ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | , στις 31-08-2020

Τα παιδιά την πρώτη μέρα ,του αγιασμού που μπήκαν να γνωρίσουν την τάξη τους είδαν αναρτημένες στον τοίχο φιγούρες αγοριών και κοριτσιών που αντιστοιχούσαν στα παιδιά της τάξης τους .

μπήκαν στη διαδικασία μαζί με τους γονείς τους να αναζητήσουν τη φιγούρα με το δικό τους όνομα.

Τις επόμενες μέρες αυτές οι φιγούρες χρησιμοποιήθηκαν για δραστηριότητες όπως:

-αναγνώριση του φύλου τους

-σύνθεση της παρεούλας καθορίζοντας αριθμό αγοριών ,κοριτσιών και το σύνολο τους

( πρόσθεση)

-αναγνώριση και αντιγραφή του ονόματος τους

20190916_112206

τα παιδιά της τάξης μας 8ο νηπ. Λάρισας 2019-20

Φέτος για το σχολικό έτος 2020-21,στη σκιά του κορονοϊου ,οι  παιδικές φιγούρες θα καλύπτονται απο την απαραίτητη μάσκα για προστασία από τον κορωνοϊό.Κάτω από τα σημαιάκια που έγραφαν: καλή σχολική χρονιά τοποθέτησα τα παιδιά του τμήματος αγόρια και κορίτσια κρατώντας ταμπελάκι με το ονοματεπώνυμα τους.

Τις επόμενες μέρες οι φιγούρες αυτές τοποθετήθηκαν με την τεχνική του κολάζ σε φύλλο εργασίας για την προστασία από τον κορωνοϊό.

ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ 2019-20

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 12-06-2020

Μια από τις καλοκαιρινές δραστηριότητες ήταν να στολίσουμε  τους  αναμνηστικούς φακέλους για τις εργασίες της χρονιάς.

Τα ίδια τα παιδιά  δούλεψαν με ευχαρίστηση  αφού θα καμάρωναν για τη δική τους προσπάθεια.

Στο εσωτερικό φύλλο του φακέλου τοποθέτησαν ένα κουβαδάκι και ένα φτυαράκι με τα ονόματα των συμμαθητών τους( συνηθίζω κάθε χρόνο με διάφορους τρόπους να βάζω στους φακέλους τους και τα ονόματα των συμμαθητών τους )

Η ιδέα για το θέμα της διακόσμησης : από το τραγούδι :τα καβουράκια ,αλώστε το ακούγαμε καθ όλη τη διάρκεια της εργασίας.

 

 

 

. 1 Χρωμάτισαν τους φακέλους με  μπλε τέμπερα ,αφήνοντας ένα κομμάτι για να οριοθετήσουμε τη στεριά.

.2  Έκοψαν κίτρινο κύκλο που τον ψαλίδισαν για ήλιο( κόλλησα τη φωτογραφία του παρουσιολογίου),ημικύκλια για το καρπούζι καραβάκι( έφτιαξαν τα σποράκια με μαύρο μαρκαδόρο),το πράσινο πανί με το κείμενο και τα στοιχεία του νηπιαγωγείου( το διπλώνουμε στη μέση).

.3 Συνέθεσαν το καβουράκι με τους κύκλους( σχέδιό από το pinterest) που είχα ετοιμάσει,συμπλήρωσαν πόδια και μάτια.

ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΤΡΟΝ ΕΔΩ:

    καραβι καρπουζι

ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 10-06-2020

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς συγκεντρώνουμε τις εργασίες σε έναν μεγάλο οικολογικό φάκελο που άλλοτε στολίζεται από τα παιδιά και άλλοτε από εμένα.

Όταν ο φάκελος διακοσμείται από εμένα,στην εσωτερική σελίδα του φακέλου  κολλάω μια εργασία των παιδιών στην οποία συμπεριλαμβάνονται τα ονοματεπώνυμα όλων των συμμαθητών τους.

Στο μεγάλο πανί αναγράφονται τα ονόματα των νηπίων και στο μικρό πανί των προνηπίων.

Το φόντο είναι φτιαγμένο με νερομπογιές και με μαρκαδόρους συμπληρώνουν τα υπόλοιπα στοιχεία.

   ονοματεπωνυμα συμαθητων (ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΤΡΟΝ)

20190530_103431

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3ο νηπ/γείο Ελασσόνας 2014-15

Για τα προνήπια έφτιαξα τα δεινοσαυράκια(που είδα στο penterest . com), κρατούν έναν πάπυρο που γράφει λίγα λόγια για τη χρονιά που πέρασαν,όσα έζησαν και όσα έμαθαν.

20190531_121902

8ο νηπ/γείο Λάρισας 2019

Ο νεαρός ραλίστας είναι από πατρόν που μου έδωσε αγαπημένη συνάδερφος από την Αγιά.

20190531_124642

8ο νηπ. Λαρισας 2018-19

Για τα νήπια που αποφοίτησαν:

Και ο νεαρός “πτυχιούχος” (που είδα στο penterest . com) ,κράτα στα χέρια του τον πάπυρο με όσα έμαθε στο νηπιαγωγείο.

20190531_121939

8ο νηπ. Λαρισας 2018-19

8o νηπ/γείο Λάρισας

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 10-06-2020

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

  OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (ομαδικο κολαζ)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ο ΒΥΘΟΣ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΘΕΜΑ(ομαδικό κολάζ)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΜΕ ΧΑΡΤΟΔΙΠΛΩΤΙΚΗ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΗ

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ DVD ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

OLYMPUS DIGITAL CAMERA    OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φτιάχνουμε ψάρια χωματίζοντας αριθμούς.

20190613_074920

8ο νηπ, Λάρισας2018-19

 

ΣΥΝΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

 

Φτάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς ,στο 1ο νηπ. Ελασσόνας (2017),στολίσαμε το ταμπλό της τάξης μας γράφοντας :ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. βρήκαμε το γράμματα που χρειαζόμαστε παίζοντας ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι.Τα παιδιά τελειώνοντας το παιχνίδι μπήκαν στη σειρά για να σχηματίσουν τις λέξεις.Το κάθε παιδί έκοψε το περίγραμμα του γράμματος που βρήκε κατά τη διαδικασία του κινητικού παιχνιδιού και το διακόσμησε με μικρά μοτίβα.τέλος τοποθετήσαμε τις λέξεις στον πίνακα και ενδιάμεσα στολίσαμε με καραβάκια  χαρτοκοπτικής.

         

5 ΙΟΥΝΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΓΙΟΡΤΕΣ | , στις 10-06-2020

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος είδαμε  στο youtube :το βίντεο

Ο Bozzetto για τον πλανήτη που συνεχίζουμε να καταστρέφουμε!

https://www.youtube.com/watch?v=3zLfMblEALw

Προβληματιστήκαμε για τη συμπεριφορά μας σχετικά με το περιβάλλον μας και ΄πήραμε αποφάσεις για την από εδώ και πέρα συμπεριφορά μας.

Διαβάσαμε το ποίημα του Γ.Κρόκου :Συμφωνία με ένα δέντρο από το ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων Α΄και Β δημοτικού

Ακούσαμε το τραγούδι

ΣΥΜΦΩΝΙΑ Μ’ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ – Ιωάννα & Βασίλης (κινούμενο σχέδιο)

https://www.youtube.com/watch?v=ZDwnp1OEHSU

Φτιάξαμε την παρακάτω  κατασκευή με ρολό χαρτί υγείας που βάψαμε καφέ,με χαρτί κάνσον για τη φυλλωσιά του δέντρου( στερεώσαμε τη φυλλωσιά σε δύο εγκοπές πάνω στο ρολό),και φωτοτυπία αγόρι ή κορίτσι που βρήκα στο pinterest.com. Πάνω στη φυλλωσιά κολλήσαμε το ποίημα που επεξεργαστήκαμε και το χρωματίσαμε με πράσινη ξυλομπογιά.

 

          

 

 

ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 31-05-2020

Μετά τα λουλούδια ασχοληθήκαμε με τα έντομα που μερικά από αυτά  σχετίζονται μετά λουλούδια .Μιλήσαμε γενικά για την οικογένεια των  εντόμων και σταθήκαμε περισσότερο στην πεταλούδα και τη μέλισσα :

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Φτιάξαμε συμμετρικές πεταλούδες σχεδιάζοντας σε διπλωμένο χαρτί μισή  πεταλουδακαι τις στολίσαμε χρησιμοποιώντας την τεχνική της  καθρεπτοζωγραφικήςκαι τελειώσαμε φτιάχνοντας το σώμα της ζωγραφίζοντας ένα πλαστικό κουταλάκι.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Φτιάξαμε μέλισσες με κίτρινο χαρτί και φτερά από κίτρινο σελοφάν, τις τοποθετήσαμε σε κυψέλη που φτιάξαμε με εφημερίδες και ατλακολ.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σ’αυτή την εκδοχή, η κυψέλη είναι ρολό χαρτί υγείας ντυμένο με πλαστελίνη και οι μέλισσες φωτοτυπία σε κίτρινο χαρτί που χρωματίστηκε μονο το μαύρο και προστέθηκαν φτερά από λευκό σελοφάν.

DSC_0189

Γνωρίσαμε τον αριθμό 7 σχηματίζοντας σε φύλο εργασίας μια κάμπια με 7 κύκλους.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ

Αφού συζητήσαμε για το τι είναι οι παρομοιώσεις,

Έδειξα στα παιδιά εικόνες εντόμων και εντοπίσαμε τα χαρακτηριστικά τους ώστε να βοηθηθούμε στην σύνθεση των παρομοιώσεων.

Έδινα τη φράση

 

και ζητούσα από τα παιδιά να συμπληρώσουν προσθέτοντας την εικόνα και το όνομα του εντόμου.

  

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 31-05-2020

Ο Μάης είναι ο μήνας των λουλουδιών γι αυτό το πρώτο θέμα μας ήταν τα λουλούδια.

Βρήκαμε πληροφορίες για τα λουλούδια γενικά.

Υιοθέτησε ο καθένας από ένα λουλούδι : Μας είπε το όνομα του ,έφερε πληροφορίες γι’ αυτό,ήταν υπεύθυνος για τη φροντίδα του.

 

Φτιάξαμε έναν πίνακα αναφοράς με τα ονόματα των λουλουδιών που συγκεντρώσαμε

DSC_0186

DSC_0195

μάθαμε τον αριθμό 8 συνθέτοντας μια μαργαρίτα με 8 πέταλα

DSC_0203

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

με  πουαντιγισμό και χρησιμοποιώντας την μπατονέτα για πινέλο φτιάξαμε ένα βάζο με λουλούδια ( ομαδική εργασία)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Σε επόμενη σχολική χρονιά στο 1ο νηπ. ΄Ελασσόνας φτιάξαμε το βάζο με τα λουλούδια μας χρησιμοποιώντας τις γραμμές.

     570829-DSC_0068

DSC_0188  DSC_0199

Γνωρίσαμε  το Βαν  Γκογκ μέσα από το έργο του : ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΑ και προσπαθήσαμε να τον μιμηθούμε Παρατηρώντας το έργο του και ζωγραφίζοντας ταυτόχρονα.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Μέσα από δραματοποιημένη  αφήγηση, ασχοληθήκαμε  με το βιβλίο της Φιλλιώς Νικολούδη ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΛΙΒΑΔΙ

DSC05255-350x263

Είναι ένα βιβλίο που αναφέρεται στην είσοδο του διαφορετικού ( παπαρούνα) στο λιβάδι με τις μαργαρίτες,τις αντιδράσεις τους ,την τελική αποδοχή και ενσωμάτωση της στο λιβάδι.

Μετά τη συζήτηση και την κατανόηση και διεξαγωγή συμπερασμάτων περάσαμε στην εικαστική αποτύπωση

DSC_0175

 DSC_0187
ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ: Δύο άνισοι κύκλοι απο άσπρο κάνσον ψαλιδισμένοι περιμετρικά, ένας κίτρινος κύκλος απο αφρώδες υλικό στο κέντρο πράσινο καλαμάκι για βλαστό και φύλλα απο πράσινο κάνσον ψαλιδισμένο περιμετρικά .
ΠΑΠΑΡΠΟΥΝΑ: Έξι κύκλοι  κόκκινο βελουτέ στη βάση ,στο κέντρο βαμένο με τέμπερα φίλτρο καφέ και στο κέντρο του φίλτρου μαύρο πον πον.
ΗΛΙΟΣ: Τσαλακωμένο κίτρινο χαρτί φωτοτυπίας και κίτρινο σίρμα πίπας
ΦΟΝΤΟ: Τύπωμα με σφουγγάρι και τέμπερα (γαλάζια , πράσινη) και  πράσινη κηρομπογιά  σε διαφορετικές αποχρώσεις για το λιβάδι.

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗΣ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | , στις 15-05-2020

Μετά την ασύγχρονη εκπαίδευση (αποστολή εργασιών μέσω e-mail) περάσαμε στη σύγχρονη εκπαίδευση – επικοινωνία μέσω της πλατφόρμας webex.

Την πρώτη μέρα μετά τις οδηγίες για τη λειτουργία της πλατφόρμας μιλήσαμε με τα παιδιά για την τάξη μας που τώρα θα ονομάζεται ψηφιακή( εξήγησα τι σημαίνει ό όρος).

Οι τελευταίες εξ αποστάσεως δραστηριότητες αφορούσαν το βιβλίο της Φιλιώς Νικολούδη Το χαρούμενο λιβάδι. Με αφορμή αυτές τις δραστηριότητες έφτιαξα με την τεχνική του κολάζ ένα χαρούμενο λιβάδι με παπαρούνες και μαργαρίτες πάνω στις οποίες έγραψα τα ονόματα των παιδιών.

Παρουσίασα με power point τις εικόνα στα παιδιά μαζί με το ενσωματωμένο τραγούδι: λουλουδόκοσμος από την παιδική χορωδία του Σ.Λάμπρου

Η ψηφιακή μας τάξη έπρεπε να έχει ένα όνομα ,βρήκαμε το όνομα συνθέτοντας λέξεις: λουλούδι +παρέα και φτιάξαμε μια τρίτη σύνθετη λέξη :λουλουδοπαρέα  έτσι βρήκαμε το όνομα της τάξης μας.

Αναζήτησε κάθε παιδί το λουλούδι με το όνομα του.

                                                                                              

Έφτιαξε έναν κύκλο στην ομάδα του λουλουδιού που προτιμά

Σημειωσε ένα  από τα πλαίσια που βρίσκονταν κάτω από το λουλούδι της προτίμησης του και έτσι βρήκαμε ποιο λουλούδι προτιμούν οι περισσότεροι.

 

Υπογραμμίσαμε το λουλούδι που αρέσει στους περισσότερους.

Τελειώσαμε με την επιβράβευση της ομάδας.

 

 

Από εδώ και πέρα η ψηφιακή μας τάξη θα ξεκινά με την εικόνα και το τραγούδι της λουλουδοπαρέας και θα κλείνει με την  επιβράβευση της ομάδας,θα είναι το σύνθημα μας.

ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΛΙΒΑΔΙ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 15-05-2020

Στα πλαίσια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  ασχοληθήκαμε με το παραμύθι της Φιλιώς Νικολούδη:το χαρούμενο λιβάδι.

Είναι ένα παραμύθι που αναφέρεται  στη διαφορετικότητα και  στην αποδοχή του διαφορετικού.

Μέσα σ’ ένα όμορφο λιβάδι με   μαργαρίτες φύτρωσε μια παπαρούνα.

Στην αρχή οι μαργαρίτες δεν την ήθελαν στο λιβάδι τους γιατί ήταν διαφορετική ,όμως η γιαγιά η    μαργαριταρένια που ήταν και πολύ σοφή τις έκανε ν’  αλλάξουν  γνώμη.

Τελικά το  το λιβάδι έγινε ένα χαρούμενο λιβάδι με μαργαρίτες και παπαρούνες που ζούσαν ευτυχισμένες όλες μαζί.

τα παιδιά είδαν ένα βίντεο της εκπαιδευτικής τηλεόρασης όπου ή ίδια η συγγραφέας διαβάζει το βιβλίο της .

https://www.youtube.com/watch?v=tXDpZM5zLYE

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ – Το χαρούμενο λιβάδι

Εκπαιδευτική τηλεόραση

Ζητήθηκε από τα παιδιά να φτιάξουν το δικό τους λιβάδι είτε με ελεύθερο σχέδιο είτε με συγκεκριμένες οδηγίες :παπαρούνες με κόκκινους κύκλους΄σύμφωνα με το krokotak. com και μαργαρίτες με ψαλιδισμένους άσπρους κύκλους που σχεδίασα εγώ.

δείτε το αποτέλεσμα:

  

Μια άλλη δραστηριότητα σχετίζονταν με αριθμούς και χρώματα :τα παιδιά χρωμάτισαν μια μαργαρίτα και μια παπαρούνα συνδέοντας τον αριθμό με το αντίστοιχο χρώμα ( μια δραστηριότητα που βρήκα μετά από αναζήτηση στο pinterest.com).

                   

ΜΑΓΙΑΤΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΕ ΥΦΑΣΜΑ

0

Συγγραφέας: ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ | Κατηγορία ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | , στις 30-04-2020

Φτιάξαμε ένα στεφάνι για το τμήμα του νηπιαγωγείου μας  στο 3ο  νηπ.Ελασσόνας, διαφορετικό, φτιαγμένο από κομμάτια ύφασμα,ένα στεφάνι που δε θα μαραθεί και δε θα μας απογοητεύσει αλλά θα μας θυμίζει πως τίποτε δεν πάει χαμένο και πως ακόμη και ένα άχρηστο κομμάτι ύφασμα μπορεί να αποκτήσει άλλο νόημα.

 

Πολύ απλά: ένα ορθογώνιο ή τετράγωνο κομμάτι ύφασμα το σουρώνουμε και ενσωματώνουμε στο κέντρο του ψαλιδισμένο κίτρινο ύφασμα (κατά προτίμηση σκληρό )ή άλλο υλικό π.χ σύρμα πίπας χαρτί κάνσον κ.α.

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση