Δ’ Δημοτικού

Σε αυτή τη σελίδα θα βρίσκετε τις δραστηριότητες για τη Δ’ τάξη του Δημοτικού

Πληκτρολόγιο- κειμενογράφος- εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου:

  1. Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το πληκτρολόγιο
  2. Θυμάμαι πώς γράφω σωστά με το πληκτρολόγιο
  3. Τοποθετώ τα πλήκτρα στη σωστή θέση 1
  4. Τοποθετώ τα πλήκτρα στη σωστή θέση 2
  5. Συμπληρώνω τα πεζά και κεφαλαία γράμματα
  6. Εισάγω αριθμούς με το πληκτρολόγιο
  7. Βάζω το σωστό ς σίγμα στο ποίημα
  8. Βάζω τόνους στα γράμματα που λείπουν
  9. Γράφω μικρά και κεφαλαία (απλές λεξούλες και γράμματα- learning apps)
  10. Αντιγράφω το κείμενο που βλέπω
  11. Εισαγωγή λέξεων με το πληκτρολόγιο
  12. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 1
  13. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 2
  14. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 3
  15. Ο μάστερ του πληκτρολογίου
  16. Εισάγω σύμβολα με το πληκτρολόγιο
  17. Ελέγχω τις γνώσεις μου στο πληκτρολόγιο
  18. Πληκτρολόγιο- βασικές λειτουργίες- κουίζ
  19. Ο κειμενογράφος μου στο διαδίκτυο- φωτόδεντρο
  20. Δημιουργώ κάρτες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  21. Δημιουργώ μια πρόσκληση στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  22. Δημιουργώ πινακίδες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  23. Μορφοποίηση γραμματοσειράς- φωτόδεντρο
  24. Μορφοποίηση γραμματοσειράς και παραγράφου- ένα φύλλο εργασίας
  25. Μορφοποίηση γραμματοσειράς- ένα κουίζ
  26. Εργαλεία μορφοποίησης παραγράφου- ένα κουίζ
  27. Στοίχιση και μορφοποίηση παραγράφου- φωτόδεντρο
  28. Αντιγραφή και μετακίνηση στον κειμενογράφο
  29. Πίνακες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  30. Ασκήσεις στον κειμενογράφο- εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου
  31. Ελέγχω τις γνώσεις μου στο πληκτρολόγιο- φύλλο εργασίας
  32. Τα εργαλεία μορφοποίησης γραμματοσειράς και παραγράφου στον κειμενογράφο- φύλλο εργασίας

Αρχεία- φάκελοι- λογισμικό:

  1. Συσκευές εισόδου και παραγόμενα μέσα
  2. Αρχεία που δημιουργεί ο χρήστης
  3. Συσκευές εισόδου και παραγόμενα αρχεία- κουίζ
  4. Ψηφιακά αρχεία δεδομένων
  5. Συσκευές αποθήκευσης- φωτόδεντρο
  6. Μέσα αποθήκευσης- κουίζ
  7. Τύποι και επεκτάσεις αρχείων
  8. Επεκτάσεις αρχείων- κουίζ
  9. Αποθήκευση αρχείων
  10. Διαχείριση αρχείων- φωτόδεντρο
  11. Αρχεία και φάκελοι- παρουσίαση
  12. Αρχεία και φάκελοι- Θεωρία
  13. Αρχεία και φάκελοι- κουίζ
  14. Αρχεία και φάκελοι- εργασία
  15. Ενέργειες που κάνω σε ένα αρχείο ή φάκελο
  16. Αποθήκευση αρχείου και διαχείριση φακέλων
  17. Αρχεία και φάκελοι- επαναληπτικό κουίζ
  18. Υλικό και λογισμικό του υπολογιστή- ένα μάθημα
  19. Αρχεία- υλικό και λογισμικό- φωτόδεντρο
  20. Εικονίδια στην επιφάνεια εργασίας- ένα κουίζ
  21. Διαχείριση αρχείων και φακέλων

Εργασίες- Παιχνίδια- δραστηριότητες

  1. Περιγράφω ένα ταξίδι που έκανα ή θέλω να κάνω
  2. Γράφω λίγα λόγια για ένα σημαντικό πρόσωπο
  3. Γράφω λίγα λόγια για ένα αγαπημένο μέρος στην Ελλάδα
  4. Ψηφιακή αφήγηση- δημιουργία πολυμέσου
  5. Αναπαράσταση ψηφιακής εικόνας- Pixel- φωτόδεντρο
  6. Γάτα και τυράκι- προγραμματισμός- φωτόδεντρο
  7. Ανακαλύπτω την εικόνα με βάση τον κώδικα
  8. Η ιστορία του Αρλεκίνου- για τις απόκριες
  9. Ζωγραφική για τις απόκριες
  10. Τα χέρια δε χτυπάνε- τα χέρια αγαπάνε- σχολικός εκφοβισμός
  11. Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ- βιβλίο και κουίζ για το χρόνο στις ψηφιακές συσκευές
  12. Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
  13. Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο- μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
  14. Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
  15. Παιχνίδια και κουίζ σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των παιδιών 
  16. Παιχνίδια και κουίζ σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των παιδιών 
  17. Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης- codemonkey
  18. Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους- RunMarco
  19. Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
  20. Κίνηση με εντολές από το code.org
  21. Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
  22. Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
  23. Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
  24. Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
  25. Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
  26. Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
  27. Μέλισσα- επαναλήψεις- σύνθετες εντολές- Code.org
  28. Εργαστήριο παιχνιδιών- δημιουργία σεναρίου- Code.org
  29. Καλλιτέχνης- επαναλήψεις- Code.org
  30. Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο