Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος “Λέσχη Λόγου και Τέχνης” υλοποιήθηκε 4ήμερη επίσκεψη στην Αθήνα – Πειραιά-Αίγινα (28/2-2/3/2024) με συμμετοχή μαθητών και μαθητριών από την Α΄και Β΄τάξη. Η επαφή των συμμετεχόντων με θέματα που άπτονται του περιβάλλοντος, της τέχνης και του πολιτισμού ξεκίνησε από το Μουσείο Γουλανδρή στην Κηφισιά, όπου εκτός από τη βασική έκθεση, είδαν […]
Αρχεία για 3 Μαρτίου, 2024
Eκπαιδευτική 4ήμερη επίσκεψη
Μαρ 20243
