Βιβλία νέας Βιβλιοθήκης

Παιδαγωγική

 

Α/Α Συγγραφέας Τίτλος Σχόλια Έκδοση Τόπος Ετος Σελίδες
1 Anweiler κ.α. Εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1987 258
2 Auerbach A. Πειθαρχία – Γιατί και Πως; Ταμασός Λευκωσία 1979
3 Bertrand Y. Σύγχρονες εκπαιδευτικές θεωρίες Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1994 213
4 Bloom B. S. Ταξινομία διδαχτικών στόχων μτφ: Α. Λαμπράκη – Παγανού, τ.2 Κώδικας Αθήνα τ1/1986 τ2/1991 τ1/270 τ2/280
5 Bourcier A. Η αντιμετώπιση της δυσλεξίας 2η έκδ. Κέδρος Αθήνα 1986 198
6 Cordie A. Κουμπούρες δεν υπάρχουν Ολκός Αθήνα 1995 235
7 Debesse M. Παιδαγωγικές επιστήμες τ.8 Δίπτυχο Αθήνα 1980
8 Dewey J. Το σχολείο και η κοινωνία Γλάρος Αθήνα 1982 164
9 Dottrens R. Παιδαγωγώ και διδάσκω η σχολική παιδαγωγική και η ειδική διδακτική του σύγχρονου δημοτικού σχολείου Δίπτυχο Αθήνα 1974 582
10 Douet B. Πειθαρχία και τιμωρίες στο σχολείο Σύγχρονη Εκπαίδευση Αθήνα 1992 191
11 Fabre A. Το πειραματικό ενεργητικό σχολείο Επικαιρότητα Αθήνα 1986 181
12 Hopf D. Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1982 130
13 Kolesnik W. B. Ανρωπισμός ή μπιχεβιορισμός στην εκπαίδευση Παρατηρητής Θεσσαλoνίκη 1992 213
14 Mager F. Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1985 136
15 Meyer E. κ.α. Ομαδική διδασκαλία θεμελίωση και παραδείγματα Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1987 218
16 Mialaret G. Εισαγωγή στην παιδαγωγική Κατσιμάνης Αθήνα 1985 218
17 Moseley D. Ειδική εκπαίδευση επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης Κουτσουμπός Αθήνα 1985 172
18 Moseley D. Παιδιά με προβλήματα στη μάθηση. Ειδική εκπαίδευση Κουτσουμπός Αθήνα 1985 172
19 Piaget J. Ψυχολογία και παιδαγωγική Λιβάνης Αθήνα 1979 192
20 Rohrs H. Το κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1990 267
21 Westphalen K. Αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1982 112
22 Αγγελοπούλου-Σακαντάμη Ν. Ιατρικά προβλήματα σε άτομα με σωματικές και νοητικές δυσκολίες τ.1 USP Θεσσαλoνίκη 1985 150
23 Αλεξιάδης Κ. Ανάγκη προετοιμασίας και σχεδίασης του μαθήματος του σχολείου Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1989
24 Βρεττός Γ. Αναλυτικά προγράμματα Art of Text Θεσσαλoνίκη 1994 202
25 Γέρου Θ. Η Ελληνική παιδεία Μαλλιάρης Θεσσαλoνίκη 1990 346
26 Γεωργούσης Π. Η ψυχολογία των μεθόδων διδασκαλίας Βιβλία για όλους Αθήνα 1989 521
27 Γιαγκουνίδης Π. Εκπαιδευτικά συστήματα της ευρωπαϊκής ένωσης Art of Text Θεσσαλoνίκη 1995 297
28 Γκαλάν Α. κ.α. Το παιδί με νοητική καθυστέ-ρηση και η κοινωνία μτφ: Ε. Κριαρά Πατάκης Αθήνα 1997 272
29 Γκότοβος Α. Καταλήψεις. Ανορθόδοξες μορφές μαθητικής διαμαρτυρίας Gutenberg Αθήνα 1996 236
30 Γκότοβος Α. Κριτική παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη Gutenberg Αθήνα 1996 205
31 Γκότοβος Α. Νεολαία και κοινωνική μεταβολή Gutenberg Αθήνα 1996 322
32 Δελλιώτη Μ. κ.α. Μουσεία και άτομα με ειδικές ανάγκες Gutenberg Αθήνα 1997 123
33 Δενδρινού-Αντωνακάκη Ν. Κοινοτικό – κεντρική παιδεία αυτοέκδοση Αθήνα 1989 74
34 Δερβίσης Σ. Μεθοδολογία της διδακτικής και ειδική μεθοδολογία της διδασκαλίας – μάθησης αυτοέκδοση Θεσσαλoνίκη 1992 448
35 Δούκας Χ. Εκπαιδευτική πολιτική και εξουσία. Η περίπτωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (1982-1994) πρόλ: Μιχ. Κασσωτάκης Γρηγόρης Αθήνα 1997 370
36 Δραγώνα Θ. κ.α. Beyond one’s own backyard … Νήσος Αθήνα 1996 246
37 Εργολάβος Σ. Παιδεία και ζωή Γρηγόρης Αθήνα 1986 212
38 Ζήγος Σ. Η εκπαιδευτική πολιτική της ευρωπαϊκής κοινότητας Δίπτυχο Αθήνα 1988 96
39 Ηλιάδης Θ. κ.α. Διαταραχές ακοής και ομιλίες στα παιδιά USP Θεσσαλoνίκη 1993 109
40 Ηλιού Μ. Βήματα εμπρός – βήματα πίσω: Θέματα παιδείας, έρευνας και κοινωνικής παρέμβασης Πορεία Αθήνα 1994 368
41 Ηλιού Μ. Εκπαιδευτική και κοινωνική δυναμική Πορεία Αθήνα 1994 256
42 Καζεπίδης Τ. Η φιλοσοφία της παιδείας Βάνιας Θεσσαλoνίκη 1994 338
43 Καΐλα Μ. κ.α. Η σχολική αποτυχία 2η έκδ. Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1996 300
44 Καραπέτσας Α. Η δυσλεξία στο παιδί: Διάγνωση και θεραπεία Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1991 110
45 Κασσωτάκης Μ. Η πληροφόρηση για τις σπουδές και τα επαγγέλματα Γρηγόρης Αθήνα 1981 96
46 Κασσωτάκης Μ. Μάθηση και διδασκαλία: Παρουσιάση των σύγχρονων απόψεων για τη μάθηση και τη μεθοδολογία της διδασκαλίας Εκτύπωση Σ. Αθανασόπουλος κ.α. αυτοέκδοση Αθήνα
47 Κασσωτάκης Μ. κ.α. Η πρόσβαση στην ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Γρηγόρης Αθήνα 1996 199
48 Κατσιμάνης Κ. Αναλύσεις και τομές σε θέματα παιδείας Επισημάνσεις από τη διδακτική πράξη Επικαιρότητα Αθήνα 1985 190
49 Κεφαλληναίου Ε. Νεοελληνικά Αλφαβητάρια (1771-1981) Παρασκήνιο Αθήνα 1995 313
50 Κογκούλης Ι. Εισαγωγή στην παιδαγωγική 4η έκδ. Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1996 320
51 Κογκούλης Ι. Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η συνεργατική διδασκαλία και μάθηση Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1994 203
52 Κόκοτας Π. Η ελευθερία στην Εκπαίδευση 2η έκδ. Γρηγόρης Αθήνα 1983 148
53 Κολιάδης Ε. Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη τυπ. Αθανασόπουλος – Παπαδάμης αυτοέκδοση Αθήνα 1991-7
54 Κόμπος Χ. Ο θεσμός της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημοτικά σχολεία και οι υποχρεώσεις της κοινωνίας και του κράτους Βιβλία για όλους Αθήνα 1992 262
55 Κοντογιαννοπούλου – Πολυδωρίδη Γ. Εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική Κοινωνιολογική ανάλυση Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1995 406
56 Κοσμόπουλος Α. Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου 3η έκδ. Γρηγόρης Αθήνα 1995 501
57 Κουκλογιάννου – Δορζιώτου Ε. Αποκατάσταση ατόμων με ειδικές ανάγκες: Φυσική, κοινωνική, επαγγελματική Κεντρική διάθεση Βιβλιοπ. Φ. Κατσαρού αυτοέκδοση Αθήνα 1990 340
58 Κρασσανάκη Γ. Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια Παν. Κρήτης Ηράκλειο 1989 183
59 Κρεμμυδάς Β. Για την εκπαίδευση, πραγματικότητες και προοπτικές: Δημοσιευμένα και αδημοσίευτα κείμενα Γνώση Αθήνα 1990 177
60 Κρίβας Σ. Παιδαγωγική επιστήμη: Βασική θεματική Gutenberg Αθήνα 1995 253
61 Κρουσταλάκης Γ. Παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες στην οικογένεια και το σχολείο Αθήνα 468
62 Κυπριωτάκης Α. Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους Ψυχοτεχνική Ηράκλειο 1989 220
63 Κωνσταντίνου Χ. Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικοποίηση του μαθητή Gutenberg Αθήνα 1997 231
64 Μακέυ Φ. Δραστηριότητες για το περιβάλλον μτφ: Ηλιόπουλος Πατάκης Αθήνα 1996 144
65 Μαλεβίτσης Χ. Η παιδεία του ανθρώπου Πιτσιλός Αθήνα 1995 300
66 Μαρκαντώνης Ι. Ανθρωπαγωγική τ.2ος-5ος Δανιάς Αθήνα τ2/1993 τ3/1990 τ4/1993 τ5/1991 τ2/347 τ3/250 τ4/273 τ5/339
67 Μαρκοβίτης Μ. κ.α. Μαθησιακές δυσκολίες: Θεωρία και πράξη Προμηθέας Θεσσαλoνίκη 1991 139
68 Μαρκόπουλος Α. Η εκπαιδευτική πολιτική των ευρπαϊκών κοινοτήτων και τα εκπαιδευτικά συστήματα των κρατών μελών τυπ. Μέλισσα αυτοέκδοση Θεσσαλoνίκη 1990 212
69 Μάρκου Σ. Δυσλεξία, αριστεροχειρία, κινητική αδεξιότητα, υπερκινητικότητα 2η έκδ. Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1994 239
70 Ματθαίου Δ. Η εκπαίδευση στην Ευρώπη και τον κόσμο αυτοέκδοση Αθήνα 1998 500
71 Ματθαίου Δ. Συγκριτική σπουδή της εκπαίδευσης αυτοέκδοση Αθήνα 1997 302
72 Ματσαγγούρας Η. Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας τ.2 Γρηγόρης Αθήνα 1993
73 Ματσαγγούρας Η. Στρατηγικές διδασκαλίας Κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη Gutenberg Αθήνα 1998 553
74 Μαυρόπουλος Μ. Σ. Διδάσκω Χημεία Σαββάλας Αθήνα 1997 192
75 Μετοχιανάκης Η. Παιδαγωγικές θεωρίες: Φιλοσοφική προσέγγιση αυτοέκδοση Ηράκλειο 1994 166
76 Μπαλάσκας Κ. Εκπαιδευτική θεωρία και πολιτική Πατάκης Αθήνα 1997 137
77 Μπαλάσκας Κ. Κοινωνική θεώρηση της παιδείας Γρηγόρης Αθήνα 1984 182
78 Μπελ Τ. Μεθοδολογικός σχεδιασμός παιδαγωγικής και κοινωνικής έρευνας Gutenberg Αθήνα 1997 251
79 Μπίρτσας Χ.. Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με “ειδικές” εκπαιδευτικές ανάγκες αυτοέκδοση Αθήνα 1990 252
80 Μπουζάκης Σ. Εκπαιδευτικές Μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα. Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, Γενική και Τεχνικοεπαγγελματική Εκπαίδευση τ.1/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1913-29) τ.2/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1959-64, 1976/77-85) Gutenberg Αθήνα τ1/1994 τ2/1995 τ1/423 τ2/335
81 Μπουζάκης Σ. Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά προβλήματα Gutenberg Αθήνα 1989 85
82 Μπρούζος Α. Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής – προσανατολισμού Λύχνος Αθήνα 1996 256
83 Νούτσος Χ. Ιδεολογία και εκπαιδευτική πολιτική Θεμέλιο Αθήνα 1986 138
84 Ξωχέλλης Π. Εκπαίδευση και εκπαιδευτικός σήμερα Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1989 120
85 Ξωχέλλης Π. Θεμελιώδη προβλήματα της παιδαγωγικής επιστήμης: Εισαγωγή στην παιδαγωγική Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1995 128
86 Ξωχέλλης Π. Παιδαγωγική του σχολείου Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1991 137
87 Ξωχέλλης Π. Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος: Μια έρευνα για την αυτοαντίληψη και τις στάσεις των ελλήνων εκπαιδευτικών Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1990 231
88 Παπαθανασόπουλος Α. Ανθρωπιστική παιδεία Παπαδήμας Αθήνα 1987 293
89 Παπανδρέου Α. Μεθοδολογία της διδασκαλίας Λευκωσία 1993 311
90 Παπάς Α. Μαθητοκεντρική διδασκαλία τ.3, 2η έκδ. Βιβλία για όλους Αθήνα 1992 602
91 Παπάς Α. Σύγχρονη θεωρία και πράξη της παιδείας τ.2 Δελφοί Αθήνα 1994 632
92 Πασάκος Κ. Εισαγωγή στην παιδαγωγική ψυχολογία τ.2 Δανιάς Αθήνα 1981 τ1/606 τ2/1262
93 Πιστικίδου – Δρόσου Λ. Το ασκήσιμο νοητικά καθυστερημένο παιδί Εταιρεία Ελληνικών Εκδόσεων Αθήνα 1982 255
94 Πόρποδας Κ. Δυσλεξία, η ειδική διαταραχή στη μάθηση του γραπτού λόγου Μορφωτική Αθήνα 1993 146
95 Ποστίκ Μ. Η μορφωτική σχέση Μτφ: Τουλούπης, πρόλ: Α. Κοσμόπουλος Gutenberg Αθήνα 1995 301
96 Πυργιωτάκης Ε. Ι. Έλληνες δάσκαλοι Γρηγόρης Αθήνα 1992 198
97 Ράσης Σ. Η ανθρωπιστική παιδεία στη σύγχρονη εκπαίδευση: Συμβολή στην ιστορία της εκπαίδευσης Παρατηρητής Θεσσαλoνίκη 1988
98 Ράσσελ Μ. Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη Ζαχαρόπουλος Σ. Αθήνα 1997 195
99 Ράσσελ Μ. Εκπαίδευση του παιδιού Ζαχαρόπουλος Σ. Αθήνα 1997 224
100 Σακελλαρίου Κ. Εισαγωγή στην παιδαγωγική Καρανάσης Αθήνα 1985
101 Σαλβαράς Ι. Πειραματική διδακτική Σχόλιο επιστημολογικής θεωρίας και διδακτικής στρατηγικής Γεννάδειος Σχολή Αθήνα 1996 177
102 Σνύντερ Ζ. Σχολείο, τάξη και πάλη των τάξεων Ζαχαρόπουλος Σ. Αθήνα 1997 409
103 Σολομών Ι. Εξουσία και τάξη στο νεοελληνικό σχολείο Αλεξάνδρεια Αθήνα 1997
104 Στασινός Δ. Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα Αντιλήψεις, θεσμοί και πρακτικές. Κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία (1906-1989) Gutenberg Αθήνα 1991 326
105 συλλογικό Η συνθετική δημιουργική εργασία στο σχολικό πρόγραμμα. Θεωρία και πράξη πρακτικά ημερίδας Σχολή Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου Αθήνα 241
106 συλλογικό Ο έλληνας εκπαιδευτικός και η ευρωπαϊκή του διάσταση Eυρωπαϊκό Συνέδριο, Αθήνα 1993 Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη / Εκπαιδευτήρια Κωστέα – Γείτονα Αθήνα 1994 302
107 συλλογικό Παιδαγωγικές επιστήμες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τάσεις και προοπτικές πρακτικά Ζ΄ Διεθνούς Συνεδρίου στο Ρέθυμνο Νοέμβριος 1995, επ: Βαμβούκας Μ κ.α. Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1995 642
108 Τερζής Ν. Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση: Πρόγραμμα και πραγματικότητα, πράγματα και πρόσωπα Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1993 226
109 Τερζής Ν. Το γυμνάσιο ως βαθμίδα υποχρετωτικής εκπαίδευσης Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1988
110 Τζάνη Μ. Σχολική επιτυχία: Ζητήματα ταξικής προέλευσης και κουλτούρας Γρηγόρης Αθήνα 1988 220
111 Τζουριάδου Μ. Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Προμηθέας Θεσσαλoνίκη 1995 177
112 Τζωρτζή Α. Η αγωγή της φαντασίας στο νηπιαγωγείο Σπουδή Αθήνα 1996 102
113 Τζωρτζή Α. Η οργάνωση και λειτουργία των ομάδων στο νηπιαγωγείο Σπουδή Αθήνα 1996 82
114 Τριλιανός Θ. Μεθοδολογία της διδασκαλίας: Κριτική προσέγγιση της αποτελεσματικής διδασκαλίας με βάση τα πορίσματα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας Τολίδης Αθήνα 1991
115 Τριλινός Α. Κριτική σκέψη αυτοέκδοση Αθήνα 1998 252
116 Τσαούσης Δ. Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική Βασικά κείμενα για την παιδεία, την εκπαίδευση και την κατάρτιση Gutenberg Αθήνα 1996 301
117 Φιλίππου Γ. κ.α. Σχολική εμπειρία, θεωρία και πράξη: Οργάνωση, πειραματισμοί, προβληματισμοί Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1994 233
118 Φλουρής Γ. Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην Εκπαίδευση 5η έκδοση Γρηγόρης Αθήνα 1997 293
119 Φλουρής Γ. Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διαδικασία της μάθησης Γρηγόρης Αθήνα 1992 191
120 Φλωράτου Μ. Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά Οδυσσέας Αθήνα 1992
121 Φράγκος Χ. Επίκαιρα θέματα παιδείας Gutenberg Αθήνα 1986
122 Φράγκος Χ. Η σύγχρονη διδασκαλία Gutenberg Αθήνα 1993 439
123 Φράγκος Χ. Παιδαγωγικές έρευνες και εφαρμογές USP Θεσσαλoνίκη 1993 502
124 Χαραλαμπόπουλος Β. Οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης γενικά Gutenberg Αθήνα 1994 263
125 Χαραλαμπόπουλος Γ. Γενική παιδαγωγική Αθήνα 1973 523
126 Χαραλαμπόπουλος Γ. Θεωρία της παιδείας: Γενική παιδαγωγική Αθήνα 1984 392
127 Χαραλαμπόπουλος Κ. Ψυχαναλυτική κριτική της αυταρχικής και προοδευτικής παιδείας Ζαχαρόπουλος Σ. Αθήνα 1997 242
128 Χατζηδήμος Δ. Εισαγωγή στην παιδαγωγική Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1991 101
129 Χατζηδήμος Δ. Η προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος Κυριακίδης Θεσσαλoνίκη 1992 128
130 Χριστιάς Ι. Εισαγωγή στην επιστήμη της αγωγής: Αντικείμενο, κατευθύνσεις, μεθοδολογία, θεωρία Γρηγόρης Αθήνα 1994 65
131 Χριστιάς Ι. Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας Γρηγόρης Αθήνα 1992 172
132 Χρόνης Σ. Διδακτική πράξη και κοινωνικός έλεγχος: Η κρατική παρέμβαση στο έργο του εκπαιδευτικού Εκδ. Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών Αθήνα 1993 278
133 Δελτίο πληροφοριών ειδικής αγωγής ΥΠΕΠΘ ΟΕΔΒ Αθήνα 1992 167
134 Διαχρονική παρουσία της ελληνικής αρχαιότητας στις επιστήμες της αγωγής 2o επιστημονικό συμπόσιο Αλεξανδρούπολη, 15-17. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημ. Εκπ/σης Γρηγόρης Αθήνα 1993 221
135 Ιστορία. Θέματα διδακτικής της ιστορίας – Γενικά θέματα ιστορίας Ανθολογία άρθρων περιοδικού Φιλόλογος των τευχ.1-87 Σύλλογος Αποφ. Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ Θεσσαλoνίκη 1997 320
136 Πρακτικά 4ου Συνεδρίου του Πανελληνίου συλλόγου ειδικών στις διαταραχές λόγου Αξιώτης Στράτος κα., επ: Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1991
137 Πρακτικά σεμιναρίου ειδικής αγωγής ΥΠΕΠΘ – UNESCO ΥΠΕΠΘ, Δ/νση Ειδ. Αγωγής ΟΕΔΒ Αθήνα 427
138 Στοιχειώδεις γνώσεις για πληροφόρηση και βοήθεια σε γονείς με διανοητικά καθυστερημένο παιδί επ: Γ. Αγγελίδης Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Πέτρας Ολύμπου Κατερίνη 1989 120
139 Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς επ: Ε. Τάφα Ελληνικά Γράμματα Αθήνα 1997 413

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykpeirm/2014/09/27/vivlia-neas-vivliothikis/

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση