Tipping Point: Mathematics & Engineering for Green Technologies & Environmental Protection.

Οι μαθητές/τριες της Γ’ Λυκείου συμμετείχαν στις  02/02/2022 στο Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού Tipping Point και συνομιλήσαν διαδικτυακά με την κα Τζένη Λειβαδάρου, η οποία είναι Μηχανικός για τις νέες Τεχνολογίες και την Καινοτομία στον Όμιλο Εταιριών Ελληνικά Πετρέλαια και υπεύθυνη για όλα τα ερευνητικά προγράμματα στα οποία συμμετέχουν τα ΕΛΠΕ

Η κα Λειβαδάρου καταρχάς ενημέρωσε μέσα από τη δική της εμπειρία τους μαθητές μας για τη σημασία και την αναγκαιότητα της διεπιστημονικότητας, και για το πως η ίδια συνδύασε και εξειδικεύτηκε

  • στη Μηχανική (πτυχίο & μεταπτυχιακό – ΕΜΠ)),
  • στα Μαθηματικά (διδακτορική διατριβή – τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών – Πανεπιστήμιου του Cambridge) και
  • στα Οικονομικά (Οικονομικά των υποδομών University of Cambridge)

για την αξιολόγηση νέων πράσινων εφαρμογών στη βιομηχανία και στην ενεργειακή αποδοτικότητα και πως εκπληρώνει το στόχο της ως προς την προώθηση επενδύσεων σε αειφόρες πράσινες τεχνολογίες που μειώνουν τις εκπομπές ρύπων, και κάνουν ένα βήμα μπροστά για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Η κα Λειβαδάρου εξήγησε πως με τη χρήση της υδροδυναμικής και βασικών αρχών των θετικών επιστημών πραγματοποιείται η επιτάχυνση χημικών διεργασιών, η διαχείριση πόρων, ο πράσινος βιώσιμος σχεδιασμός πόλεων και κτιρίων, η περιβαλλοντική προστασία και οι πράσινες τεχνολογίες.

Οι μαθητές ενημερώθηκαν επίσης σχετικά με προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στον κλάδο των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και της Φυσικής και στον κλάδο των Οικονομικών καθώς και σχετικά με τις επαγγελματικές προοπτικές που υπάρχουν σε αυτούς τους τομείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Η ενημέρωση των μαθητών πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια:

  • της υλοποίησης της δράσης «Δράσεις για την ομαλή ενσωμάτωση μαθητών/τριών της Α’ Λυκείου στη σχολική κοινότητα και ενημέρωση των μαθητών/τριών του σχολείου για επαγγελματικές προοπτικές μετά το Λύκειο» καθώς και
  • της ενημέρωσης της μαθητικής κοινότητας ως προς τα νέα επαγγέλματα τα οποία δημιουργούνται λόγω της αναγκαιότητας για την περιβαλλοντική προστασία και τις πράσινες τεχνολογίες.
  • της ανάδειξης και προώθησης των αξιών της αειφορίας, της οικολογικής ισορροπίας, της βιώσιμης ανάπτυξης και της ποιότητας ζωής ώστε οι μαθητές να γίνουν ενεργά μέλη της κοινωνίας ικανά να αντιμετωπίζουν τα περιβαλλοντικά και κοινωνικά προβλήματα και να διαμορφώνουν το μέλλον με όρους περιβαλλοντικής και κοινωνικής αειφορίας

Εκπαιδευτικοί:

Κουρκούλη Σουζάνα ΠΕ04-02 Χημικός

Κερμενίδου Ηλίανα ΠΕ-03 Μαθηματικός

1

Κατηγορίες: Αυτοαξιολόγηση - Άξονας "Διαρροή/Φοίτηση", Εκπαιδευτικές δραστηριότητες, Επαγγελματικός Προσανατολισμός. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.