του Αρλεκίνου- για τις απόκριες
  8. Ζωγραφική για τις απόκριες
  9. Τα χέρια δε χτυπάνε- τα χέρια αγαπάνε- σχολικός εκφοβισμός
  10. Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ- βιβλίο και κουίζ για το χρόνο στις ψηφιακές συσκευές
  11. Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
  12. Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο- μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
  13. Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
  14. Παιχνίδια και κουίζ σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των παιδιών 
  15. Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης- codemonkey
  16. Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους- RunMarco
  17. Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
  18. Κίνηση με εντολές από το code.org
  19. Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
  20. Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
  21. Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
  22. Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
  23. Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
  24. Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
  25. Μέλισσα- επαναλήψεις- σύνθετες εντολές- Code.org
  26. Εργαστήριο παιχνιδιών- δημιουργία σεναρίου- Code.org
  27. Καλλιτέχνης- επαναλήψεις- Code.org
  28. Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο