Θρησκεία
Α/Α | Συγγραφέας | Τίτλος | Σχόλια | Έκδοση | Τόπος | Ετος | Σελίδες |
1 | Colliander T. | Ο δρόμος των ασκητών | Ακρίτας | Αθήνα | 1997 | 158 | |
2 | Deseille P. | Η πορεία μου προς την Ορθοδοξία | Ακρίτας | Αθήνα | 1993 | 172 | |
3 | Hesse H. | Ένα θαύμα κάθε αρχή την κατοικεί | Σμίλη | Αθήνα | 1993 | 215 | |
4 | Hesse H. | Η πόλη των ξένων στο Νότο | Σμίλη | Αθήνα | 1995 | 281 | |
5 | Hopko A. | Χειμωνιάτικη Πασχαλιά | Ακρίτας | Αθήνα | 1994 | 301 | |
6 | Kepel G. | Η επιστροφή του Θεού | Λιβάνης | Αθήνα | 1992 | 331 | |
7 | McAfee W. | Τα πέντε μεγάλα ζωντανά θρησκεύματα | ’ρτος Ζωής | Αθήνα | 1990 | 271 | |
8 | Schmemann A. | Μεγάλη Σαρακοστή | Ακρίτας | Αθήνα | 1997 | 167 | |
9 | Schmemann A. | Μικρό οδοιπορικό Μεγάλης Εβδομάδος | Ακρίτας | Αθήνα | 1996 | 30 | |
10 | Schmemann A. | Πιστεύω | Ακρίτας | Αθήνα | 1996 | 157 | |
11 | Shedd | Γράμματα στην Κατερίνα | Ακρίτας | Αθήνα | 120 | ||
12 | Toth T. | Από που έρχεσαι και που πηγαίνεις | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1984 | 177 | |
13 | Ware K. | Η ορθόδοξη Εκκλησία | Ακρίτας | Αθήνα | 1996 | 563 | |
14 | Αγουρίδης Σ. | Εισαγωγή στην Καινήν Διαθήκην | Γρηγόρης | Αθήνα | 1991 | 456 | |
15 | Αγουρίδης Σ. | Η Αποκάλυψη του Ιωάννη | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
16 | Αγουρίδης Σ. | Ιστορία της θρησκείας του Ισραήλ | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
17 | Αγουρίδης Σ. | Μοναχισμός | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
18 | Αγουρίδης Σ. | Ο Χριστιανισμός έναντι του Ιουδαϊσμού και του Ελληνισμού κατά το Β΄ μ.Χ. αιώνα | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1997 | 166 | |
19 | ’μμων Όσιος | Η ζωή στο πρώτο κοινόβιο μοναστήρι | Αρμός | Αθήνα | 1991 | 139 | |
20 | ’ννινος Μ. | Ο Παπουλάκης | Δημιουργία | Αθήνα | 1994 | ||
21 | Αργυρίου Α. | Κοράνιο και ιστορία | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1992 | 218 | |
22 | Βαρέν Ζ. | Βέδες | μτφ: Γ. Τζαμαλούκας | Δωδώνη | Αθήνα | 1978 | 190 |
23 | Βαρέν Ζ. | Μπαγκαβάτ Γκιτά | μτφ: Γ. Ζωγραφάκης | Δωδώνη | Αθήνα | 1966 | 245 |
24 | Βαρέν Ζ. | Ουπανισάντ του Γιόγκα | μτφ: Γ. Τζαμαλούκας | Δωδώνη | Αθήνα | 1978 | 190 |
25 | Βίττης Ε. | Μικρή φιλοκαλία | τ.2 | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1992 | |
26 | Βουλγαράκης Η. | Αυτοκτονία και εκκλησιαστική ταφή | Αρμός | Αθήνα | 1992 | 139 | |
27 | Βουλγαράκης Η. | Χριστιανισμός και κόσμος | Αρμός | Αθήνα | 1995 | 303 | |
28 | Γιανναράς Χ. | Η ελευθερία του ήθους | Γρηγόρης | Αθήνα | 1989 | 368 | |
29 | Γιαννουλάτος Α. | Ισλάμ | Αθήνα | 1975 | 338 | ||
30 | Γκιμπράν Χ. | Ιησούς ο γιός του Ανθρώπου | Μπουκουμάνης | Αθήνα | |||
31 | Γκιμπράν Χ. | Ο Προφήτης | Μπουκουμάνης | Αθήνα | |||
32 | Γουέαρ Κ. | Ο ορθόδοξος δρόμος | Επτάλοφος | Αθήνα | 1982 | 170 | |
33 | Γρηγοριάδου – Σουρέλη Γ. | Αύριο είναι Κυριακή | Ακρίτας | Αθήνα | 1997 | 56 | |
34 | Ελιάντε Μ. | Γιόγκα | Χατζηνικολή | Αθήνα | 1980 | 360 | |
35 | Ελιάντε Μ. | Πραγματεία πάνω στη Ιστορία των θρησκειών | Χατζηνικολή | Αθήνα | 1981 | 432 | |
36 | Ελιάντε Μ. | Σαμανισμός | Χατζηνικολή | Αθήνα | 1978 | 360 | |
37 | Έντε Μ. | Η Μόμο | Ψυχογιός | Αθήνα | 1994 | 272 | |
38 | Έντε Μ. | Ιστορία χωρίς τέλος | Ψυχογιός | Αθήνα | 1995 | 453 | |
39 | Ζεγκίνη Ε. | Ο επεκτατισμός στη Δυτική Θράκη | Institute for Balkan Studies | Θεσσαλoνίκη | 1988 | 313 | |
40 | Ζευκιλής Α. | Η εποπτικότητα της παραβολικής διδασκαλίας του Ιησού | Γρηγόρης | Αθήνα | 1990 | 80 | |
41 | Ζιάκας Γ. | Οι θρησκείες του Θιβέτ | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1996 | ||
42 | Ζωγραφίδης Γ. | Βυζαντινή φιλοσοφία της εικόνας | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1996 | ||
43 | Θεοδώρου Α. | Πάτερ ημών | Παρουσία | ||||
44 | Καρακοβούνη Γ. | Μετενσάρκωση, η μεγάλη πλάνη | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1996 | 139 | |
45 | Καριώτογλου Α. | Ορθοδοξία του ισλάμ | Δόμος | Αθήνα | 1994 | 131 | |
46 | Καριώτογλου Α. | Το ισλάμ στην Ινδία | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
47 | Κογκούλη Ι. | Διδακτική των θρησκευτικών | Αφοι Κυριακίδη | Θεσσαλονίκη | 1991 | ||
48 | Κόντογλου Φ. | Γίγαντες ταπεινοί | Ακρίτας | Αθήνα | 1997 | 247 | |
49 | Κόντογλου Φ. | Μυστικός κήπος | Αστήρ | Αθήνα | |||
50 | Κοστώφ Ι. | Οι πατέρες της εκκλησίας για τον πόλεμο και την ειρήνη | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1984 | 40 | |
51 | Κουλόμζιν Σ. | Το ορθόδοξο βίωμα και τα παιδιά μας | Ακρίτας | Αθήνα | 1995 | 222 | |
52 | Κούτσας Σ. | Αδαμιαίος Θρήνος | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1988 | 278 | |
53 | Κρόνιν Τ. | Τα κλειδιά της Βασιλείας | Ψυχογιός | Αθήνα | 1996 | 520 | |
54 | Λακαριέρ Ζ. | Ένθεοι | Χατζηνικολή | Αθήνα | |||
55 | Λακαριέρ Ζ. | Μαρία Αιγυπτία | Χατζηνικολή | Αθήνα | |||
56 | Λάο Τσε | Το Βιβλίο του Λόγου και της Φύσης | Σμίλη | Αθήνα | 1990 | 205 | |
57 | Μάγεντορφ Ι. | Η βυζαντινή κληρονομιά στην ορθόδοξη ιστορία | Αρμός | Αθήνα | 1996 | 321 | |
58 | Μακράκης Μ. | Ψυχαναλυτική ερμηνεία της θρησκείας | Αρμός | Αθήνα | 292 | ||
59 | Μακράκης Μ. | Ψυχολογία της θρησκείας | Αρμός | Αθήνα | 1993 | 230 | |
60 | Μαντζαρίδης Γ. | Η εμπειρική θεολογία στην οικολογία και την πολιτική | Πουρναράς | Θεσσαλoνίκη | |||
61 | Μαντζαρίδης Γ. | Ορθόδοξη πνευματική ζωή | Πουρναράς | Θεσσαλoνίκη | |||
62 | Μάρθα μοναχή | ’γιος παπα – Νικόλας Πλανάς | Αστήρ | Αθήνα | |||
63 | Μαρίνη Α. | Η γιορτή του Σωτήρη | Αρμός | Αθήνα | 1996 | 69 | |
64 | Μαρίνη Α. | Οι γιορτές του Αποστόλη | Αρμός | Αθήνα | 1992 | 70 | |
65 | Μαρίνη Α. | Το Πάσχα της Αννούλας | Αρμός | Αθήνα | 1994 | 91 | |
66 | Μαρκάκης Μ. | Ιστορία της φιλοσοφίας της θρησκείας | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
67 | Μαρκαντώνης Ν. | Διδακτική των θεολογικών μαθημάτων | Γρηγόρης | Αθήνα | 104 | ||
68 | Μαστρογιαννόπουλος Η. | Οι πατέρες της Εκκλησίας και ο άνθρωπος | Ζωή | Αθήνα | 1970 | 300 | |
69 | Μαυρομμάτης Γ. | Η αποκάλυψις του Ιωάννου | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1994 | 297 | |
70 | Μαχφούζ Ν. | Τα παιδιά του Γκεμπελάουι | Ψυχογιός | Αθήνα | 1996 | 460 | |
71 | Μεταλληνός Γ. | Η θεολογική μαρτυρία της εκκλησιαστικής λατρείας | Αρμός | Αθήνα | 1995 | 422 | |
72 | Μουστάκης Γ. | Οι πέντε μεγάλες θρησκείες του κόσμου | Πατάκης | Αθήνα | 1984 | 350 | |
73 | Μπέγζος Μ. | Δοκίμια φιλοσοφίας της θρησκείας | Γρηγόρης | Αθήνα | 1991 | 344 | |
74 | Μπέγζος Μ. | Φαινομενολογία της θρησκείας | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
75 | Μπέγζος Μ. | Φιλοσοφική ανθρωπολογία της θρησκείας | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1994 | ||
76 | Μπέγζος Μ. | Ψυχολογία της θρησκείας | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
77 | Μωϋσής μοναχός | Αγρυπνία στο ‘Αγιον ‘Ορος | Ακρίτας | Αθήνα | 1995 | 103 | |
78 | Μωϋσής μοναχός | Ορθόδοξος μοναχισμός | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1995 | 117 | |
79 | Νίκας Α. | Διδακτική του θρησκευτικού μαθήματος. Θεωρία και πράξη | Βιβλιογονία | Αθήνα | 1992 | 277 | |
80 | Παπαευαγγέλου Π. | Η διδακτική των πατερικών κειμένων στην Γ΄ τάξη γυμνασίου | Πουρναρά | Θεσσαλονίκη | |||
81 | Παπαλεξανδρόπουλος Σ. | Δοκίμια ιστορίας των θρησκειών | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
82 | Πάσχος Π. | Γυναίκες της ερήμου | Ακρίτας | Αθήνα | 1995 | 237 | |
83 | Πάσχος Π. | Κλίμαξ η μυστική | Ακρίτας | Αθήνα | 1993 | 147 | |
84 | Πατρικαλάκις Φ. | Η πορεία και το όραμα της βυζαντινής ζωγραφικής | Παρουσία | Αθήνα | 1996 | ||
85 | Πέητον – Γουόλς Τ. | Η γνώση των αγγέλων | Ψυχογιός | Αθήνα | 1996 | 352 | |
86 | Πρίντζιπας Γ. | Η αγχόνη | Τέρτιος | Κατερίνη | 200 | ||
87 | Πρίντζιπας Γ. | Το συναξάρι των κρυφών ονείρων | Τέρτιος | Κατερίνη | 202 | ||
88 | Πρωτοπαπάς Ν. | Εκκλησία και μάγια | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1997 | 116 | |
89 | Ράμφος Σ. | Θεού γράμματα σπουδάσματα | Ακρίτας | Αθήνα | 1983 | 50 | |
90 | Ραπτόπουλος Γ. | Αιρέσεις στην Ελλάδα | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1994 | 247 | |
91 | Σαββόπουλος Φ. | Θεωρίες της αγωγής και το πρόβλημα της θεμελίωσης των προτύπων στην αγωγή | Γρηγόρης | Αθήνα | 124 | ||
92 | Σινουέ Ζ. | Το ζαφείρι του Θεού | Ψυχογιός | Αθήνα | 1996 | 512 | |
93 | Σφαέλλου Κ. | Περιπέτεια στην αφρική | Ψυχογιός | Αθήνα | 1996 | 150 | |
94 | Σωτηρίου Γ. | Παιδαγωγός εις Χριστόν | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1992 | 149 | |
95 | Τερέζης Χ. | Φιλοσοφική ανθρωπολογία στο Βυζάντιο | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
96 | Τσινικόπουλος Δ. | Λογοτεχνικά κείμενα της αρχαίας εγγύς ανατολής | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
97 | Φάρος Φ. | ‘Ερωτος φύσις | Αρμός | Αθήνα | 1990 | 238 | |
98 | Φάρος Φ. κ.α. | Γάμος | Ακρίτας | Αθήνα | 1995 | 391 | |
99 | Φωτίου Σ. | Ορθόδοξα μηνύματα. Ερμηνεία των ευαγγελικών περικοπών. Συμβολή στη διδασκαλία της ορθόδοξης χριστιανικής αγωγής | Γρηγόρης | Αθήνα | 1995 | 190 | |
100 | Φωτίου Σ. κ.α. | Αγωγή ελευθερίας. Η πρόταση της ορθόδοξης αγωγής στον σύγχρονο κόσμο | τ.1ος | Αρμός | Αθήνα | 1996 | 236 |
101 | Χατζηφώτης Ι. | Ορθοδοξία και λαϊκές δοξασίες | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
102 | Χατζηφώτης Ι. | Ορθοδοξία, σκοταδισμός και ρατσισμός | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
103 | Αγία Γραφή | Κείμενο και μετάφραση στη δημοτική από καθηγητές της Θεολογικής Σχολής | Βιβλική Εταιρεία | Αθήνα | |||
104 | Αγία Γραφή | Ζωή | Αθήνα | ||||
105 | Αγία και Μεγάλη Εβδομάς | ερμ: Ε. Θεοδωροπούλου | Απ. Διακονία | Αθήνα | 1996 | 709 | |
106 | Βουδισμός – Ζεν: Τύπος και ουσία | Μπουκουμάνης | Αθήνα | 1987 | 179 | ||
107 | Η Βίβλος των παιδιών | Δαρδανός | Αθήνα | 1995 | 398 | ||
108 | Η Καινή διαθήκη | Βιβλική Εταιρεία | Αθήνα | 1985 | 527 | ||
109 | Ο σύγχρονος Ιουδαϊσμός | επ: Σ. Ροζάνης | Ελληνικά Γράμματα | Αθήνα | 1995 | ||
110 | Το ιερό κοράνιο | Δημιουργία | Αθήνα | 1995 | 477 | ||
111 | Χριστούγεννα | Ακρίτας | Αθήνα | 1996 | 210 | ||
112 | Ψαλτήριον | Ζωή | Αθήνα |