Παιδαγωγική
Α/Α | Συγγραφέας | Τίτλος | Σχόλια | Έκδοση | Τόπος | Ετος | Σελίδες |
1 | Anweiler κ.α. | Εκπαιδευτικά συστήματα στην Ευρώπη | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1987 | 258 | |
2 | Auerbach A. | Πειθαρχία – Γιατί και Πως; | Ταμασός | Λευκωσία | 1979 | ||
3 | Bertrand Y. | Σύγχρονες εκπαιδευτικές θεωρίες | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | 213 | |
4 | Bloom B. S. | Ταξινομία διδαχτικών στόχων | μτφ: Α. Λαμπράκη – Παγανού, τ.2 | Κώδικας | Αθήνα | τ1/1986 τ2/1991 | τ1/270 τ2/280 |
5 | Bourcier A. | Η αντιμετώπιση της δυσλεξίας | 2η έκδ. | Κέδρος | Αθήνα | 1986 | 198 |
6 | Cordie A. | Κουμπούρες δεν υπάρχουν | Ολκός | Αθήνα | 1995 | 235 | |
7 | Debesse M. | Παιδαγωγικές επιστήμες | τ.8 | Δίπτυχο | Αθήνα | 1980 | |
8 | Dewey J. | Το σχολείο και η κοινωνία | Γλάρος | Αθήνα | 1982 | 164 | |
9 | Dottrens R. | Παιδαγωγώ και διδάσκω η σχολική παιδαγωγική και η ειδική διδακτική του σύγχρονου δημοτικού σχολείου | Δίπτυχο | Αθήνα | 1974 | 582 | |
10 | Douet B. | Πειθαρχία και τιμωρίες στο σχολείο | Σύγχρονη Εκπαίδευση | Αθήνα | 1992 | 191 | |
11 | Fabre A. | Το πειραματικό ενεργητικό σχολείο | Επικαιρότητα | Αθήνα | 1986 | 181 | |
12 | Hopf D. | Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1982 | 130 | |
13 | Kolesnik W. B. | Ανρωπισμός ή μπιχεβιορισμός στην εκπαίδευση | Παρατηρητής | Θεσσαλoνίκη | 1992 | 213 | |
14 | Mager F. | Διδακτικοί στόχοι και διδασκαλία | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1985 | 136 | |
15 | Meyer E. κ.α. | Ομαδική διδασκαλία θεμελίωση και παραδείγματα | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1987 | 218 | |
16 | Mialaret G. | Εισαγωγή στην παιδαγωγική | Κατσιμάνης | Αθήνα | 1985 | 218 | |
17 | Moseley D. | Ειδική εκπαίδευση επιβοηθητική αγωγή για προβλήματα μάθησης | Κουτσουμπός | Αθήνα | 1985 | 172 | |
18 | Moseley D. | Παιδιά με προβλήματα στη μάθηση. Ειδική εκπαίδευση | Κουτσουμπός | Αθήνα | 1985 | 172 | |
19 | Piaget J. | Ψυχολογία και παιδαγωγική | Λιβάνης | Αθήνα | 1979 | 192 | |
20 | Rohrs H. | Το κίνημα της προοδευτικής εκπαίδευσης | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1990 | 267 | |
21 | Westphalen K. | Αναμόρφωση των αναλυτικών προγραμμάτων | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1982 | 112 | |
22 | Αγγελοπούλου-Σακαντάμη Ν. | Ιατρικά προβλήματα σε άτομα με σωματικές και νοητικές δυσκολίες | τ.1 | USP | Θεσσαλoνίκη | 1985 | 150 |
23 | Αλεξιάδης Κ. | Ανάγκη προετοιμασίας και σχεδίασης του μαθήματος του σχολείου | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1989 | ||
24 | Βρεττός Γ. | Αναλυτικά προγράμματα | Art of Text | Θεσσαλoνίκη | 1994 | 202 | |
25 | Γέρου Θ. | Η Ελληνική παιδεία | Μαλλιάρης | Θεσσαλoνίκη | 1990 | 346 | |
26 | Γεωργούσης Π. | Η ψυχολογία των μεθόδων διδασκαλίας | Βιβλία για όλους | Αθήνα | 1989 | 521 | |
27 | Γιαγκουνίδης Π. | Εκπαιδευτικά συστήματα της ευρωπαϊκής ένωσης | Art of Text | Θεσσαλoνίκη | 1995 | 297 | |
28 | Γκαλάν Α. κ.α. | Το παιδί με νοητική καθυστέ-ρηση και η κοινωνία | μτφ: Ε. Κριαρά | Πατάκης | Αθήνα | 1997 | 272 |
29 | Γκότοβος Α. | Καταλήψεις. Ανορθόδοξες μορφές μαθητικής διαμαρτυρίας | Gutenberg | Αθήνα | 1996 | 236 | |
30 | Γκότοβος Α. | Κριτική παιδαγωγική και εκπαιδευτική πράξη | Gutenberg | Αθήνα | 1996 | 205 | |
31 | Γκότοβος Α. | Νεολαία και κοινωνική μεταβολή | Gutenberg | Αθήνα | 1996 | 322 | |
32 | Δελλιώτη Μ. κ.α. | Μουσεία και άτομα με ειδικές ανάγκες | Gutenberg | Αθήνα | 1997 | 123 | |
33 | Δενδρινού-Αντωνακάκη Ν. | Κοινοτικό – κεντρική παιδεία | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1989 | 74 | |
34 | Δερβίσης Σ. | Μεθοδολογία της διδακτικής και ειδική μεθοδολογία της διδασκαλίας – μάθησης | αυτοέκδοση | Θεσσαλoνίκη | 1992 | 448 | |
35 | Δούκας Χ. | Εκπαιδευτική πολιτική και εξουσία. Η περίπτωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών (1982-1994) | πρόλ: Μιχ. Κασσωτάκης | Γρηγόρης | Αθήνα | 1997 | 370 |
36 | Δραγώνα Θ. κ.α. | Beyond ones own backyard … | Νήσος | Αθήνα | 1996 | 246 | |
37 | Εργολάβος Σ. | Παιδεία και ζωή | Γρηγόρης | Αθήνα | 1986 | 212 | |
38 | Ζήγος Σ. | Η εκπαιδευτική πολιτική της ευρωπαϊκής κοινότητας | Δίπτυχο | Αθήνα | 1988 | 96 | |
39 | Ηλιάδης Θ. κ.α. | Διαταραχές ακοής και ομιλίες στα παιδιά | USP | Θεσσαλoνίκη | 1993 | 109 | |
40 | Ηλιού Μ. | Βήματα εμπρός – βήματα πίσω: Θέματα παιδείας, έρευνας και κοινωνικής παρέμβασης | Πορεία | Αθήνα | 1994 | 368 | |
41 | Ηλιού Μ. | Εκπαιδευτική και κοινωνική δυναμική | Πορεία | Αθήνα | 1994 | 256 | |
42 | Καζεπίδης Τ. | Η φιλοσοφία της παιδείας | Βάνιας | Θεσσαλoνίκη | 1994 | 338 | |
43 | Καΐλα Μ. κ.α. | Η σχολική αποτυχία | 2η έκδ. | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1996 | 300 |
44 | Καραπέτσας Α. | Η δυσλεξία στο παιδί: Διάγνωση και θεραπεία | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1991 | 110 | |
45 | Κασσωτάκης Μ. | Η πληροφόρηση για τις σπουδές και τα επαγγέλματα | Γρηγόρης | Αθήνα | 1981 | 96 | |
46 | Κασσωτάκης Μ. | Μάθηση και διδασκαλία: Παρουσιάση των σύγχρονων απόψεων για τη μάθηση και τη μεθοδολογία της διδασκαλίας | Εκτύπωση Σ. Αθανασόπουλος κ.α. | αυτοέκδοση | Αθήνα | ||
47 | Κασσωτάκης Μ. κ.α. | Η πρόσβαση στην ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση | Γρηγόρης | Αθήνα | 1996 | 199 | |
48 | Κατσιμάνης Κ. | Αναλύσεις και τομές σε θέματα παιδείας | Επισημάνσεις από τη διδακτική πράξη | Επικαιρότητα | Αθήνα | 1985 | 190 |
49 | Κεφαλληναίου Ε. | Νεοελληνικά Αλφαβητάρια (1771-1981) | Παρασκήνιο | Αθήνα | 1995 | 313 | |
50 | Κογκούλης Ι. | Εισαγωγή στην παιδαγωγική | 4η έκδ. | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1996 | 320 |
51 | Κογκούλης Ι. | Η σχολική τάξη ως κοινωνική ομάδα και η συνεργατική διδασκαλία και μάθηση | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1994 | 203 | |
52 | Κόκοτας Π. | Η ελευθερία στην Εκπαίδευση | 2η έκδ. | Γρηγόρης | Αθήνα | 1983 | 148 |
53 | Κολιάδης Ε. | Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη | τυπ. Αθανασόπουλος – Παπαδάμης | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1991-7 | |
54 | Κόμπος Χ. | Ο θεσμός της ένταξης παιδιών με ειδικές ανάγκες στα δημοτικά σχολεία και οι υποχρεώσεις της κοινωνίας και του κράτους | Βιβλία για όλους | Αθήνα | 1992 | 262 | |
55 | Κοντογιαννοπούλου – Πολυδωρίδη Γ. | Εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική | Κοινωνιολογική ανάλυση | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | 406 |
56 | Κοσμόπουλος Α. | Σχεσιοδυναμική παιδαγωγική του προσώπου | 3η έκδ. | Γρηγόρης | Αθήνα | 1995 | 501 |
57 | Κουκλογιάννου – Δορζιώτου Ε. | Αποκατάσταση ατόμων με ειδικές ανάγκες: Φυσική, κοινωνική, επαγγελματική | Κεντρική διάθεση Βιβλιοπ. Φ. Κατσαρού | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1990 | 340 |
58 | Κρασσανάκη Γ. | Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια | Παν. Κρήτης | Ηράκλειο | 1989 | 183 | |
59 | Κρεμμυδάς Β. | Για την εκπαίδευση, πραγματικότητες και προοπτικές: Δημοσιευμένα και αδημοσίευτα κείμενα | Γνώση | Αθήνα | 1990 | 177 | |
60 | Κρίβας Σ. | Παιδαγωγική επιστήμη: Βασική θεματική | Gutenberg | Αθήνα | 1995 | 253 | |
61 | Κρουσταλάκης Γ. | Παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες στην οικογένεια και το σχολείο | Αθήνα | 468 | |||
62 | Κυπριωτάκης Α. | Τα ειδικά παιδιά και η αγωγή τους | Ψυχοτεχνική | Ηράκλειο | 1989 | 220 | |
63 | Κωνσταντίνου Χ. | Σχολική πραγματικότητα και κοινωνικοποίηση του μαθητή | Gutenberg | Αθήνα | 1997 | 231 | |
64 | Μακέυ Φ. | Δραστηριότητες για το περιβάλλον | μτφ: Ηλιόπουλος | Πατάκης | Αθήνα | 1996 | 144 |
65 | Μαλεβίτσης Χ. | Η παιδεία του ανθρώπου | Πιτσιλός | Αθήνα | 1995 | 300 | |
66 | Μαρκαντώνης Ι. | Ανθρωπαγωγική | τ.2ος-5ος | Δανιάς | Αθήνα | τ2/1993 τ3/1990 τ4/1993 τ5/1991 | τ2/347 τ3/250 τ4/273 τ5/339 |
67 | Μαρκοβίτης Μ. κ.α. | Μαθησιακές δυσκολίες: Θεωρία και πράξη | Προμηθέας | Θεσσαλoνίκη | 1991 | 139 | |
68 | Μαρκόπουλος Α. | Η εκπαιδευτική πολιτική των ευρπαϊκών κοινοτήτων και τα εκπαιδευτικά συστήματα των κρατών μελών | τυπ. Μέλισσα | αυτοέκδοση | Θεσσαλoνίκη | 1990 | 212 |
69 | Μάρκου Σ. | Δυσλεξία, αριστεροχειρία, κινητική αδεξιότητα, υπερκινητικότητα | 2η έκδ. | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | 239 |
70 | Ματθαίου Δ. | Η εκπαίδευση στην Ευρώπη και τον κόσμο | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1998 | 500 | |
71 | Ματθαίου Δ. | Συγκριτική σπουδή της εκπαίδευσης | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1997 | 302 | |
72 | Ματσαγγούρας Η. | Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας | τ.2 | Γρηγόρης | Αθήνα | 1993 | |
73 | Ματσαγγούρας Η. | Στρατηγικές διδασκαλίας | Κριτική σκέψη στη διδακτική πράξη | Gutenberg | Αθήνα | 1998 | 553 |
74 | Μαυρόπουλος Μ. Σ. | Διδάσκω Χημεία | Σαββάλας | Αθήνα | 1997 | 192 | |
75 | Μετοχιανάκης Η. | Παιδαγωγικές θεωρίες: Φιλοσοφική προσέγγιση | αυτοέκδοση | Ηράκλειο | 1994 | 166 | |
76 | Μπαλάσκας Κ. | Εκπαιδευτική θεωρία και πολιτική | Πατάκης | Αθήνα | 1997 | 137 | |
77 | Μπαλάσκας Κ. | Κοινωνική θεώρηση της παιδείας | Γρηγόρης | Αθήνα | 1984 | 182 | |
78 | Μπελ Τ. | Μεθοδολογικός σχεδιασμός παιδαγωγικής και κοινωνικής έρευνας | Gutenberg | Αθήνα | 1997 | 251 | |
79 | Μπίρτσας Χ.. | Διδακτικά προγράμματα για παιδιά με “ειδικές” εκπαιδευτικές ανάγκες | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1990 | 252 | |
80 | Μπουζάκης Σ. | Εκπαιδευτικές Μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα. Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, Γενική και Τεχνικοεπαγγελματική Εκπαίδευση | τ.1/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1913-29) τ.2/Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (1959-64, 1976/77-85) | Gutenberg | Αθήνα | τ1/1994 τ2/1995 | τ1/423 τ2/335 |
81 | Μπουζάκης Σ. | Σύγχρονα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά προβλήματα | Gutenberg | Αθήνα | 1989 | 85 | |
82 | Μπρούζος Α. | Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής – προσανατολισμού | Λύχνος | Αθήνα | 1996 | 256 | |
83 | Νούτσος Χ. | Ιδεολογία και εκπαιδευτική πολιτική | Θεμέλιο | Αθήνα | 1986 | 138 | |
84 | Ξωχέλλης Π. | Εκπαίδευση και εκπαιδευτικός σήμερα | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1989 | 120 | |
85 | Ξωχέλλης Π. | Θεμελιώδη προβλήματα της παιδαγωγικής επιστήμης: Εισαγωγή στην παιδαγωγική | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1995 | 128 | |
86 | Ξωχέλλης Π. | Παιδαγωγική του σχολείου | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1991 | 137 | |
87 | Ξωχέλλης Π. | Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος: Μια έρευνα για την αυτοαντίληψη και τις στάσεις των ελλήνων εκπαιδευτικών | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1990 | 231 | |
88 | Παπαθανασόπουλος Α. | Ανθρωπιστική παιδεία | Παπαδήμας | Αθήνα | 1987 | 293 | |
89 | Παπανδρέου Α. | Μεθοδολογία της διδασκαλίας | Λευκωσία | 1993 | 311 | ||
90 | Παπάς Α. | Μαθητοκεντρική διδασκαλία | τ.3, 2η έκδ. | Βιβλία για όλους | Αθήνα | 1992 | 602 |
91 | Παπάς Α. | Σύγχρονη θεωρία και πράξη της παιδείας | τ.2 | Δελφοί | Αθήνα | 1994 | 632 |
92 | Πασάκος Κ. | Εισαγωγή στην παιδαγωγική ψυχολογία | τ.2 | Δανιάς | Αθήνα | 1981 | τ1/606 τ2/1262 |
93 | Πιστικίδου – Δρόσου Λ. | Το ασκήσιμο νοητικά καθυστερημένο παιδί | Εταιρεία Ελληνικών Εκδόσεων | Αθήνα | 1982 | 255 | |
94 | Πόρποδας Κ. | Δυσλεξία, η ειδική διαταραχή στη μάθηση του γραπτού λόγου | Μορφωτική | Αθήνα | 1993 | 146 | |
95 | Ποστίκ Μ. | Η μορφωτική σχέση | Μτφ: Τουλούπης, πρόλ: Α. Κοσμόπουλος | Gutenberg | Αθήνα | 1995 | 301 |
96 | Πυργιωτάκης Ε. Ι. | Έλληνες δάσκαλοι | Γρηγόρης | Αθήνα | 1992 | 198 | |
97 | Ράσης Σ. | Η ανθρωπιστική παιδεία στη σύγχρονη εκπαίδευση: Συμβολή στην ιστορία της εκπαίδευσης | Παρατηρητής | Θεσσαλoνίκη | 1988 | ||
98 | Ράσσελ Μ. | Εκπαίδευση και κοινωνική τάξη | Ζαχαρόπουλος Σ. | Αθήνα | 1997 | 195 | |
99 | Ράσσελ Μ. | Εκπαίδευση του παιδιού | Ζαχαρόπουλος Σ. | Αθήνα | 1997 | 224 | |
100 | Σακελλαρίου Κ. | Εισαγωγή στην παιδαγωγική | Καρανάσης | Αθήνα | 1985 | ||
101 | Σαλβαράς Ι. | Πειραματική διδακτική | Σχόλιο επιστημολογικής θεωρίας και διδακτικής στρατηγικής | Γεννάδειος Σχολή | Αθήνα | 1996 | 177 |
102 | Σνύντερ Ζ. | Σχολείο, τάξη και πάλη των τάξεων | Ζαχαρόπουλος Σ. | Αθήνα | 1997 | 409 | |
103 | Σολομών Ι. | Εξουσία και τάξη στο νεοελληνικό σχολείο | Αλεξάνδρεια | Αθήνα | 1997 | ||
104 | Στασινός Δ. | Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα | Αντιλήψεις, θεσμοί και πρακτικές. Κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία (1906-1989) | Gutenberg | Αθήνα | 1991 | 326 |
105 | συλλογικό | Η συνθετική δημιουργική εργασία στο σχολικό πρόγραμμα. Θεωρία και πράξη | πρακτικά ημερίδας | Σχολή Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου | Αθήνα | 241 | |
106 | συλλογικό | Ο έλληνας εκπαιδευτικός και η ευρωπαϊκή του διάσταση | Eυρωπαϊκό Συνέδριο, Αθήνα 1993 | Ίδρυμα Μελετών Λαμπράκη / Εκπαιδευτήρια Κωστέα – Γείτονα | Αθήνα | 1994 | 302 |
107 | συλλογικό | Παιδαγωγικές επιστήμες στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τάσεις και προοπτικές | πρακτικά Ζ΄ Διεθνούς Συνεδρίου στο Ρέθυμνο Νοέμβριος 1995, επ: Βαμβούκας Μ κ.α. | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | 642 |
108 | Τερζής Ν. | Εκπαιδευτική πολιτική και εκπαιδευτική μεταρρύθμιση: Πρόγραμμα και πραγματικότητα, πράγματα και πρόσωπα | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1993 | 226 | |
109 | Τερζής Ν. | Το γυμνάσιο ως βαθμίδα υποχρετωτικής εκπαίδευσης | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1988 | ||
110 | Τζάνη Μ. | Σχολική επιτυχία: Ζητήματα ταξικής προέλευσης και κουλτούρας | Γρηγόρης | Αθήνα | 1988 | 220 | |
111 | Τζουριάδου Μ. | Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | Προμηθέας | Θεσσαλoνίκη | 1995 | 177 | |
112 | Τζωρτζή Α. | Η αγωγή της φαντασίας στο νηπιαγωγείο | Σπουδή | Αθήνα | 1996 | 102 | |
113 | Τζωρτζή Α. | Η οργάνωση και λειτουργία των ομάδων στο νηπιαγωγείο | Σπουδή | Αθήνα | 1996 | 82 | |
114 | Τριλιανός Θ. | Μεθοδολογία της διδασκαλίας: Κριτική προσέγγιση της αποτελεσματικής διδασκαλίας με βάση τα πορίσματα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας | Τολίδης | Αθήνα | 1991 | ||
115 | Τριλινός Α. | Κριτική σκέψη | αυτοέκδοση | Αθήνα | 1998 | 252 | |
116 | Τσαούσης Δ. | Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πολιτική | Βασικά κείμενα για την παιδεία, την εκπαίδευση και την κατάρτιση | Gutenberg | Αθήνα | 1996 | 301 |
117 | Φιλίππου Γ. κ.α. | Σχολική εμπειρία, θεωρία και πράξη: Οργάνωση, πειραματισμοί, προβληματισμοί | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | 233 | |
118 | Φλουρής Γ. | Αναλυτικά προγράμματα για μια νέα εποχή στην Εκπαίδευση | 5η έκδοση | Γρηγόρης | Αθήνα | 1997 | 293 |
119 | Φλουρής Γ. | Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διαδικασία της μάθησης | Γρηγόρης | Αθήνα | 1992 | 191 | |
120 | Φλωράτου Μ. | Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά | Οδυσσέας | Αθήνα | 1992 | ||
121 | Φράγκος Χ. | Επίκαιρα θέματα παιδείας | Gutenberg | Αθήνα | 1986 | ||
122 | Φράγκος Χ. | Η σύγχρονη διδασκαλία | Gutenberg | Αθήνα | 1993 | 439 | |
123 | Φράγκος Χ. | Παιδαγωγικές έρευνες και εφαρμογές | USP | Θεσσαλoνίκη | 1993 | 502 | |
124 | Χαραλαμπόπουλος Β. | Οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης γενικά | Gutenberg | Αθήνα | 1994 | 263 | |
125 | Χαραλαμπόπουλος Γ. | Γενική παιδαγωγική | Αθήνα | 1973 | 523 | ||
126 | Χαραλαμπόπουλος Γ. | Θεωρία της παιδείας: Γενική παιδαγωγική | Αθήνα | 1984 | 392 | ||
127 | Χαραλαμπόπουλος Κ. | Ψυχαναλυτική κριτική της αυταρχικής και προοδευτικής παιδείας | Ζαχαρόπουλος Σ. | Αθήνα | 1997 | 242 | |
128 | Χατζηδήμος Δ. | Εισαγωγή στην παιδαγωγική | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1991 | 101 | |
129 | Χατζηδήμος Δ. | Η προετοιμασία και σχέδιο μαθήματος | Κυριακίδης | Θεσσαλoνίκη | 1992 | 128 | |
130 | Χριστιάς Ι. | Εισαγωγή στην επιστήμη της αγωγής: Αντικείμενο, κατευθύνσεις, μεθοδολογία, θεωρία | Γρηγόρης | Αθήνα | 1994 | 65 | |
131 | Χριστιάς Ι. | Θεωρία και μεθοδολογία της διδασκαλίας | Γρηγόρης | Αθήνα | 1992 | 172 | |
132 | Χρόνης Σ. | Διδακτική πράξη και κοινωνικός έλεγχος: Η κρατική παρέμβαση στο έργο του εκπαιδευτικού | Εκδ. Όμιλος Συγγραφέων Καθηγητών | Αθήνα | 1993 | 278 | |
133 | Δελτίο πληροφοριών ειδικής αγωγής | ΥΠΕΠΘ | ΟΕΔΒ | Αθήνα | 1992 | 167 | |
134 | Διαχρονική παρουσία της ελληνικής αρχαιότητας στις επιστήμες της αγωγής | 2o επιστημονικό συμπόσιο Αλεξανδρούπολη, 15-17. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημ. Εκπ/σης | Γρηγόρης | Αθήνα | 1993 | 221 | |
135 | Ιστορία. Θέματα διδακτικής της ιστορίας – Γενικά θέματα ιστορίας | Ανθολογία άρθρων περιοδικού Φιλόλογος των τευχ.1-87 | Σύλλογος Αποφ. Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ | Θεσσαλoνίκη | 1997 | 320 | |
136 | Πρακτικά 4ου Συνεδρίου του Πανελληνίου συλλόγου ειδικών στις διαταραχές λόγου | Αξιώτης Στράτος κα., επ: Εθνικό Ιδρυμα Ερευνών | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1991 | ||
137 | Πρακτικά σεμιναρίου ειδικής αγωγής ΥΠΕΠΘ – UNESCO | ΥΠΕΠΘ, Δ/νση Ειδ. Αγωγής | ΟΕΔΒ | Αθήνα | 427 | ||
138 | Στοιχειώδεις γνώσεις για πληροφόρηση και βοήθεια σε γονείς με διανοητικά καθυστερημένο παιδί | επ: Γ. Αγγελίδης | Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Πέτρας Ολύμπου | Κατερίνη | 1989 | 120 | |
139 | Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς | επ: Ε. Τάφα | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1997 | 413 |