Κατά το διάστημα από 15 έως 17 Φεβρουαρίου 2024, η Β’ τάξη του ΓΕ.Λ. Κομποτίου πραγματοποίησε τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα και στους Δελφούς, με συνοδούς εκπαιδευτικούς την κα Σαπρίκη Σοφία και την κα Παππά Χαρίκλεια.
Την Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου, επισκεφθήκαμε το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και περιηγηθήκαμε στις εκθέσεις του για την κλιματική αλλαγή και τους σεισμούς. Στις εκθέσεις αυτές, τα εκθέματα ήταν διαδραστικά και οι μαθητές/τριες είχαν τη δυνατότητα να δουν προσομοιώσεις σχετικά με την εκμετάλλευση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας καθώς και τις νέες τεχνικές στην κατασκευή αντισεισμικών κτιρίων. Στη συνέχεια, ακολούθησε περιήγηση στα χώρο με τα εκθέματα Φυσικής Ιστορίας. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Αυτόπτης Μάρτυρας», της Αγκάθα Κρίστι.
Την Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου, έπειτα από μια περιήγηση στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, πραγματοποίηθηκε επίσκεψη στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο. Εκεί, οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να καθίσουν στα έδρανα της παλιάς βουλής και να θαυμάσουν την έκθεση που αφορούσε στην περίοδο μετά την άλωση της Πόλης μέχρι το 1940. Αξιοσημείωτο ενδιαφέρον προκάλεσε το αγγείο σε σχήμα αμφορέα που περιέχει την καρδιά του θρυλικού μπουρλοτιέρη από τα Ψαρά, ναυάρχου Κωνσταντίνου Κανάρη. Αργότερα την ίδια ημέρα, οι μαθητές/τριες επισκέφτηκαν το Ευγενίδειο Ίδρυμα, για την παρακολούθηση της προβολής «Από το γεωκεντρικό Σύστημα στο Διαστελλόμενο Σύμπαν». Η συγκεκριμένη επίσκεψη συνδυάστηκε με την απογευματινή ξενάγηση στο Αστεροσκοπείο Αθηνών, στο Θησείο, που αφορούσε την ιστορία του Αστεροσκοπείου και την λειτουργία των οργάνων που υπάρχουν εκεί. Δυστυχώς, η προγραμματισμένη αστροπαρατήρηση με το τηλεσκόπιο δεν πραγματοποιήθηκε λόγω πυκνής συννεφιάς.
Το Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου, μεταβήκαμε στον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών, όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες περιηγήθηκαν στο Μουσείο και στον αρχαιολογικό χώρο.
Κατά τη διάρκεια της εκδρομής, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν βιωματικά ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών και ιστορικών γνώσεων αλλά και να δημιουργήσουν όμορφες αναμνήσεις με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους. Οι στόχοι της εκδρομής εκπληρώθηκαν εξ ολοκλήρου και σ’ αυτό συνέβαλλαν εξίσου οι μαθητές/τριες και οι συνοδοί καθηγήτριες.