Το δεύτερο αυτοδιαγνωστικό τεστ, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να διενεργήσουν οι μαθητές/τριες την Πέμπτη ή Παρασκευή νωρίς το πρωί, και να έχουν μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ, προκειμένου να προσέλθουν στο Λύκειο την Παρασκευή. Από την ερχόμενη εβδομάδα οι μαθητές/τριες θα προσέρχονται στο Λύκειο επιδεικνύοντας βεβαίωση αρνητικού τεστ την Τρίτη και την […]
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | Δεν υπάρχουν σχόλια »