Ψυχολογία
Α/Α | Συγγραφέας | Τίτλος | Σχόλια | Έκδοση | Τόπος | Ετος | Σελίδες |
1 | Blanchet A. κ.α. | Ψυχολογία ομάδων | Σαββάλας | Αθήνα | 1997 | 159 | |
2 | Cassels A. | Μνήμη και λήθη | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | 48 | |
3 | Cassels A. κ.α. | Αντίληψη | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1993 | 63 | |
4 | Fijalkow J. | Κακοί αναγνώστες, γιατί; | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1997 | 296 | |
5 | Hartland J. | Γλώσσα και σκέψη | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | 64 | |
6 | Haxes N. | Εισαγωγή στις γνωστικές λειτουργίες | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1993 | 54 | |
7 | Hebert M. | Ψυχολογικά προβλήματα εφηβικής ηλικίας | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1992 | 346 | |
8 | Kerry T. κ.α. | Εισαγωγή στην ψυχολογία του ατόμου | Κουτσουμπός | Αθήνα | 1991 | 209 | |
9 | MacRae S. | Μοντέλα και μέθοδοι για τις επιστήμες της συμπεριφοράς | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | 63 | |
10 | Mannoni O. | Φρόυντ | Εστία | Αθήνα | 1993 | 193 | |
11 | Maslow A. | Ψυχολογία και Υπαρξισμός | Δίοδος | Αθήνα | 1995 | 303 | |
12 | Molnar A. κ.α. | Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο (Οικοσυστημική προσέγγιση) | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1993 | 221 | |
13 | Reddy P. | Προσοχή και μαθησιακές δεξιότητες | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | 40 | |
14 | Roback A. A. | Ιστορία της Ψυχολογίας | Βάνιας | Θεσσαλoνίκη | 1992 | 218 | |
15 | Salkid N. | Θεωρίες της ανθρώπινης ανάπτυξης | Πατάκης | Αθήνα | 1990 | 360 | |
16 | Sugarman P κ.α. | Θεραπευτικές κοινότητες, απάντηση στα ναρκωτικά | Εναλλακτικές Εκδόσεις | 1990 | |||
17 | Thompson C. | Οι κλασσικοί της Ψυχανάλυσης: Η γέννηση και η εξέλιξη της ψυχανάλυσης | Επίκουρος | Αθήνα | 1992 | 219 | |
18 | Thompson R. | Ιστορία της Ψυχολογίας | Κάλβος | Αθήνα | 1992 | 530 | |
19 | Βαϊδάκης Ν. κ.α. | Θέματα ψυχοθεραπείας της συμπεριφοράς | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1992 | 258 | |
20 | Βυγκότσκυ Λ. | Νους στην κοινωνία | μτφ: Α. Μπίμπου, Βοσνιάδου | Gutenberg | Αθήνα | 1997 | 224 |
21 | Ζώνιου – Σιδέρη Α. | Οι ανάπηροι και η εκπαίδευσή τους | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1996 | 263 | |
22 | Καΐλα Μ. κ.α. | ’τομα με ειδικές ανάγκες | τ.2 | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | τ1/1995 τ2/1995 | τ1/490 τ2/418 |
23 | Καλατζής Κ. | Διδακτική των ειδικών σχολείων για νοητικά καθυστερημένα παιδιά | Καραβίας | Αθήνα | 1973 | 226 | |
24 | Κοκκέβης Α. κ.α. | Τα ναρκωτικά στην Ελλάδα. Η χρήση ουσιών στον μαθητικό πληθυσμό | τ.2ος | Ψυχιατρική Βιβλιοθήκη | Αθήνα | 534 | |
25 | Κομίλη Α. | Σύγχρονη Ψυχολογία: Η έρευνα της συμπεριφοράς | Λιβάνης | Αθήνα | 1981 | 165 | |
26 | Κρανάκη Μ. | Διαβάζοντας το Φρόυντ: Δέκα μαθήματα για την Ψυχανάλυση | Εστία | Αθήνα | 1988 | 181 | |
27 | Κωσταράς Γ. Φ. | Η ψυχολογία του ανθρώπου | Βιργ. Κάτσικα | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1995 | 352 |
28 | Κωσταρίδου – Ευκλείδη Α. | Ψυχολογία κινήτρων | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | 303 | |
29 | Λούρια Α. Ρ. | Γνωστική ανάπτυξη | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | 181 | |
30 | Μαλικιώση – Λοΐζου Μ. | Συμβουλευτική ψυχολογία | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1996 | 426 | |
31 | Μάνος Κ. | Ψυχολογία του εφήβου | Γρηγόρης | Αθήνα | 1997 | 350 | |
32 | Μαραγκουδάκης Γ. | Αναζητώντας τον σκεπτόμενο νου. Διεπιστημονική ψυχολογική προσέγγιση | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1998 | 162 | |
33 | Νασιάκου Μ. | Η Ψυχολογία σήμερα | τ.1/Γενική Ψυχολογία, τ.2/Κλινική Ψυχολογία | Παπαζήσης | Αθήνα | τ1/1982 τ2/1982 | τ1/160 τ2/166 |
34 | Πανουτσοπούλου Θ. | Αμάν, το ξέχασα | Γρηγόρης | Αθήνα | |||
35 | Παπαγεωργίου Γ. Κ. | Ψυχολογία | Ψυχοτεχνική | Ηράκλειο | 1985 | 398 | |
36 | Παπαδάκη – Μιχαηλίδη Ε. | Η σιωπηλή γλώσσα των συναισθημάτων | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1996 | 262 | |
37 | Παπαδάτου Δ. κ.α. | Η Ψυχολογία στο χώρο της υγείας | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | 265 | |
38 | Παπαδόπουλος Ν. | Ψυχολογία | Αθήνα | 1996 | 518 | ||
39 | Παπαδοπούλου Δ. | Εκπαίδευση για την ειρήνη και τα δικαιώματα του ανθρώπου | Ινστιτούτο Εκπ/σης για την ειρήνη | Θεσσαλονίκη | 1990 | 334 | |
40 | Παπαδοπούλου Δ. κ.α. | Θετικές και αρνητικές μορφές κοινωνικής συμπεριφοράς | Κυριακίδης | Θεσσαλονίκη | 1986 | 286 | |
41 | Παπαμιχαήλ Γ. | Μάθηση και κοινωνία: Η εκπαίδευση στις θεωρίες της γνωστικής ανάπτυξης | Οδυσσέας | Αθήνα | 1988 | 217 | |
42 | Παπαστάμου Σ. | Διομαδικές Σχέσεις | Οδυσσέας | Αθήνα | 1990 | 549 | |
43 | Παπαστάμου Σ. | Εγχειρίδιο Κοινωνικής Ψυχολογίας | Οδυσσέας | Αθήνα | 1989 | 521 | |
44 | Παρασκευόπουλος Ι. | Εξελικτική Ψυχολογία | τ.4 | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1985 | τ1/220 τ2/175 τ3/194 τ4/188 |
45 | Παρασκευόπουλος Ι. | Νοητική καθυστέρηση: Διαφορική διάγνωση, αιτιολογία, πρόληψη, ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση | Γρηγόρης | Αθήνα | 1979 | 239 | |
46 | Πόρποδας Κ. | Γνωστική ψυχολογία | τ.1/Διαδικασία της μάθησης, τ.2/Μάθηση της γλώσσας | Δανιάς | Αθήνα | τ1/1996 τ2/1993 | τ1/272 τ2/184 |
47 | Στάφορντ – Κλαρκ Ν. | Τι είπε πραγματικά ο Φρόυντ | Γλάρος | Αθήνα | 1980 | 242 | |
48 | Τζουριάδου Μ. | Μαθησιακές δυσκολίες: Ένα θεραπευτικό πρόγραμμα για μαθησιακές δυσκολίες | Προμηθέας | Θεσσαλoνίκη | 1987 | 130 | |
49 | Τσιάντης Γ. | Ψυχική υγεία του παιδιού και της οικογενείας | Καστανιώτης | Αθήνα | 1993 | 292 | |
50 | Φρόυντ Σ. | Εισαγωγή στην ψυχανάλυση | μτφ: Λ. Αναγνώστου | Επίκουρος | Αθήνα | 1996 | 446 |
51 | Χαραλαμπόπουλος Β. | Η ανάπτυξη της προσωπικότητας: εφαρμογή επιστημονικών αρχών στην οικογενειακή και σχολική ζωή | Gutenberg | Αθήνα | 1987 | 302 | |
52 | Χασάπης Ι. | Ψυχολογία της Προσωπικότητας | τ.2 | Βασιλόπουλος Σ. | Αθήνα | τ1/1980 τ2/1980 | τ1/340 τ2/336 |
53 | Κείμενα εξελικτικής ψυχολογίας | τ.2/Σκέψη, τ.3/Κοινωνική ανάπτυξη (επ: Βοσνιάδου, μτφ: Χουρτζαμανόγλου) | Gutenberg | Αθήνα | τ2/1994 τ3/1992 | τ2/236 τ3/194 | |
54 | Σεμινάριο. Οι μαθησιακές δυσκολίες, σύγχρονες απόψεις και τάσεις | Ελληνική Εταιρεία Ψυχική Υγιεινής και Νευροψυχιατρικής του παιδιού | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1990 | 127 | |
55 | Ψυχολογικά θέματα παιδιών και εφήβων | τ.2, επ: Ι. Κούρος | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | τ1/1993 τ2/1993 | τ1/161 τ2/218 |