Οι μαθητές της Β τάξης του ΓΕ.Λ. Λουτρών Αιδηψού και οι καθηγητές Πληροφορικής (Κουτούλα Βασιλική και Τσαμπαλής Διογένης) ευχαριστούν το Πανεπιστήμιο Κρήτης και προσωπικά τον καθηγητή και Πρόεδρο του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών κ. Αργυρό Αντώνιο. Για την ενημέρωση που τους έγινε στις 21/12/2021, σχετικά με τις σπουδές και τις δυνατότητες των αποφοίτων του τμήματος.
Σας ευχόμαστε, καλές γιορτές.





