Σχήματα γύρω μας πολλά, πάμε να τα ανακαλύψουμε παιδιά!

1908b699bfc331774da0e5d8b51f9634

Ο κόσμος που μας περιβάλλει είναι μορφές και σχήματα.
Η αναγνώριση των σχημάτων είναι μια θεμελιώδης μαθηματική δεξιότητα για τα παιδιά.
Το να αντιλαμβάνονται τα σχήματα, τα κάνει ικανά
να καταλαβαίνουν καλύτερα τον γύρω τους κόσμο,
τις σχέσεις των αντικειμένων μεταξύ του
ς αλλά και να αντιλαμβάνονται  ή να δημιουργούν τα ίδια τέχνη.
   Οι στόχοι μας:
1.Να βρούμε τρόπους που ένα παιδί προσεγγίζει την γνώση των σχημάτων στη ζωή του.
2.Να μάθουν τα παιδιά τα βασικά σχήματα.
3. Να αναγνωρίζουν που βρίσκονται στον γύρω τους κόσμο.
4.Να δημιουργούν αυθεντικές δημιουργίες, χρησιμοποιώντας σχήματα.
Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες γνωρίσαμε
τη γεωμετρία, το σημείο, τις γραμμές, τις γωνίες και τα σχήματα

Μας επισκέφθηκε ο Τίτο ο κλόουν

και έφερε μαζί του το τρίγωνο, τον κύκλο, το τετράγωνο και το ορθογώνιο παραλληλόγραμμο και τα άλλα σχήματα

Αφού μάθαμε το όνομα κάθε σχήματος μετρήσαμε τις γωνίες και τις πλευρές του.

Καταφέραμε να ξεχωρίσουμε τα σχήματα και να τα βάλουμε σε ομαδούλες

ανάλογα με το είδος τους!

Ύστερα προσπαθήσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας σχήματα με ξυλάκια αλλά και πλαστελίνη. Περπατήσαμε επάνω στα σχήματα, προσπαθήσαμε με κλειστά τα μάτια να μαντέψουμε

τί σχήμα πιάσαμε και παίξαμε σχετικά επιτραπέζια παιχνίδια.

Πήραμε ψαλίδι και κόλλα και δημιουργήσαμε τα σχήματα που μας επισκέφθηκαν

.1742060197881117421633808711

17420601977441

17418918971291 17418918970681 17418918970581 17418918971091 17418918971191

17417120993231

17421633808831

17435422771271 17435422771131 17435422770991 17435422770861 1743541425837 11 17435414258551

17435240139871 17435240139761

6η Μαρτίου – Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

81d5dc7a54d36576e5bbbb83d35d3b82

Από τις 6 έως και τις 10 Μαρτίου 2025, το τμήμα μας αφιέρωσε τις ημέρες αυτές

στην Ημέρα κατά του Ενδοσχολικού Εκφοβισμού και της Ενδοσχολικής Βίας

Τα προνήπια και τα νήπια της τάξης μας

στείλαμε το δικό μας μήνυμα κατά του σχολικού εκφοβισμού.

Με βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν

για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού,

να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους

και να κατανοήσουν τη σημασία του σεβασμού και της αποδοχής στη σχολική κοινότητα.

Μέσα από συζήτηση και αφήγηση ιστοριών,

προσέγγισαν έννοιες όπως η φιλία, η εν συναίσθηση και η αλληλοβοήθεια,

μαθαίνοντας πώς να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις

και να στηρίζουν τους συμμαθητές τους.

 Με δημιουργικές δραστηριότητες,  τα παιδιά

συνεργάστηκαν για να κατασκευάσουν ομαδικές αφίσες και έργα τέχνης,

αποτυπώνοντας με ζωγραφιές και μηνύματα την αξία της φιλίας και του σεβασμού.

Εξέφρασαν τις σκέψεις τους  και πρότειναν λύσεις 

Μέσα από τα έργα τους εξέφρασαν την αντίθεσή τους

σε κάθε μορφή βίας και εκφοβισμού, μεταφέροντας το μήνυμα ότι

όλοι μαζί μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και χαρούμενο σχολικό περιβάλλον.

όλοι μαζί, με τη φωνή μας και τη στάση μας μπορούμε να τον εξαλείψουμε.

17418918970461 17417120992491 17417120992381 1741712099227117417120993131

17421633809271 17421633809401 17421633809521

17429461956391174294619562511742946195650117429461956591174294646337211742946463386117421633809001

κουκλοθέατρο “Ερυθρούλης,το κόκκινο αστέρι”

17421633809141

Λείπει ο Μάρτης απ την Σαρακοστή

κατάλογοςΛείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή; Μαρτάκια για καλό μήνα και χειροποίητες κυράδες της Σαρακοστής!

Με τον ερχομό του Μάρτη διαβάσαμε μύθους και λαϊκές ιστορίες 

που συνδέονται με το μήνα και φορέσαμε στο χέρι μας τα παραδοσιακά μαρτάκια.

Ζωγραφίσαμε το Μάρτη όπως τον φανταζόμαστε και γράψαμε το όνομα του. 

Κατασκευάσαμε το «πρόσωπο του Μάρτη» που μία κλαίει και μια γελάει

και παίξαμε με το Μ,μ και τις συλλαβές μα, μη, με. μου, μω

1742231369943 11

 

 

17415300210731 1

17417120991451 17417120991591 17417120991691 17417120991811

1742060197754 11 1742060197801 11 17420601978121 17420601978231 17420601978331 17420601978441

17429374493231

Δανειστική Βιβλιοθήκη«Ένα παιδί που διαβάζει, είναι ένας ενήλικος που ‘σκέφτεται’ »

world book dayΣτην τάξη μας προσπαθούμε να ενθαρρύνουμε, να υποστηρίξουμε και να προωθήσουμε την εξοικείωση των παιδιών

με όλες τις εκφάνσεις της γλώσσας που αφορούν στο προφορικό και γραπτό λόγο.

Σε αυτή την προσπάθεια πολύ σημαντική μπορεί να αποβεί η αξιοποίηση της παιδικής λογοτεχνίας,

η οποία πέρα από την χαρά, την αισθητική συγκίνηση και την μύηση του παιδιού σε αξίες,

συμβάλλει επίσης και στη γλωσσική του ανάπτυξη.

Ξέρουμε ότι η  επαφή των παιδιών με το βιβλίο από τη βρεφική ακόμη ηλικία, αλλά πολύ περισσότερο στη νηπιακή ηλικία παίζει σημαντικότατο ρόλο στην μελλοντική εξέλιξη τους.

Τα βοηθά πολλαπλά
στον εγγραμματισμό
την γλωσσική τους ανάπτυξη
στην τόνωση της φαντασίας
στη διεύρυνση της σκέψης τους

Ο δανεισμός των βιβλίων μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά -μεταξύ άλλων- να:

 διαβάσουν πολλά και διαφορετικά βιβλία
 έρθουν σε επαφή με τον κόσμο των βιβλίων γενικότερα
 μάθουν να σέβονται τα βιβλία (σαν αντικείμενα)
 έρθουν σε επαφή με τον γονιό για όση ώρα τους διαβάζει το βιβλίο δημιουργικά
 έχουν την ευθύνη ενός “δανεικού” αντικειμένου από το σχολείο και ότι αυτό συνεπάγεται
γίνουν υπεύθυνοι αναγνώστες

Προτάσεις για την ανάγνωση ενός παραμυθιού ή μιας ιστορίας
Πριν την ανάγνωση
  • Δείξτε στα παιδιά το εξώφυλλο του βιβλίου και ζητήστε τους να προβλέψουν το περιεχόμενο. (Για τι πράγμα νομίζεις ότι μιλάει αυτό το βιβλίο;)
  • Προτρέψτε τα, να διαβάσουν τον τίτλο του βιβλίου ή να αναγνωρίσουν σε αυτόν γνωστές τους λέξεις ή γράμματα.
  • Παροτρύνετε τα παιδιά να μιλήσουν για τις δικές τους εμπειρίες, οι οποίες σχετίζονται με την υπόθεση του βιβλίου (π.χ. Εσύ έχεις δει αλεπού;)
Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης
  • Παροτρύνετε τα παιδιά να σχολιάζουν την ιστορία καθώς την ακούν (π.χ. Τι λέτε να έγινε; Τι είπαν ο κόρακας με την αλεπού;)
  • Αναλύστε ότι είναι απαραίτητο, έννοιες και λέξεις του κειμένου που δεν καταλαβαίνουν.
  • Απευθύνετε πότε-πότε ερωτήσεις, για να ελέγξετε κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν το νόημα της ιστορίας.
  • Ζητήστε από τα παιδιά να προβλέψουν σε ορισμένα σημεία της ιστορίας τι θα συμβεί αργότερα. (τι λέτε ότι θα γίνει;)
Μετά την ανάγνωση
  • Επαναλάβετε στοιχεία της ιστορίας (σκηνικό :-Πού διαδραματίστηκε η ιστορία; Στόχο: -Τι ήθελε η αλεπού να πετύχει;)
  • Βοηθήστε τα παιδιά να συσχετίσουν τα γεγονότα που αφορούσαν τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας, με παρόμοια γεγονότα της δικής τους ζωής.
  • Να υποβάλλουν ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του βιβλίου.
  • Να ζωγραφίσουν εικόνες σχετικές με το κείμενο , να «εξερευνήσουν» γράμματα και λέξεις .
  • Να συνθέσουν μια παρόμοια δική τους ιστορία.  
Και φέτος οργανώσαμε την βιβλιοθήκη της τάξης μας μαζί με τα παιδιά.
Προετοιμάζοντας το έδαφος για την έναρξη της δανειστικής βιβλιοθήκης, διαβάσαμε τα παρακάτω βιβλία

IMG 20250214 230214 IMG 20250215 202818 IMG 20250215 214813IMG 20230405 140859 768x978 1

«Ζήτω η Αποκριά! Ζήτω κι η τρελή χαρά!»

mnmkΟι Απόκριες είναι από τις πιο αγαπημένες γιορτές των μικρών αλλά και των μεγάλων!

Έτσι, κι εμείς στην τάξη μας  γιορτάσαμε, παίξαμε και διασκεδάσαμε με την ψυχή μας όλες αυτές τις μέρες!

Μιλήσαμε για τα ήθη και τα έθιμα της Τσικνοπέμπτης , της Αποκριάς και της “Καθαράς” Δευτέρας.

Ακόμα, μάθαμε  για την Σαρακοστή και για τη νηστεία!

Όλες αυτές τις ημέρες διαβάσαμε πολλά βιβλία, χόρεψαμε το γαϊτανάκι και φτιάξαμε πολλές αποκριάτικες κατασκευές,

που μας γέμισαν χαρά και δημιουργικότητα!

\

17409503266221 Αντιγραφή

17409503266351 Αντιγραφή 17409503266471 Αντιγραφή

IMG 20250219 210344

17409525244881 1

1740316181301117403161812901

17403161812811 17409525244671 174095252445511742060197789 1117420601977661

1740952524305117409503267541

1741712099323117417120993521174179412180011741794121814117417941218281 η πρόσκληση για το αποκριάτικο πάρτι

17409525244771

17409503266571 Αντιγραφή

17408544086601 17409503266671 Αντιγραφή 17409503266781 Αντιγραφή

 Διαβάσαμε το εξαιρετικό παραμύθι “”Η αλεπού η καπελού”.

Η Ρηγούλα, η καπελού ενθουσίασε τους μικρούς μας μαθητές και μαθήτριες

και μας έδωσε την ιδέα να αναλάβουμε μια αποστολή,

να οργανώσουμε ένα διαγωνισμό δημιουργίας του πιο παράξενου, τρελού  και ευφάνταστου καπέλου

με υλικά που έχουμε στο σπίτι μας

17409503267651

οκμ

17417941218561 17418918971641 17418918971491 1741891897139117417941218421 17417941218781 17417941218671

17409503265551

Safe Internet day 2025- Η τάξη μας Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

17393999457591

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE (https://www.betterinternetforkids.eu), με σκοπό την προώθηση της ασφαλούς και υπεύθυνης χρήσης των διαδικτυακών τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, με ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο. Ο εορτασμός της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου θα πραγματοποιηθεί στις 11 Φεβρουαρίου 2025 σε πάνω από 180 χώρες παγκοσμίως. Στην Ελλάδα, η οργάνωση αυτής της ημέρας ανήκει στο Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ. 

Η τάξη μας υποστηρίζει την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου!

Safer Internet Day 2025 banner SIC logo placehoder 1

 Συμμετείχε στις δράσεις για τη μέρα αυτή με ενημέρωση τόσο των νηπίων όσο και των γονέων.’Ένα τόσο σημαντικό θέμα που μας αφορά όλους ήταν αδύνατο να περάσει απαρατήρητο και να μην πλαισιωθεί από δραστηριότητες, συζητήσεις και ενημερώσεις.

Αρχικά συζητήσαμε με τα νήπια αν ξέρουν τι είναι το διαδίκτυο και τι συνηθίζουν να κάνουν στον υπολογιστή, στο tablet,στο laptop  ή στο κινητό. Οι περισσότεροι απάντησαν ότι παίζουν παιχνίδια ,βλέπουν παιδικά ή ζωγραφίζουν.

Είναι όμως ο υπολογιστής μόνο φίλος μας ή μπορεί να γίνει και εχθρός μας;

Παρακολουθήσαμε μερικές παρουσιάσεις και βίντεο από το Εκπαιδευτικό Υλικό του SID 2025, διαβάσαμε παραμύθια, διακρίναμε τους κινδύνους ομαδοποιήσαμε εικόνες με σωστές και λάθος συμπεριφορές για την χρήση του υπολογιστή και του διαδικτύου,φτιάξαμε ένα laptop με συμβουλές για την σωστή χρήση του διαδικτύου, εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε στον υπολογιστή αφίσα με το σύνθημά μαςΣτιγμιότυπο οθόνης 2025 02 13 000528κλξpapaki3 300x225 300x225 11739399945769117397144297751IMG 20250217 180538

Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών

Τρεις Ιεράρχες

Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών, όπως καθιερώθηκε από το 1100 μ.Χ..

Η γιορτή τους, από το 1842, λέγεται και Γιορτή των Γραμμάτων, μια και οι Τρεις Ιεράρχες ήταν Μεγάλοι Δάσκαλοι αλλά και Πατέρες της Εκκλησίας.

Οι Τρεις Ιεράρχες είναι:

ο Μέγας Βασίλειος, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος και ο Γρηγόριος ο Θεολόγος.

Η γιορτή τους είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητών.

Είναι γιορτή τόσο Σχολική όσο και Χριστιανική.

Σχολική, γιατί οι Τρεις Ιεράρχες, ήταν άνθρωποι μορφωμένοι, σοφοί δάσκαλοι, φημισμένοι ρήτορες και συγγραφείς. Πρόσφεραν πάρα πολλά στα γράμματα, διαθέτοντας ολόκληρη  την περιουσία τους.

Χριστιανική, γιατί και οι τρεις ήταν ευσεβείς Ιεράρχες, επιφανείς θεολόγοι, με κοινωνική προσφορά και φιλανθρωπικό έργο, που διέθεσαν τη ζωή τους στην πίστη τους για το Χριστό

Μέσα από εικόνες αλλά και παρουσιάσεις

μάθαμε  τα ονόματά τους, αναφερθήκαμε στη ζωή τους, στην προσφορά τους στα γράμματα,  ακούσαμε το Απολυτίκιό τους,

καθώς και κάποια από τα σοφά τους λόγια. Μάθαμε και την παρακάτω προσευχή

Τα χεράκια μου σταυρώνω
τη φωνούλα μου υψώνω
και σας παρακαλώ θερμά
Ιεράρχες ταπεινά.

Σεις που είστε φωστήρες
και του κόσμου οι σωτήρες
φωτίστε και εμένα το μικρό
που πηγαίνω στο σχολειό.,Χωρίς τίτλο,

17384370068351 17384370068001 17384370068061 17384370068131 17384370068281 17384370068201 17384370068421 17384370068491

Το κρύο δεν αντέχω για ύπνο αμέσως πέφτω!

7941.jpg wh860

Ο Χειμώνας είναι βαρύς και τα ζώα του δάσους προετοιμάζονται κατάλληλα.

Εμείς οι άνθρωποι έχουμε όλα τα απαραίτητα που χρειαζόμαστε

για να θωρακιστούμε στην κρύα αυτή εποχή.

Τι γίνεται όμως με τα ζώα;

Πώς αντιμετωπίζουν τις δύσκολες μέρες του χειμώνα;

Κάποια μεταναστεύουν,κάποια κάνουν τις προμήθειες τους

και ετοιμάζουν κατάλληλα τις φωλιές τους.

Και κάποια άλλα το…ρίχνουν στον ύπνο!

Έτσι και εμείς στην τάξη μας αυτήν την εβδομάδα μέσα από

οπτικοακουστικό υλικό, παιχνίδια, παραμύθια κατασκευές και τραγούδια

μάθαμε τα πάντα για τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη..

Η χειμερία νάρκη είναι η διαδικασία στην οποία ένα ζώο κοιμάται για μεγάλο χρονικό διάστημα κατά την διάρκεια του χειμώνα.

Το διάστημα αυτό μπορεί να κρατήσει από μερικές εβδομάδες έως αρκετούς μήνες.

Στην ουσία τα ζώα βρίσκονται σε κατάσταση λήθαργου,

δηλαδή πέφτει η θερμοκρασία του σώματος, ο καρδιακός ρυθμός και ο ρυθμός αναπνοής.

Ζώα όπως τα τρωκτικά, τα ερπετά και τα έντομα πέφτουν σε χειμερία νάρκη,

οι αρκούδες όμως πέφτουν σε χειμέριο ύπνο.

Ο λόγος που τα ζώα μπαίνουν σε αυτή τη διαδικασία είναι για να καταφέρουν να επιβιώσουν, όταν ο καιρός είναι κρύος και η τροφή ανύπαρκτη.

Για να προετοιμαστούν αναζητούν να φάνε ή να αποθηκεύουν επιπλέον τροφή το φθινόπωρο. Η γούνα τους επίσης πυκνώνει, για να τα κρατήσει ζεστά.

Παραμύθια που διαβάσαμε

1738339768140117385967554511 17385967554631 17385967554731

IMG 20250205 172801
17385967554831
17385967554391

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Τα δοντάκια μας γερά και καθαρά χαμόγελα σας στέλνουμε αστραφτερά…

117 1174682 child brushing teeth clipart clip art tooth brushing

Η 2η θεματική των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,αφορά τη φροντίδα των δοντιών μας!

Σκοπός του προγράμματος ήταν οι μαθητές να γνωρίσουν τη στοματική
κοιλότητα, τα όργανα που βρίσκονται σε αυτή και τις λειτουργίες που
επιτελούν, να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της διατροφής στην
υγιεινή των δοντιών, να κατανοήσουν την αξία της φροντίδας των
δοντιών με το συχνό βούρτσισμα αλλά και με την τακτική επίσκεψη
στον οδοντίατρο αποκτώντας έτσι καλές συνήθειες.

Πώς μεγαλώνουν; Τι έχει μέσα ένα δόντι; Ποιοι μένουν στα δόντια μας όταν δεν τα φροντίζουμε; Ο οδοντίατρος είναι σούπερ ήρωας;

Αυτές και άλλες πολλές ήταν οι ερωτήσεις που λύσαμε παρέα με τους μαθητές και μαθήτριές μας. Μέσα από παραμύθια, κατασκευές , πειράματα και παιχνίδια μάθαμε τόσα πολλά για τη στοματική υγιεινή που έπρεπε να τα κάνουμε και πράξη! Βουρτσίσαμε λοιπόν τα δοντάκια μας και σας δείχνουμε τον τρόπο για να μην το ξεχάσεις ποτέ!

“Βουρτσίζω τα δοντάκια, να είναι καθαρά 

πάνω κάτω τα χεράκια, δοντάκια αστραφτερά

Βουρτσίζω και τα πίσω, Βουρτσίζω κυκλικά

Βουρτσίζω τα μπροστά, για δοντάκια λαμπερά!”

το υλικό που συγκεντρώθηκε από τις ομάδες στην 1η αποστολή

17398215704871 17398215704761

παιχνίδι των ομάδων στα πλαίσια των αυθόρμητων δραστηριοτήτων

17398215704171 17398215703861 17398215703711 17398215704011 17398215703611 17398215703441 17403161813111IMG 20250218 125608 IMG 20250218 123830 IMG 20250218 123551

IMG 20250213 115044IMG 20250213 115133IMG 20250213 115356IMG 20250215 215609IMG 20250215 215650IMG 20250215 2155361739735757195117397357572101IMG 20250213 120213IMG 20250217 181607IMG 20250217 184403IMG 20250217 184428IMG 20250217 182522IMG 20250217 181300IMG 20250217 180848IMG 20250217 180745IMG 20250217 180805

δημιουργία μοτίβο

πειράματα

17403161814961 17403161814881

IMG 20250211 183905IMG 20250213 114604IMG 20250211 124526

IMG 20250211 135816

IMG 20250207 025107

το υλικό που δόθηκε και κατόπιν συγκεντρώθηκε συμπληρωμένο από τις ομάδες στη 2η αποστολή

IMG 20250217 180632IMG 20250217 180607

δραματοποίηση του παραμυθιού “Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας”

1739821570313117398215702271IMG 20250219 183659 1IMG 20250219 141809 1

17409453731101

IMG 20250211 184158

 

το υλικό που συγκεντρώθηκε από τις ομάδες στην 3η αποστολή για την προετοιμασία ενός υγιεινού δεκατιανού

IMG 20250210 094354

1739821570243 11

17403168168081

κυυυ

17398215702611

17391448617021

Ο παππούς χρόνος και οι εποχές

Slide1Ο παππούς Χρόνος μας καλεί να ανεβούμε στο τρένο του

και να ταξιδέψουμε μαζί του κάτω στη γη.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας θα γνωρίσουμε τα παιδιά του,

τις εποχές, και τα εγγόνια του, τους μήνες!!

Επειδή η έννοια του χρόνου είναι πολύ δύσκολη για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας σταθήκαμε πολύ στην κυκλική διαδοχή του χρόνου

αλλά και στην προσωποποίησή του.

Ο χρόνος λοιπόν είναι ένας παππούς που έχει 4 παιδιά, τις εποχές…

Το κάθε παιδί έχει κι αυτό άλλα 3 παιδιά, τους μήνες

άρα ο χρόνος εκτός από 4 παιδιά έχει και 12 εγγόνια….. 

Διαβάσαμε σχετικά παραμύθια, δραματοποιήσαμε τις εποχές φορώντας αντίστοιχα στεφάνια, ομαδοποιήσαμε τα χαρακτηριστικά τους, φτιάξαμε το ρολόι του χρόνου, αναπαραστήσαμε τους μήνες και αναγνωρίσαμε τα ονόματά τους.

Και όχι μόνο αυτό αλλά φορτώσαμε και στα βαγόνια από το τρενάκι του χρόνου τους μήνες με την αριθμητική τους σειρά.

Ακολούθησαν παιχνίδια γραφής και αρίθμησης,

Τέλος ζωγραφίσαμε αλλά και κατασκευάσαμε το δέντρο των εποχών.

Ο παππούς ο Χρόνος

Ο παππούς Χρόνος είναι ένα παραμύθι για τις τέσσερις εποχές και τους δώδεκα μήνες!

Ο παππούς Χρόνος είναι ο οικοδεσπότης ενός γιορτινού δείπνου με καλεσμένους τα παιδιά του, τις τέσσερις εποχές. Αλλά και τα εγγόνια του, που είναι οι δώδεκα μήνες! Ο κάθε καλεσμένος αφού χαιρετήσει, συστήνεται στον αναγνώστη παρουσιάζοντας σύντομα και εύστοχα τον εαυτό του!

17372844892071 17385108214601 17385108214491 17385108214351 Στου καινούργιου χρόνου την αυλή

στρώνουν τραπέζια και γιορτή

τρέχουν οι ώρες, τα λεπτά

να τα βάλουν όλα στη σειρά

δραματοποίηση

173851082158711738510821509117385108214971173851082148611738510821520117372844891971 173728448909011737284489068117372844891111IMG 20250117 20110217372844891221173728448913211737839394561117378393945431173783939452611737839394496117378393945101173783527913211737835279143117372844891701173728448917811737284489187117385108215771 17385108215671 17385108215561 17385108215461 17385108215361