ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

Κατεβάστε τα αποτελέσματα με τα ονομαστικά στοιχεία των μαθητών/τριών που διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Δημιουργικής Γραφής στην Ποίηση με θέμα “Η ποίηση… μια παυσίπονη σταγόνα σ’ έναν ωκεανό λύπης. Δεν είναι λίγο“, που συνδιοργανώθηκε από το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης και το Γυμνάσιο Αγιάσου.

Τα ποιήματα που διακρίθηκαν μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ.

Παραθέτουμε το κείμενο της Αξιολογικής Επιτροπής του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού:

Η αξιολογική επιτροπή του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Δημιουργικής Γραφής στην Ποίηση που διοργανώνεται από το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το Γυμνάσιο Αγιάσου συγχαίρει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν, για την ευαισθησία τους και τη διάθεση αποτύπωσης και εξωτερίκευσης των σκέψεων και συναισθημάτων τους σε μια προσπάθεια ποιητικής έκφρασης.
Η συμμετοχή τους, υπό την έννοια αυτή, δείχνει θάρρος, τόλμη και μια τάση «δοκιμής» νέων τρόπων έκφρασης, στοιχεία απαραίτητα για τη μελλοντική προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη. Δείχνει επίσης τη διαρκή εκπαιδευτική προσπάθεια των συναδέλφων των διοργανώτριων εκπαιδευτικών δομών να προτρέπουν τα παιδιά να μιλούν και συνομιλούν με τον εαυτό τους και την Τέχνη.
Η βαθμολόγηση με την οποία θα ανακηρυχθούν οι τριάδες νικητών/τριών στα ποιήματα Γυμνασίου και Λυκείου στηρίχθηκε σε πέντε κριτήρια και διπλή αξιολόγηση όλων των λογοτεχνικών προσπαθειών. Σε τρεις μόλις περιπτώσεις από τα συνολικά 205 ποιήματα χρειάστηκε μια τρίτη ματιά ώστε να εξισορροπηθεί η σχετικά μεγάλη απόσταση μεταξύ των δυο πρώτων βαθμολογήσεων.
Το τι είναι ποιητικό και κατ’ επέκταση έργο τέχνης ενέχει μεγάλο βαθμό προσωπικής γνώμης και προτίμησης, άρα η βαθμολόγηση έχει και έναν βαθμό υποκειμενικότητας. Ήταν όμως κοινή αίσθησή μας το γεγονός ότι τα ποιήματα που βαθμολόγησε ο καθένας / η καθεμία με υψηλότερους βαθμούς είχαν έντονο το στοιχείο της γνησιότητας και της αυθεντικής έκφρασης με συνειδητή χρήση της συνυποδηλωτικής διάστασης της γλώσσας μας και εν τέλει δημιούργησαν μια αναγνωστική απόλαυση και συγκίνηση, συστατικό στοιχείο της ίδιας της Τέχνης. Αυτό απεικονίστηκε με ενάργεια και στην ταύτιση των δυο βαθμολογιών με ελάχιστες αποκλίσεις.
Κλείνοντας επιθυμούμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας στην Οργανωτική επιτροπή για την εμπιστοσύνη που περιέβαλε το έργο μας και να δώσουμε συγχαρητήρια στις σχολικές μονάδες που ενθάρρυναν τα παιδιά να συμμετάσχουν. Αντίστοιχα συγχαρητήρια ανήκουν και στους γονείς – κηδεμόνες τους για την υποστήριξη.
Εκ της αξιολογικής επιτροπής

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykpeirm/2024/04/26/apotelesmata-panellinioy-diagonismoy-dimioyrgikis-grafis/

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση