Σήμερα η Γ΄τάξη του σχολείου μας, που ετοιμάζεται να αναχωρήσει την Τρίτη 26/3/2024 για την πολυήμερη εκδρομή της στη Θεσσαλονίκη, είχε μια ευχάριστη έκπληξη…. !!!Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων επισκέφτηκε το σχολείο μας και τους πρόσφερε ως αρωγή ένα χρηματικό ποσό για την κάλυψη μέρους των εξόδων τους. Οι μαθητές δέχτηκαν με μεγάλη χαρά το […]
