ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ ΕΤΟΣ 2022-2023



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ ΕΤΟΣ 2022-2023

Εγκύκλιος εγγραφών στα νηπιαγωγεία 2022-2023

Εγκύκλιος εγγραφών στα νηπιαγωγεία 2022-2023

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγκύκλιος εγγραφών στα νηπιαγωγεία 2022-2023

Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον covid 19.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον covid 19.

“Βιοηθική και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”

Ακολουθείτε το σύνδεσμο για τη συμπλήρωση της φόρμας ερωτηματολογίου:

https://forms.gle/8Uc7nzAoi2fD39qVA

Κατηγορίες: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Βιοηθική και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση”

Νέο Ευρωπαϊκό Μαζικό Ανοιχτό Διαδικτυακό Μάθημα MOOC για να αποκτήσετε δωρεάν Πιστοποίηση Δεξιοτήτων στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων

Τον τελευταίο χρόνο, η «επείγουσα» εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης λόγω της παγκόσμιας πανδημίας Covid-19, έχει γίνει η νέα πραγματικότητα για τη σχολική εκπαίδευση σε όλο τον κόσμο. Αυτή η άνευ προηγουμένου κρίση έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για την αξιοποίηση των Εκπαιδευτικών Δεδομένων που παράγονται κατά τη διάρκεια της ψηφιακής διδασκαλίας και της μάθησης για την καλύτερη υποστήριξη όλων των μαθητών. Ταυτόχρονα, εγείρονται προκλήσεις όπως ηθικά ζητήματα και επιπτώσεις, ιδίως όσον αφορά την ιδιωτικότητα, την ασφάλεια των δεδομένων και την ενημερωμένη συγκατάθεση των εμπλεκόμενων μερών που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης μέσω διαφανών και σαφώς καθορισμένων ηθικών διαδικασιών και πρακτικών.

Ένα νέο Ευρωπαϊκό Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC) με αντικείμενο την Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων (Educational Data Literacy) και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί για την υποστήριξη της διδασκαλίας ψηφιακών μαθημάτων και μαθημάτων που εφαρμόζουν την Αντεστραμμένη Διδασκαλία, προσφέρεται δωρεάν από την 1η Μαρτίου.

To Learn to Analyze: Educational Data and Improve your Blended and Online Teaching MOOC υποστηρίζει την ανάπτυξη βασικών και προχωρημένων δεξιοτήτων στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων. Απευθύνεται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εκπαιδευτικούς που χρησιμοποιούν το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης (τόσο κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID19 αλλά και μετά), καθώς και φοιτητές (προπτυχιακούς/μεταπτυχιακούς).

Το Learn2Analyse MOOC συνδυάζει την εκμάθηση της απαραίτητης θεωρίας για τη συλλογή, την ανάλυση, την ερμηνεία και τη χρήση εκπαιδευτικών δεδομένων (συμπεριλαμβανομένων ζητημάτων που σχετίζονται με την ηθική και την ιδιωτικότητα) με την πρακτική εξάσκηση μέσω της εφαρμογής της αναλυτικής εκπαιδευτικών δεδομένων σε διαφορετικές πλατφόρμες ψηφιακής διδασκαλίας με έμφαση στο Moodle. Η νέα έκδοση ενσωματώνει:

  • στοιχεία παιχνιδοποίησης που ενισχύουν την ενεργή εμπλοκή σε πολλαπλές αυθεντικές δραστηριότητες,
  • αυτοαξιολογούμενες εργασίες που βασίζονται σε πραγματικά σενάρια για να προσφέρουν βαθύτερη κατανόηση του πεδίου των εκπαιδευτικών δεδομένων, και
  • ένα αναβαθμισμένο μηχανισμό αξιολόγησης που οδηγεί σε δύο επίπεδα Πιστοποίησης Δεξιοτήτων στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων. Το Επίπεδο Α απαιτεί να έχετε αναπτύξει βασικές δεξιότητες στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων και το Επίπεδο Β απαιτεί εφαρμογή προχωρημένων δεξιοτήτων που αξιολογείται μέσω πρακτικών εργασιών βάσει προσομοιωμένων σεναρίων εφαρμογής.

Το Learn2Analyze MOOC είναι ήδη ανοιχτό για εγγραφές στην πλατφόρμα Learn2Analyze MOOC. Το Learn2Analyze MOOC ξεκινά την 1η Μαρτίου και θα διαρκέσει 9 εβδομάδες, παρέχοντας δωρεάν την Πιστοποίηση του Learn2Analyse στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων (Certification of Achievement in Educational Data Literacy), δύο διαφορετικών επιπέδων.

Το Learn2Analyze είναι Ευρωπαϊκό Έργο που υλοποιείται με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντικατοπτρίζει αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών, και η Επιτροπή δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

Εγγραφείτε σήμερα στο MOOC

Learn to Analyze Educational Data and Improve your Blended and Online Teaching

και αποκτήστε δωρεάν

Πιστοποίηση Δεξιοτήτων στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων

Επιπέδου A: βασικές δεξιότητες στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων

Επιπέδου Β: προχωρημένες δεξιότητες στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων

Κατηγορίες: Moodle 2.0, Γενικά, Επιμορφώσεις, Καθηγητές, Μαθήματα Εξοικείωσης, Σεμινάρια | Ετικέτες: , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέο Ευρωπαϊκό Μαζικό Ανοιχτό Διαδικτυακό Μάθημα MOOC για να αποκτήσετε δωρεάν Πιστοποίηση Δεξιοτήτων στην Αναλυτική Εκπαιδευτικών Δεδομένων

Οι πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης μου

Η θεωρία των ΠΤΝ (Frames of Mind) διατυπώθηκε από τον Howard Gardner το 1983. Σύμφωνα με αυτή, κάθε άνθρωπος διαθέτει (τουλάχιστον) οκτώ τύπους νοημοσύνης, ορισμένους σε υψηλότερο και άλλους σε χαμηλότερο βαθμό.

Από Pierrette Boudreau (CSRDN) και Ginette Grenier (CSA), 2003.

Μετάφραση και προσαρμογή από Ιωάννα Ντίνου

  • Το «τεστ» των Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης έχει σκοπό να μας βοηθήσει στην αυτογνωσία και να μας παρακινήσει να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε. Δεν μας βάζει «ετικέτες».
  • Κάθε άτομο διαθέτει όλους τους τύπους νοημοσύνης, κάποιους από τους οποίους σε υψηλότερο βαθμό.
  • Μπορείς να αναπτύξεις περισσότερο την κάθε νοημοσύνη ξεχωριστά.

 

Τεστ Πολλαπλών Τύπων Νοημοσύνης

Κατηγορίες: Γενικά | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι πολλαπλοί τύποι νοημοσύνης μου