Erasmus+ Amsterdam Netherlands, 28 July -02 August 2025

🎓   4.0 Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εξαήμερη επιμόρφωση (28 Ιουλίου-02 Αυγούστου ’25) δύο εκπαιδευτικών του Πρότυπου ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης στο  Άμστερνταμ της Ολλανδίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ 2024-1-EL01-KA121-SCH-000218456!

📚 Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν, το πρόγραμμα:
🔹 Classroom Debates: Turn them into an effective teaching tool
💡 Μέσα από βιωματικά εργαστήρια, ομαδικές δραστηριότητες και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί είχα την ευκαιρία για:
✅ Συμμετοχή στα εργαστήρια «Η τέχνη της δημόσιας ομιλίας» και «Στυλ συζήτησης» για την εκμάθηση των αρχών της δομής και της παρουσίασης επιχειρημάτων.
✅ Συμμετοχή σε πρακτικές ασκήσεις σε ερευνητικά θέματα για τη συλλογή αξιόπιστων στοιχείων για ένα επιχείρημα.
✅ Ενεργός συμμετοχή, ανάλυση και αξιολόγηση πρακτικών συζητήσεων με διεθνείς συναδέλφους για την οικοδόμηση προσωπικής αυτοπεποίθησης και δεξιοτήτων.
✅  Ανάπτυξη ενός σχεδίου μαθήματος και υποστηρικτικού υλικού που έχει σχεδιαστεί για να μοντελοποιεί τις δεξιότητες επιχειρηματολογίας και καθοδήγηση των μαθητών στην προετοιμασία για τη συζήτηση.
✅  Ανάπτυξη δεξιοτήτων στην καθοδήγηση των μαθητών/τριών ώστε να διατυπώνουν τεκμηριωμένες αντιλήψεις και να τελειοποιούν την δημόσια ομιλία.
✅  Δόμηση πειστικών επιχειρημάτων και δημιουργία σαφούς γραπτού υλικού, όπως σχέδια μαθήματος, βελτιώνοντας την ικανότητα έκφρασης και ερμηνείας εννοιών τόσο σε προφορική όσο και σε γραπτή μορφή.
✅  Συμμετοχή σε εποικοδομητικό διάλογο και διευκόλυνση του δημοκρατικού διαλόγου.
✅  Παροχή εποικοδομητικής ανατροφοδότησης σε διεθνείς συναδέλφους εκπαιδευτικούς.
✅  Κατανόηση της σημασίας της σεβαστής διαφωνίας.
✅  Εφαρμογή δεξιοτήτων διαπολιτισμικής επικοινωνίας για την καλλιέργεια ενός πολιτισμικά ευαισθητοποιημένου και ενσυναισθητικού περιβάλλοντος συζήτησης.
✅  Σχεδιασμός και εφαρμογή δραστηριοτήτων συζήτησης στην τάξη.
✅  Αποτελεσματικός συντονισμός μιας συζήτησης μεταξύ μαθητών/τριών για να διασφαλιστεί η παραγωγικότητά της και αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών χρησιμοποιώντας σαφή παιδαγωγικά κριτήρια.
✅  Δημιουργία σαφών και αποτελεσματικών γραπτών υλικών, όπως κατευθυντήριες γραμμές για τη συζήτηση και σχέδια μαθήματος.
✅  Δόμηση και παρουσίαση επιχειρημάτων με σκοπό την αποτελεσματική καθοδήγηση της δομής των επιχειρημάτων των μαθητών/τριών.
✅  Χρήση ψηφιακών τεχνολογιών για τη διδασκαλία, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας υποστηρικτικού υλικού και της εφαρμογής Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην προετοιμασία και τη διεξαγωγή συζητήσεων.
✅ Χρήση της αγγλικής γλώσσας για επαγγελματική επικοινωνία μέσω ανάλυσης παιδαγωγικού υλικού και συνεργασίας με διεθνείς ομολόγους.
📍 Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε σε διεθνές περιβάλλον, δίνοντας την ευκαιρία για ανταλλαγή εμπειριών και καλών πρακτικών με εκπαιδευτικούς από διάφορες χώρες.
📜 Η εβδομάδα έκλεισε με την απονομή των πιστοποιητικών και την ανανέωση της δέσμευσής μας για έναν σύγχρονο, ανοιχτό και συμπεριληπτικό σχολείο!

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykpeirm/2025/08/10/erasmus-amsterdam-netherlands-28-july-02-august-2025/

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση