Διαθεματική προσέγγιση των σύγχρονων ΜΜΕ και της ψηφιακής πληροφορίας

Στο πλαίσιο διαθεματικής δράσης, που αφορούσε στο γνωστικό αντικείμενο της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, οι μαθητές και μαθήτριες της Β και Γ τάξης του Μπουλαφεντιου Γενικού Λυκείου Λερου συνεργάστηκαν με απόφοιτη του Τμήματος Ψηφιακών Εφαρμογών και Επικοινωνίας του Ιονίου Πανεπιστημίου – την κα Ζουμπούλη Δέσποινα-  Αλταζια- η οποία παρουσίασε την πτυχιακή της εργασία σχετικά με την επίδραση του ψηφιακού μάρκετιγκ στην κατανάλωση προϊόντων. Προηγήθηκε πλοήγηση στο Πρόγραμμα Σπουδών του σχετικού Τμήματος από την υπεύθυνη καθηγήτρια – Φιλολογο κα Καραγιάννη Αγνη ώστε οι έφηβοι μαθητές και μαθήτριες να έρθουν σε επαφή με την επιστήμη της Ψηφιακής Τεχνολογίας και του Μάρκετιγκ.

Η παραπάνω δράση έγινε με εκκίνηση τις Θεματικες ενότητες της Νέας Ελληνικής Γλώσσας “Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης” και “Επάγγελμα”. Επίσης, λειτούργησε παράλληλα με δράσεις Σχολικού Προσανατολισμού που υλοποιούνται στο σχολείο στη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς.

Κατηγορίες: Νέα - Ανακοινώσεις. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.