Στ’ Δημοτικού

Σε αυτή τη σελίδα θα βρίσκετε τις δραστηριότητες για τη Στ’ τάξη του Δημοτικού

  1. Εβδομάδα προγραμματισμού- Animation στο Scratch
  2. Σώσε τον πλανήτη με τον CodyRoby- προγραμματισμός
  3. Κουίζ για τις εντολές στο scratch
  4. Εισαγωγή στο scratch- σενάριο αίσωπος
  5. Δημιουργία διαλόγων στο scratch- σενάριο αίσωπος
  6. Δημιουργία χριστουγεννιάτικης κάρτας στο scratch- σενάριο αίσωπος
  7. Animation στο scratch- σενάριο αίσωπος
  8. Δημιουργώ animation στο scratch
  9. Σύνδεση μαθητή στο scratch-converted (1)
  10. Σύντομος οδηγός του scratch

Υλικό- Λογισμικό- Η κεντρική μονάδα του υπολογιστή:

  1. Η κεντρική μονάδα του υπολογιστή- ένα μάθημα
  2. Υλικό και λογισμικό- μια διαδραστική παρουσίαση με θεωρία, βίντεο και παιχνίδια
  3. Υλικό και λογισμικό- έννοιες και κουίζ
  4. Λογισμικό υπολογιστή– αναγνωρίζω το λογισμικό από το εικονίδιό του
  5. Το λογισμικό- ερωτήσεις- κουίζ
  6. Διακρίνω το υλικό και το λογισμικό- κουίζ σωστού λάθους
  7. Λογισμικό εφαρμογών και συστήματος- κουίζ
  8. Μέσα ή έξω από την κεντρική μονάδα- κουίζ
  9. Υλικό και λογισμικό- κουίζ
  10. Αναγνωρίζω αν είναι υλικό ή λογισμικό- κουίζ
  11. Αναγνωρίζω την εφαρμογή από το εικονίδιό του- φύλλο εργασίας
  12. Η κεντρική μονάδα του υπολογιστή- διαδραστική εικόνα και κουίζ
  13. Οι θύρες του υπολογιστή- διαδραστική εικόνα και κουίζ
  14. Εσωτερικές κάρτες υπολογιστή- διαδραστική εικόνα και κουίζ
  15. Κουίζ για την κεντρική μονάδα του υπολογιστή

Δίκτυο και διαδίκτυο- υπηρεσίες διαδικτύου:

  1. Γνωρίζω το διαδίκτυο και τις υπηρεσίες του- ένα μάθημα
  2. Αναζήτηση στο διαδίκτυο- ένα μάθημα
  3. Αναζήτηση και αντιγραφή πληροφοριών από το διαδίκτυο
  4. Αναζήτηση και αποθήκευση εικόνων από το διαδίκτυο
  5. Φύλλο εργασίας- διαδικασία αναζήτησης
  6. Πνευματική ιδιοκτησία
  7. Άσκηση- αναζητώ και αντιγράφω πληροφορίες για ένα σημαντικό πρόσωπο
  8. Άσκηση- αναζητώ και αντιγράφω πληροφορίες για ένα μέρος
  9. Τι είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο- email- βίντεο
  10. Υπηρεσίες διαδικτύου- παρουσίαση από φωτόδεντρο
  11. Πώς λειτουργεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο- φωτόδεντρο
  12. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο- βίντεο- φωτόδεντρο
  13. Η μορφή της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  14. Διαδικασία αποστολής και λήψης ηλεκτρονικών μηνυμάτων- φωτόδεντρο
  15. Email- κουίζ
  16. Ποια είναι μια διεύθυνση email; Κουίζ
  17. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο- διαδραστική εφαρμογή
  18. Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο- φωτόδεντρο
  19. Κουίζ για τις έννοιες του διαδικτύου
  20. Ψευδείς ειδήσεις στο διαδίκτυο
  21. Ισχυροί κωδικοί πρόσβασης- διαδραστική παρουσίαση
  22. Υπηρεσίες και εφαρμογές του διαδικτύου- διαδραστική παρουσίαση
  23. Δικτυώνομαι με ασφάλεια- μια διαδραστική παρουσίαση
  24. Δεξιοτέχνης του διαδικτύου- ένα escape room για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
  25. Υπηρεσίες αναζήτησης στο διαδίκτυο- μια διαδραστική παρουσίαση

Δραστηριότητες- προγραμματισμός:

  1. Υλικό θεωρίας για το Thymio
  2. Ασκήσεις για το Thymio
  3. Ψηφιακή αφήγηση με το storyjumper
  4. Προσθήκη άρθρου σε ηλεκτρονικό περιοδικό του ΠΣΔ
  5. Εισαγωγή στον προγραμματισμό- φωτόδεντρο
  6. Το περιβάλλον εργασίας του scratch- μια διαδραστική παρουσίαση
  7. Δημιουργία animation στο scratch- μια διαδραστική παρουσίαση
  8. Η δομή επιλογής στο scratch- μια διαδραστική παρουσίαση
  9. Η δομή επιλογής στο scratch- ένα κουίζ
  10. Η δομή επανάληψης στο scratch- μια διαδραστική παρουσίαση
  11. Κουίζ για τη δημιουργία προγράμματος στο scratch- μεταβλητές και δομές
  12. Επαναληπτικά κουίζ στο scartch

Λογιστικά φύλλα:

  1. Τι είναι τα λογιστικά φύλλα- βίντεο φωτόδεντρο
  2. Λογιστικό φύλλο ιστού- φωτόδεντρο
  3. Βιβλίο για το πρόγραμμα excel με ασκήσεις
  4. Άσκηση 1 στο excel- Δημιουργία προγράμματος
  5. Εισαγωγή στο περιβάλλον των λογιστικών φύλλων- φωτόδεντρο
  6. Μορφοποίηση δεδομένων στο λογιστικό φύλλο- φωτόδεντρο
  7. Εισαγωγή τύπων σε λογιστικό φύλλο- φωτόδεντρο
  8. Υπολογιστικά φύλλα Google
  9. Κουίζ για τα εργαλεία μορφοποίησης στο λογιστικό φύλλο
  10. Υπολογιστικά φύλλα- διαδραστικές παρουσιάσεις
  11. Γραφήματα και παρουσιάσεις