2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ – ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

2 Απριλίου
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου???? και τα παιδιά της
Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου Αγίου Κωνσταντίνου μαζί με τους φίλους & τις φίλες τους από τα σχολεία της Artful Ecoteams-Οικοσυμμαχίας, διαβάζουν ΠΑΝΤΑ και ΠΑΝΤΟΥ!!
….ακόμα και στα πιο απίθανα μέρη, γιατί ένα καλό βιβλίο σε ταξιδεύει σε κόσμους μαγικούς και ονειρεμένους!!!!
Που άραγε διαβάζουν τα παιδιά του δικού μας νηπιαγωγείου;;;
Θα το μάθετε στο παρακάτω βίντεο…☁️☁️

 

Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης – 21 Μαρτίου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21/3) και Παιδικού Βιβλίου (2/4) το Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου, μαζί με μία αλυσίδα από 21 σχολεία και μία παιδική βιβλιοθήκη, που αποτελούν τους Artful Ecoteams της Οικοσυμμαχίας, εμπνέονται από έργα ζωγραφικής και αξιοποιώντας την τέχνη των χαϊκού, συνομιλούν για το βιβλίο και την αξία του, απλά, μεστά ποιητικά!
https://www.flipsnack.com/…/haiku-poems/full-view.html…
Ευχαριστούμε Andriana-Danny Kasviki για την ετοιμασία του flipsnack και όλες τις συναδέλφους της Οικοσυμμαχίας για τη συνεργασία!

https://www.flipsnack.com/andrianakasviki/haiku-poems/full-view.html?fbclid=IwAR3qUGrYIZPrhIB4ayU3RNUVPKQAOwmEqIZ3B2RXXuTrC_vWm1ahnuFxWgs

 

X332604706 694846069053944 4145953456775078054 nqrcode www.flipsnack.com

Άνοιξη – Το λιβάδι με τις μαργαρίτες

 “Το λιβάδι με τις μαργαρίτες”

14-03-2023.

received 211725304846999

https://youtu.be/dzliqaISGcc

 

Γνωστικοί τομείς:

?Παιδί και Περιβάλλον

1ος Μαραθώνιος φιλαναγνωσίας (Περιβάλλον)

??Παιδί και τέχνες – δημιουργική έκφραση ( συναισθήματα και δεξιότητες, οπτικοκινητικός συντονισμός).

Σχολικός Εκφοβισμός – Stop bulling

Το Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου, ως μέρος της ομάδας της Οικοσυμμαχίας-Artful Ecoteams γιορτάζει τη Σχολική Ημέρα ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό συμμετέχοντας στην εκστρατεία Μίλα Τώρα με ένα συνεργατικό βίντεο! 6 Μαρτίου.

#stopbullying #ΜΙΛΑΤΩΡΑ #milatwra #yousmile #χαμόγελοτουπαιδιού #ΝηπιαγωγείοΑγίουΚωνσταντίνου

png 20230217 130515 0000

Η μπουγάδα του Άι -Βασίλη

Γνωστικοί τομείς: Γλώσσα (ακρόαση, ομιλία, γραφή), Μαθηματικά (σχήματα, αρίθμηση), Κοινωνικές δεξιότητες και ήπιες δεξιότητες ( ενσυναίσθηση και κριτική σκέψη) Δραματοποίηση και έκφραση ( παιχνίδι ρόλων).

????Σχεδιάσαμε κάλτσες (μεγάλες και μικρές)

????Σκεφτήκαμε και καταγράψαμε τι υλικά χρειάζεται μια μπουγάδα.

????Τα μετρήσαμε ( απλώστρα, μανταλάκια, ρούχα κλπ..)

????Γράψαμε λέξεις και εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο.

????Δραματοποιήσαμε την ιστορία

???????? Εντοπίστηκαν τα αντίθετα συναισθήματα του ήρωα και

Λεπτή δεξιότητα με τα τρία δάχτυλα έπρεπε να ανοίξω το μανταλάκι (δύσκολο για κάποια παιδάκια).

 

????Δημιουργική Απασχόληση

Να προσπαθείτε και στο ????… δώστε παλιά υλικά και το παιδί με τη φαντασία θα τα αξιοποιήσει!!!

 

png 20221206 145256 0000

Βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο της κ. Τζιώτη (“Η μπουγάδα του Άι -Βασίλη”).

Αξιοποίηση βιβλίου , με δημιουργικό τρόπο στην τάξη.

Artfull Thinking Routines

jpg 20221118 124441 0000

Ρουτίνες σκέψης (Thinking Routines)

Καλλιεργώντας ήπιες δεξιότητες του νου, με τα εργαλεία του Έντεχνου Συλλογισμού (Artful Thinking).

Από το ομαδικό, στο ατομικό και πίσω πάλι, σε προσπάθεια απόδοσης του έργου “Το Λιομάζωμα”, Θεόφιλος Χατζημιχαήλ (πηγή (διαδίκτυο).

#Harvard #Projectzero #Artfullthinking