Διάβασα το κείμενο του συναδέλφου Κώστα Λαμπρινίδη σχετικά με την χρήση των μαθηματικών συμβόλων από τους μαθητές του Γυμνασίου. Ομολογώ ότι το θέμα αυτό, όπως και η χρήση γενικά των συμβόλων και στα μαθηματικά και σε άλλα μαθήματα (φυσική, χημεία) είναι κάτι που αντιμετωπίζεται “χαλαρά” από τις “σύγχρονες” παιδαγωγικές τάσεις.
Δεν ξέρω αν έχουν δίκιο ή όχι αλλά τα παιδιά φτάνουν στο Λύκειο με οποιοδήποτε τρόπο.
Από το Δημοτικό: “Έλα τώρα … θα τα μάθει στο Γυμνάσιο”. Στο Γυμνάσιο: “Να μην το πιέσουμε το παιδί… ας μάθει τα βασικά … αν θέλει θα συνεχίσει στο Λύκειο”. Το αποτέλεσμα; Ούτε ορθογραφία, ούτε να μάθει να σκέφτεται, ούτε να ξέρει να ξεχωρίζει τι είναι το cm, το cm² και πολύ περισσότερο τη διαφορά του => από το <=> αφού δεν τα είδε ποτέ!
Παραθέτω το κείμενο του συναδέλφου και σε μορφή εικόνων για διευκόλυνση:
Ευχαριστώ Βαγγέλη για την αναδημοσίευση και τον εμπλουτισμό, αλλά “χάλασε” λίγο το “μυστήριο” του συνδέσμου, αφού παρατίθεται το κείμενο…
Το blog διαβάζεται πιο συχνά και το άρθρο μπορεί να σχολιαστεί. Γι’ αυτό και το έβαλα κι εδώ. Το κείμενο (αρχείο) όπως είναι δεν μπορεί να σχολιαστεί.