ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΤΟΥΣ 2024



Λήψη αρχείου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Τ.Ε.Φ.Α.Α. ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ



Λήψη αρχείου

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΦΑΑ

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι η υγειονομική εξέταση και πρακτική δοκιμασία (Αγωνίσματα) των υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α., θα διεξαχθούν από τη Δευτέρα 17 Ιουνίου 2024  μέχρι και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2024.

Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους (2023-2024) οι μαθητές της τελευταίας τάξης, των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ  καθώς και οι απόφοιτοι των Λυκείων που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, κατέθεσαν αίτηση – δήλωση στο Λύκειό τους για συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα αρχείο υποψηφίων για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. Υποψήφιοι που δεν δήλωσαν συμμετοχή στις πρακτικές δοκιμασίες για τα Τ.Ε.Φ.Α.Α, ΔΕΝ μπορούν να συμμετάσχουν στις δοκιμασίες αυτές (αγωνίσματα) κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων στα αγωνίσματα, διότι η αίτηση – δήλωση  ήταν δεσμευτική.

Όσοι απόφοιτοι   διεκδικούν την εισαγωγή τους στα ΤΕΦΑΑ με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων,  χωρίς νέα εξέταση, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με βάση τη βαθμολογία της τελευταίας εξέτασής τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και  πρακτικές δοκιμασίες.  Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά στις πρακτικές δοκιμασίες για τα ΤΕΦΑΑ.

Oι υποψήφιοι κατά την προσέλευσή τους στις Επιτροπές υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας, πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με:

α) δύο (2) μικρές φωτογραφίες

β) το δελτίο εξεταζομένου από το Λύκειό τους, όπου αναγράφεται ο κωδικός αριθμός του υποψηφίου και το οποίο θα τους χορηγηθεί πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις

γ) Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας ή Διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητας έγγραφο, και

δ) τις κάτωθι ιατρικές εξετάσεις από νοσηλευτικό ίδρυμα του Δημοσίου ή Ν.Π.Δ.Δ. ή ιατρό του δημοσίου ή και από ιδιώτη γιατρό:

        i)  βεβαίωση οπτικής οξύτητας,   

          ii) ακτινογραφία θώρακα με σχετική γνωμάτευση και

          iii) καρδιογράφημα με σχετική γνωμάτευση,

είτε

αντί των ανωτέρω ιατρικών εξετάσεων, αντίγραφο δελτίου υγειονομικής εξέτασης ή βεβαίωση ικανότητας στα οποία θα αναγράφεται ότι ο υποψήφιος έχει κριθεί κατάλληλος από τις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των Στρατιωτικών Σχολών ή των Αστυνομικών Σχολών ή των Σχολών Πυροσβεστικής Ακαδημίας ή των Σχολών Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Οι υποψήφιοι για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία της  υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας (Αγωνίσματα) για την εισαγωγή τους στα Τ.Ε.Φ.Α.Α., υποβάλλουν σχετική αίτηση μαζί με τα ανωτέρω δικαιολογητικά κατά την πρώτη ημέρα προσέλευσής τους στις έδρες των  Επιτροπών υγειονομικής εξέτασης και πρακτικής δοκιμασίας οι οποίες θα ανακοινωθούν σε επόμενο Δελτίο Τύπου.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ “ΕΦΗΒΕΙΑ: ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ”

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Άρτας προσκαλεί εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές να παρακολουθήσουν την Ημερίδα που διοργανώνει σε συνεργασία με το Ινστιτούτο P.A.D.A. – Αντιναρκωτική Δράση με τίτλο “Εφηβεία: Βία και Εξαρτήσεις” το Σάββατο, 18 Μαΐου 2024 και ώρα 19:30‘ στην αίθουσα Σκουφά.

IMG fb5035d0f6e1e913268b899fb9712726 V

2 ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕ.Λ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ “ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΟ Kamishibaï 2024”!

Η ερευνητική ομάδα Pluralités του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ οργάνωσε, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τον επιστημονικό σύλλογο DULALA (D’une Langue à L’Autre), τον Διεθνή Διαγωνισμό “Πολύγλωσσο Kamishibai” για το σχολικό έτος 2023-2024, με θέμα
«Seul on va plus vite, ensemble on va plus loin – Μόνος πηγαίνεις πιο γρήγορα, μαζί πηγαίνουμε πιο μακριά»
Στα πολύγλωσσα Kamishibaï (“Θέατρο από χαρτί” στα Ιαπωνικά) εμπλέκονται τουλάχιστον τέσσερις γλώσσες, οι οποίες εντάσσονται μέσα στην αφήγηση ή/και στην εικονογράφηση. Η πολύγλωσση αυτή γραφή δίνει στους/στις μαθητές/τριες τη δυνατότητα να ανακαλύψουν τη γλωσσική και πολιτισμική ποικιλομορφία που υπάρχει στο σχολικό και στο κοινωνικό τους περιβάλλον. Το πολύγλωσσο Kamishibaï προσφέρει, επίσης, στους συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες την ευκαιρία να αναπτύξουν στρατηγικές μάθησης, δεξιότητες ενεργητικής ανάγνωσης και ακρόασης, παρατήρησης, σύγκρισης και σκέψης σχετικά με το μωσαϊκό των γλωσσών και τον λόγο, προωθώντας τη συνεργασία στο πλαίσιο μιας δημιουργικής παραγωγής, σύνταξης και εικονογράφησης. Τους επιτρέπει εξάλλου να ενθαρρύνουν την αρμονική συνύπαρξη των λαών μέσω της προβολής ποικιλίας γλωσσών που αντιμετωπίζονται ως ισότιμες και να διεκδικήσουν διακρίσεις για το έργο τους. 
Το Γενικό Λύκειο Κομποτίου συμμετείχε στον παραπάνω διαγωνισμό με το kamishibaï με τίτλο “Together we stand, divided wefall με μαθητές-τριες της Β΄ Λυκείου και υπεύθυνες καθηγήτριες την κα Πετροπούλου Λευκοθέα (ΠΕ05) και την κα Πάτση Λαμπρινή (ΠΕ06) και διακρίθηκε με το 3ο βραβείο του διαγωνισμού στην κατηγορία των Λυκείων καθώς και με το βραβείο θεατρικότητας και πλοκής!

Black And White Aesthetic Minimalist Modern Simple Typography Coconut Cosmetics Logo 1

Παρακάτω μπορείτε να δείτε το kamishibaï που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης:

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ κας ΣΤΕΛΛΑΣ ΚΑΣΔΑΓΛΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΓΕ.Λ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ

Τη Δευτέρα 21 Απριλίου 2024, το ΓΕ.Λ. Κομποτίου μαζί με το Γυμνάσιο Κομποτίου, υποδέχτηκαν την συγγραφέα του βιβλίου «30 γυναίκες που άλλαξαν τον κόσμο και πως μπορείς να τον αλλάξεις κι εσύ», κα Στέλλα Κάσδαγλη. Συζητήσαμε, εκφράσαμε τι θα θέλαμε να αλλάξει στον κόσμο μας και πως θα μπορούσαμε εμείς οι ίδιοι να το αλλάξουμε. Φυσικά όχι ο καθένας μόνος του αλλά όλοι μαζί! Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την γνωριμία τους με την συγγραφέα και η ίδια η κα Στέλλα Κάσδαγλη εξεπλάγη ευχάριστα με την τόσο ζωηρή συμμετοχή των μαθητών. 

Την ευχαριστούμε για την πρόθυμη ανταπόκρισή της στην πρόσκλησή μας κι ευχόμαστε να μας τιμήσει με την παρουσία της ξανά στο μέλλον.

Η συγγραφέας Στέλλα Κάσδαγλη

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: κα Πετροπούλου Λευκοθέα (ΠΕ05)

13ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Tην Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας & Πληροφορικής της Γ’ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν Διαδικτυακό Εργαστήριο με τίτλο «Από την ιδέα στην βιώσιμη καινοτομία, τα 9 βήματα» στο πλαίσιο του 13ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.

Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν μπόρεσαν, μέσα από ένα διαδραστικό βιωματικό εργαστήριο να συνεργαστούν και να εξοικειωθούν με επιχειρηματικές έννοιες με βάση τις αρχές του μάρκετινγκ για ένα βιώσιμο μέλλον, να δουν γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με την επιχείρηση και την επιχειρηματική διαδικασία.

Με το βιωματικό αυτό εργαστήρι έγινε προσπάθεια κατανόησης  του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και διερεύνηση των δυνατοτήτων του μελλοντικού στελέχους  μίας επιχείρησης και γιατί όχι δημιουργού μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας!

Από την ιδέα στην βιώσιμη καινοτομία τα 9 βήματα

Επίσης την ίδια μέρα αργότερα, πάλι στο πλαίσιο του 13ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, τμήματα μαθητών  παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνη: το αύριο ήρθε!» με εισηγητή τον κ.  Γιάννη Φαρσάρη, Εκπαιδευτικό Πληροφορικής. Το σεμινάριο ήταν μια πρώτη γνωριμία με τον επερχόμενο κόσμο της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής μάθησης και της ρομποτικής, με απλά λόγια. Ο εισηγητής,  κάνοντας μια ιστορική αναδρομή από τα αρχαία χρόνια όπου ο άνθρωπος προσπάθησε να κατασκευάσει «νοήμονες» μηχανές, έφτασε στο σήμερα όπου υπάρχει πληθώρα εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζοντας κάποιες από αυτές.

ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΗΡΘΕ

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: κα Ρούσσα Παναγιώτα (ΠΕ80), κα Παπαγεωργίου Αναστασία (ΠΕ86)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2024



Λήψη αρχείου

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ Α’ ΦΑΣΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ “ΕΡΜΗΣ”

Στις 23  Μαρτίου 2024,  μαθητές  και μαθήτριες της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στην Α’ φάση του  5ου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Οικονομικά «ΕΡΜΗΣ», που διοργάνωσε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ).

Αξιοσημείωτη ήταν η επιτυχία της μαθήτριας Λ. Ν., η οποία πέρασε στη Β΄ φάση του διαγωνισμού, ο οποίος θα διεξαχθεί στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στις 27 Απριλίου  2024. Της ευχόμαστε Καλή Επιτυχία!

Ταυτόχρονα, συγχαίρουμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Η συμμετοχή και η διάκριση μαθητών/τριών από ένα περιφερειακό σχολείο σε μαθητικούς διαγωνισμούς, αποτελεί  επιτυχία τόσο για τους μαθητές μας, όσο και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, που βρίσκονται δίπλα στους μαθητές και τους παροτρύνουν να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς.

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κα Ρούσσα Παναγιώτα